AndroidHealthClinic

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede service! Thnx mannen!

Vandaag de belt besteld. :D

Lijkt me zeer handig. :D. Hoelang zou het ongeveer duren voor hij binnen is? Heb vandaag besteld en betaald. (Vanuit België)

Laat de mannen van gorilla wear ook gewoon hun brood verdienen jongens. ;)

@Corpaul: Die tanktops zien er inderdaad redelijk kort uit, damn :|
Ik ben ook boven de 190 lang en zie sowieso al redelijk vaak dat L / XL kleding gewoonweg kort is in de lengte..

Ik sla deze tanktops maar over denk ik.. hoewel kan ik wel mn sixpack showen tijdens pullups ;)

Beste GW

Is alles in orde nu met mijn betaling?

Ik heb het bewijs van betaling gisteren doorgemaild als bijlage in pdf.

Order is 13162 +13163

Kunnen jullie zo snel mogelijk antwoorden?

Dank u

Hoi iedereen!
Sorry voor de trage reactie de afgelopen week. Ik heb geprobeerd om te reageren, maar ik kreeg iedere keer malware/virus waarschuwingen als ik naar dit forum wilde. Het zal vast niets zijn, maar ik houd daar toch niet zo van.

Graag gedaan! Ik heb even geen idee welke order van jou is, maar dat maakt niet uit. Ik neem graag de credit in ontvangst ;)

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Vandaag de belt besteld. :D

Lijkt me zeer handig. :D. Hoelang zou het ongeveer duren voor hij binnen is? Heb vandaag besteld en betaald. (Vanuit België)

Ik gok dat hij vandaag bij je binnenkomt, maar ik kan er een dag zitten. Heb je hem al?

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

ja vind ik eigenlijk ook, beetje inzet kan geen kwaad. :P

Laat de mannen van gorilla wear ook gewoon hun brood verdienen jongens. ;)

We doen ons best met de inzet, maar we doen niet mee aan de loterij ;)
Maar inderdaad, wij moeten ook gewoon ons brood verdienen.

Als iemand de ultieme reclame voor jullie merk heeft, wat is jullie dat waard?:D
Jullie hebben trouwens helaas niet meer de old style mooie shirts van vroeger. Die waren uber mooi. Meestal kort ritsje boven in.
Heb nog wel een oude foto van zo'n shirt:D

20pxybk.jpg

Laatst bewerkt:
Als iemand de ultieme reclame voor jullie merk heeft, wat is jullie dat waard?:D

Wat noem jij de ultieme reclame? Beter dan Big Dan Hill in Gorilla Wear? Strakker dan het Deense nationale bodybuilding en fitness team in Gorilla Wear? Ultiemer dan Jay Cutler in Gorilla Wear? :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=XzTXFvju2sw
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ru7320.jpg

Jullie hebben trouwens helaas niet meer de old style mooie shirts van vroeger. Die waren uber mooi. Meestal kort ritsje boven in.

Die old style shirts van vroeger zijn er inderdaad niet meer. Maar als je een beetje rond zoekt op internet kun je nog wel (web)winkels vinden met oude voorraden ;)
Hier heb je er bijvoorbeeld eentje: http://www.fitnessmerken.nl/gorilla-wear-m-11.html

Heb die lelijke massieve aap gewoon op mijn kleine schoudertje staan;)
Shirt kun je uittrekken he:D

Heb die lelijke massieve aap gewoon op mijn kleine schoudertje staan;)
Shirt kun je uittrekken he:D

Lelijke massieve aap?? Mooi is dat! ;)

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

Riem bevalt me zeer goed. Rug wordt zeer goed ondersteunt. Je kan hem goed vast aandoen en de gesp met dubbele pin zorgt ook voor een goede veiligheid :thumbs:

Heel goed! Ik ben blij dat je er wat aan hebt! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze tanktops zijn damn fine, tig keer gewassen en gedragen al en nog steeds top!

Ik heb nog wat broeken en anders shirts van Gorilla Wear, zelfde verhaal!

Gorilla Wear heeft goed spul.

hey ik wou een sweater bij je bestellen maar had een vraag, zijn het nederlandse maten of amerikaanse want heb wel een amerikaanse shirts besteld in t buitenland en een xxl leek echt wel een xxxl of xxxxl

Ik heb die handschoenen van Gorilla wear met polsbandage.
heb tig paar gehad maar die van Gorilla Wear zijn nog steeds goed..
Aanrader!:)

• Topic Starter Topic Starter
hey ik wou een sweater bij je bestellen maar had een vraag, zijn het nederlandse maten of amerikaanse want heb wel een amerikaanse shirts besteld in t buitenland en een xxl leek echt wel een xxxl of xxxxl
Volgens mij Nederlandse, al zit GW natuurlijk wel wat ruimer dan pakweg Nike.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven