AndroidHealthClinic

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
Corpaul, heb je ook 'n normaal shirt van ze? Zo ja, pas jij die i.v.m. lengte?

ik kom de site nietmeer op.. site weer gecrasht fzow ?

Ik weet niet of er zaterdag wat mis was met de site, maar op dit moment doet alles het voor zover ik kan zien. Heb je nog steeds problemen met op de site komen?

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

idd, ik ga er ook vanuit dat het komt omdat de gemiddelde BB'er vrij klein is, ik merk het nml bij andere merken als GASP enzo ook.

wel jammer want ik vind het allemaal mooi spul.

(moet wel zeggen trouwens dat ik van normale kleding ook niet in 3xl pas, maarja dat is niet 'made for gorillas' :D)

Hmmmm.... volgens onze maattabel zou je met je 1,95 meter wel in de XXXL moeten passen.... Daar ga ik even achteraan. (De maattabel, niet de kleding. Dat is wat moeilijker.) Jammer dat het niet past.
Edit: op de foto ziet het er niet onredelijk uit. Ik snap dat je liever langere kleding hebt, maar die hebben we helaas niet in huis. De vraag naar nog langer is inderdaad niet zo groot. :(

Laatst bewerkt:
Als ik nu via de site bestel krijg ik er een cap bij, of moet ik via een link zodat ze kunnen zien dat ik via dbb kom.

Je kunt gewoon via de site bestellen. Je moet alleen even DBB in het opmerkingen veld zetten.

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

ik heb laatst ook tanktop gekocht bij ze zitten erg fijn moet ik zeggen :)

Altijd goed om te horen :)

Edit: op de foto ziet het er niet onredelijk uit. Ik snap dat je liever langere kleding hebt, maar die hebben we helaas niet in huis. De vraag naar nog langer is inderdaad niet zo groot. :(

I know, is ook geen probleem, was meer een opmerking zodat anderen er rekening mee kunnen houden. Ik denk dat 9 vd 10 DBB'ers er geen last van zal hebben.

Ik zit te denken om deze te bestellen: http://www.gorillawear.com/webshop/gorilla-wear-logo-hooded-jacket-p-3320.html

Alleen vraag ik me af, is deze jacket echt typisch voor de winter (dus flink warm) of is-ie ook goed te dragen in het voorjaar bij 10-20 graden zonder dat je je kapot zweet? :)

Het is geen typisch winter jacket, maar hij is wel lekker warm. Ik zou hem bij 10 graden wel dragen, maar bij 20 ga ik op zoek naar wat dunners.

• Topic Starter Topic Starter
Het staat notabene in de top banner én de subforum banner "Plaats bij je bestelling 'DBB' in het opmerkingsveld." :o

Ach als je ff mailt zullen ze het wel in orde brengen neem ik aan :)

Geef me even een PM met je order nummer. Als we het nog niet hebben verzonden maak ik het in orde.

Kreeg net een mailtje dat me product niet op voorraad was, dus heb nu red/black besteld en als nog aan gegeven dat ik van dbb ben.
Geen probleem lijkt me toch?

Alsnog bedankt!

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

Het staat notabene in de top banner én de subforum banner "Plaats bij je bestelling 'DBB' in het opmerkingsveld." :o

Ach als je ff mailt zullen ze het wel in orde brengen neem ik aan :)

Haha ja ik weet het, ben ongeduldige lamlul :yarly:

Best Gorilla Wear,

Zijn er ook plannen om spijkerbroeken/jeans toe te voegen aan de collectie?

Ik en vele andere krachtsporters hebben enorme moeite met het vinden van goed passende spijkerbroeken. Door de grotere beenomtrek passen de broeken in de winkels niet, omdat die naar de huidige 'mode' (slim-fit, skinny jeans, etc) zijn ontworpen, en naar maten die passen bij de grote menigte.
De enige oplossing voor passende broeken is dan het kopen van broeken met een veel te grote breedtemaat, waarbij je benen er goed in passen, en vervolgens flink je riem aantrekken omdat je veel te veel buikruimte over hebt (wat helemaal niet fijn zit en er vreemd uitziet). Of op maat te laten maken, wat verschrikkelijk duur is, en dan heb je echt een standaard broek.

Als Gorilla Wear spijkerbroeken aan zou bieden, met voor krachtsporters maten in de juiste verhouding, zou ik die zeker kopen! Daar zou ik dan natuurlijk ook meer voor over hebben dan voor 'normale' jeans.

zou inderdaad nice zijn om een keer een broek aan te kunnen die wel over men reet en benen past zonder dat ik er 2 handen bij kan doen @ me taille

• Topic Starter Topic Starter
Prima idee inderdaad die jeansbroeken.

Best Gorilla Wear,

Zijn er ook plannen om spijkerbroeken/jeans toe te voegen aan de collectie?

Ik en vele andere krachtsporters hebben enorme moeite met het vinden van goed passende spijkerbroeken. Door de grotere beenomtrek passen de broeken in de winkels niet, omdat die naar de huidige 'mode' (slim-fit, skinny jeans, etc) zijn ontworpen, en naar maten die passen bij de grote menigte.
De enige oplossing voor passende broeken is dan het kopen van broeken met een veel te grote breedtemaat, waarbij je benen er goed in passen, en vervolgens flink je riem aantrekken omdat je veel te veel buikruimte over hebt (wat helemaal niet fijn zit en er vreemd uitziet). Of op maat te laten maken, wat verschrikkelijk duur is, en dan heb je echt een standaard broek.

Als Gorilla Wear spijkerbroeken aan zou bieden, met voor krachtsporters maten in de juiste verhouding, zou ik die zeker kopen! Daar zou ik dan natuurlijk ook meer voor over hebben dan voor 'normale' jeans.

Hoi Geddie,

Wij weten dat er vraag is naar spijkerbroeken, en we zijn hier over aan het nadenken. Voorlopig zijn het helaas alleen nog maar ideeën. Dat betekent dat dit er in ieder geval op korte termijn niet komt. Ik ga dit meenemen in de discussies, maar ik durf er nog niks concreets over te zeggen.

Dankjewel voor deze opmerking. Ik vind het erg fijn om te zien dat jij (en andere mensen) goed met ons meedenken over Gorilla Wear.

Ik vind dat DBB elite leden gewoon 10% korting moeten hebben....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven