- Waardering
- 1.015
Poeh, ik geloof dat Gorilla Wear maar even binnenkort de loterij moeten gaan winnen dan![]()
ja vind ik eigenlijk ook, beetje inzet kan geen kwaad.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Poeh, ik geloof dat Gorilla Wear maar even binnenkort de loterij moeten gaan winnen dan![]()

Beste GW
Is alles in orde nu met mijn betaling?
Ik heb het bewijs van betaling gisteren doorgemaild als bijlage in pdf.
Order is 13162 +13163
Kunnen jullie zo snel mogelijk antwoorden?
Dank u

Vandaag de belt besteld.
Lijkt me zeer handig.. Hoelang zou het ongeveer duren voor hij binnen is? Heb vandaag besteld en betaald. (Vanuit België)
ja vind ik eigenlijk ook, beetje inzet kan geen kwaad.![]()
Laat de mannen van gorilla wear ook gewoon hun brood verdienen jongens.![]()

Ik gok dat hij vandaag bij je binnenkomt, maar ik kan er een dag zitten. Heb je hem al?

Hij is vandaag aangekomenEchte super kwaliteit.
Dadelijk mijn eerste training ermee.![]()
Als iemand de ultieme reclame voor jullie merk heeft, wat is jullie dat waard?![]()

Jullie hebben trouwens helaas niet meer de old style mooie shirts van vroeger. Die waren uber mooi. Meestal kort ritsje boven in.

Heb die lelijke massieve aap gewoon op mijn kleine schoudertje staan
Shirt kun je uittrekken he![]()

Riem bevalt me zeer goed. Rug wordt zeer goed ondersteunt. Je kan hem goed vast aandoen en de gesp met dubbele pin zorgt ook voor een goede veiligheid![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze tanktops zijn damn fine, tig keer gewassen en gedragen al en nog steeds top!
Ik heb nog wat broeken en anders shirts van Gorilla Wear, zelfde verhaal!
Gorilla Wear heeft goed spul.

Volgens mij Nederlandse, al zit GW natuurlijk wel wat ruimer dan pakweg Nike.hey ik wou een sweater bij je bestellen maar had een vraag, zijn het nederlandse maten of amerikaanse want heb wel een amerikaanse shirts besteld in t buitenland en een xxl leek echt wel een xxxl of xxxxl