Fitness Seller

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede kwaliteit, mooi spulleke!!

Gister besteld:
1 x Gorilla Wear Dunellen Tank Top
1 x Gorilla Wear superior jersey pants

Ben benieuwd. Vooral naar de broek.

Update (16-11) Kreeg een mail dat het shirt niet op voorraad was (3 maand levertijd!!) Een paar suggesties gevraagd om een alternatief te kunnen kiezen. Een uur later was het geregeld en krijg ik binnen 3 dagen mijn nieuwe kleding. Goede service!

Laatst bewerkt:
heb ook een bestelling geplaatst
Ordernummer: 39000

2 posts geleden al ff wat geplaatst maar ik trok gister mijn Gorilla Wear superior jersey pants broek aan na 1 x wassen op 30 graden en die stond ineens tot mijn enkels. Tanktop zat in dezelfde was en die is nog prima. Gisteravond gemaild en Barry mailde 's avonds laat nog terug. En gister was het 5 december..

Ik krijg nu een nieuwe broek (track pants) en ter compensatie mocht ik nog een tank top uitzoeken + een cap. Jammer van de broek maar wel een goede service!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ow echt? Ik dacht dat al bijna dat ik gek aan het worden was, want die van mij leek opeens ook veel korter als voorheen (maat S). Draag hem bijna niet, omdat ik liever toch wat ademende stof heb tijdens trainen, volgens mij is die van mij ook maar 2 keer gewassen.. Heb jij via de webshop van GW zelf besteld of via een andere aanbieder? Heeft het denk je zin om ze te mailen? Uit eigen ervaring weet ik wel dat de after sales service perfect is inderdaad!

mijn broek:
2012-12-06144717.jpg

Gewoon via de webshop van GW zelf besteld. Zo zag mijn broek er ook uit LOL :D

Hi djryan87,

Of jij bent enorm lang geworden de afgelopen weken of de broek is gekrompen :)
Stuur mij even een mail (tom@gorillawear.com)

Ik zal er dan even op terug komen. Hoor graag van je.

Gr,
Tom

Je bedoelt dat je niet zeker weet of jouw rug zo'n tanktop aan kan? ;)

Hi djryan87,

Of jij bent enorm lang geworden de afgelopen weken of de broek is gekrompen :)
Stuur mij even een mail (tom@gorillawear.com)

Ik zal er dan even op terug komen. Hoor graag van je.

Gr,
Tom

Bedankt voor je reactie Tom! Ik ben 25 (bijna 26), dus groeien in de lengte doe ik allang niet meer ;) Ik heb je zojuist een email gestuurd. :thumb:

..

Laatst bewerkt:
2 posts geleden al ff wat geplaatst maar ik trok gister mijn Gorilla Wear superior jersey pants broek aan na 1 x wassen op 30 graden en die stond ineens tot mijn enkels. Tanktop zat in dezelfde was en die is nog prima. Gisteravond gemaild en Barry mailde 's avonds laat nog terug. En gister was het 5 december..

Ik krijg nu een nieuwe broek (track pants) en ter compensatie mocht ik nog een tank top uitzoeken + een cap. Jammer van de broek maar wel een goede service!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze tanktop heb ik al een tijdje sit super relaxed, check bij me pics.
Binnenkort de nieuwe bestellen met g!wear!

Net ook weer eens een keer een jasje besteld. Kijken of die bij de wat langere mens ook goed zit:D

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 16:01 ----------

Zie nu dat ik iets bij opmerking had moeten zetten. Ach, ik heb toch geen hoofd voor petjes;)

wanneer komt de dunella tanktop maat L binnen?

@Rox92, deze tanktops worden eind deze maand weer in alle maten verwacht.
Gr Tom

Naar aanleiding van mijn feedback, zojuist kosteloos een vervangende track pant ontvangen. Super service!

Heb bijna al mijn trainingsspullen van Gorilla wear.
1 x Superior jersey pants

2 x Track pants (rood en grijs) (gekregen met super actie op de FIBO)

2 x Slinky tank (grijs en blauw) Echt super tanktops! Zitten lekker goed om het lichaam.

1 x Rubber printed longsleeve Helaas beetje te groot besteld, valt redelijk ruim. Nogal wat ruimte over bij de traps en de lats terwijl de armen goed passen, haha.

1 x Dunellen tanktop Super tanktop, soort tussending tussen de normale tanktops en die met een open rug. Meer iets voor iemand die geen model met open rug wil maar wel een soortgelijke voorkant. Helaas blijkt de tanktop na de eerst wasbeurt te zijn gekrompen en kan ik m niet meer aan omdat bij elke beweging van mijn armen mijn buik te voorschijn komt, haha.

In de toekomst wil ik nog G!wear rib tanktop of de stamina rib tanktop bestellen, zit daar wel met hetzelfde probleem als de andere hier. Ik weet niet of mijn rug daar wel goed genoeg voor is..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven