AndroidHealthClinic

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey ik wou een sweater bij je bestellen maar had een vraag, zijn het nederlandse maten of amerikaanse want heb wel een amerikaanse shirts besteld in t buitenland en een xxl leek echt wel een xxxl of xxxxl

Geen van beiden ;)

Gorilla Wear is gebaseerd op bodybuilding maten; wij hebben een inschatting gemaakt hoe breed een bodybuilder van een bepaalde lengte ongeveer zal zijn. Daar hebben we onze maten op aangepast.

Het komt er op neer dat Gorilla Wear iets groter uit valt dan de Nederlandse maten. Ik durf niets te zeggen over de Amerikaanse maten omdat ik die niet genoeg ken.

Als je wilt weten welke maat jou het beste past, kijk dan even in onze maattabel. De link staat in mijn tag.

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ----------

Ik heb die handschoenen van Gorilla wear met polsbandage.
heb tig paar gehad maar die van Gorilla Wear zijn nog steeds goed..
Aanrader!:)

Dat hoor ik graag ;)

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

Volgens mij Nederlandse, al zit GW natuurlijk wel wat ruimer dan pakweg Nike.

Uit de vraag kreeg ik wel het idee dat we dichter bij de Nederlandse maten liggen dan de Amerikaanse.

vandaag een korte mesh pants gekocht en die past wel mooi :thumbs: XXXL lijkt voor broeken prima te vallen :)

Ik heb laatst XXL sized sweatpants gekocht. Beviel uitstekend, tot ik ze een keer in de wasmachine mikte. De lengte krimpt als een idioot. Super irritant, en eerlijk gezegd niet wat ik verwacht had voor die prijs. De rest van de spullen (sleeveless shirtjes en sweat jack) waren overigens wel top.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb laatst XXL sized sweatpants gekocht. Beviel uitstekend, tot ik ze een keer in de wasmachine mikte. De lengte krimpt als een idioot. Super irritant, en eerlijk gezegd niet wat ik verwacht had voor die prijs. De rest van de spullen (sleeveless shirtjes en sweat jack) waren overigens wel top.
Lijkt me niet dat je de wasvoorschriften goed gevolgd hebt dan... Heb dit namelijk nog nooit gehad.

Lijkt me niet dat je de wasvoorschriften goed gevolgd hebt dan... Heb dit namelijk nog nooit gehad.

Heb em op 30 graden gewassen zoals in het label aangegeven stond. Snapte dr ook geen zak van, al was ik er al wel bang voor vanwege het materiaal waar het van gemaakt is. Heb nu mn broek gewassen en supernat opgehangen aan de ppen zodat ie oprekt door het gewicht van het water (Cue pijp/supernat jokes). Hopelijk compenseert dit weer een beetje.

'k heb aantal slinky tees. Zeer tevreden over, draag ze gewoon casual. Héérlijk spul!

Heb meteen een shortje gekocht me ene bij het kick-boxen was namelijk kapot.. Lang verhaal

vandaag een korte mesh pants gekocht en die past wel mooi :thumbs: XXXL lijkt voor broeken prima te vallen :)

Mooi! Ik ben blij dat we ook mensen van jouw lengte (en met jouw kritische blik) tevreden kunnen krijgen :)

---------- Toegevoegd om 07:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:26 ----------

Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb dit nog niet eerder gehoord, en ik weet dus ook niet hoe het komt. Neem even contact op met onze klantenservice (074-2919945), dan kijken we wat we voor je kunnen doen.

---------- Toegevoegd om 07:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:29 ----------

Dankjewel! Altijd goed om tevreden mensen te horen ;)

---------- Toegevoegd om 07:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:30 ----------

'k heb aantal slinky tees. Zeer tevreden over, draag ze gewoon casual. Héérlijk spul!

:)

Heb je ook foto's die je wilt delen? Onze "mail een foto, maak kans op een tanktop" actie is nog steeds bezig. (Geldt natuurlijk ook voor alle andere mensen die in Gorilla Wear spullen lopen.)

---------- Toegevoegd om 07:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:38 ----------

Heb meteen een shortje gekocht me ene bij het kick-boxen was namelijk kapot.. Lang verhaal

Hmmm... Het zijn toch meestal niet de shorts die kapot gaan bij het kickboxen, of vergis ik me nu? Ik neem aan dat je er niet spontaan bent uitgescheurd. Dat hoort niet te gebeuren bij Gorilla Wear kleding.

Mochten de kleren niet passen, is er dan ook een mogelijkheid tot omruilen?

Bedankt Gorilla Wear! Ik heb even wat anders aan mn hoofd gehad maar zal vandeweek wel even bellen met het opgegeven nummer.

Mochten de kleren niet passen, is er dan ook een mogelijkheid tot omruilen?

Ja hoor, je kan altijd ruilen.
Bel of mail ons even van tevoren zodat we weten dat je wilt ruilen, en vertel ons wat/welke maat je terug wilt hebben. Stuur dan de spullen naar ons terug met een kopie van de factuur, en wij sturen je nieuwe bestelling naar je toe.

Ik zie nu dit topic pas.... ik had er al ooit een gekocht bij sports-nutrition.nl
Kan net zo goed direct bij jullie bestellen... al maakt het in de prijs niets uit

Heb dit merk al zolang ik me kan heugen zo'n 30j denk,had vroeger ook wel crazy wear,maar gw is het beste.
Heb de laatste x uit de usa laten komen,dollar was laag dus koste het bijna niks...

Vandaag bestelling in perfecte staat aangekregen. :D. Zeer goede kwaliteit trouwens. :thumbs:

Ik zie nu dit topic pas.... ik had er al ooit een gekocht bij sports-nutrition.nl
Kan net zo goed direct bij jullie bestellen... al maakt het in de prijs niets uit

Wij verdienen iets meer als je het direct bij ons bestelt. Maar als ik jou was zou ik gewoon de makkelijkste weg kiezen. Als het je beter uitkomt om het ergens anders te bestellen moet je dat vooral doen. Daar lig ik niet wakker van ;)

Heb dit merk al zolang ik me kan heugen zo'n 30j denk,had vroeger ook wel crazy wear,maar gw is het beste.
Heb de laatste x uit de usa laten komen,dollar was laag dus koste het bijna niks...

Ik ken de prijzen van 30 jaar geleden niet, maar het zal ongetwijfeld nu wat duurder zijn. Door de inflatie, maar ook doordat we nu vaste euro prijzen hebben (en een lage dollar koers dus geen rol meer speelt)

Wat de kwaliteit betreft: helemaal mee eens :D

die heavy muscle tank is die nog te verkrijgen in maatje s of m?

die heavy muscle tank is die nog te verkrijgen in maatje s of m?

s en m zijn op dit moment uitverkocht, maar we verwachten de nieuwe voorraad deze week binnen te krijgen. Vandaar dat je ze op dit moment niet kunt selecteren op de website. Dat passen we aan zodra we ze binnen hebben.

s en m zijn op dit moment uitverkocht, maar we verwachten de nieuwe voorraad deze week binnen te krijgen. Vandaar dat je ze op dit moment niet kunt selecteren op de website. Dat passen we aan zodra we ze binnen hebben.

Ah super:) bedankt voor de info zal zeker gaan bestellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven