AndroidHealthClinic

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vervelend, maar fouten maken is menselijk. In mijn ervaring compenseert GW erg royaal indien zij fout zijn geweest, dus gewoon blijven mailen of bellen tot je iemand te pakken hebt.

Ik heb dit voorjaar 2 tanktops gekocht; maar ze zaten zo fantastisch dat ik er meteen 2 bij wilde; ik train immers 4-5 x per week en wassen doe ik maar 1x per week .....
Maar de tweede zending bevatte maar 1 tanktop terwijl ik er 2 betaald had; ik heb gebeld en gemaild, geen reactie. Als je je voorraadregistratie goed bijhoudt kun je zo nazien wanneer je een fout hebt gemaakt en mij lijkt dat je dan rechtzet. Zo zit ik tenminste in elkaar. Ik vrees dat ik iedereen moet afraden via de website te kopen, deze sponsor klust bij ten laste van ons :mad: !!! Ga naar een winkel voor je tanktop en bestel niet online.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb dit voorjaar 2 tanktops gekocht; maar ze zaten zo fantastisch dat ik er meteen 2 bij wilde; ik train immers 4-5 x per week en wassen doe ik maar 1x per week .....
Maar de tweede zending bevatte maar 1 tanktop terwijl ik er 2 betaald had; ik heb gebeld en gemaild, geen reactie. Als je je voorraadregistratie goed bijhoudt kun je zo nazien wanneer je een fout hebt gemaakt en mij lijkt dat je dan rechtzet. Zo zit ik tenminste in elkaar. Ik vrees dat ik iedereen moet afraden via de website te kopen, deze sponsor klust bij ten laste van ons :mad: !!! Ga naar een winkel voor je tanktop en bestel niet online.

Nouja,

GW heeft hier al meermalen een fout zo rechtgezet. "DBB" caps worden zo na gestuurd als deze er niet bij zat, Tanks werden zo omgewisseld als er iets met het stof mankeerde.
Dus lijkt me dat je na 1x bellen niet meteen moet gaan janken, en gewoon af moet wachten op een tegen mailtje van GW.

deze jongens hebben nog meer te doen dan enkel jou order op te volgen :rolleyes:

Probeer in het vervolg trouwens eerst een PM te sturen voordat je zo'n post neerplant, is vele malen effectiever.

Beste GW ik wacht nogsteeds op bericht..... We zijn nu al 10 dagen verder :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet dat GW het vaak druk heeft, maar ze wel altijd hun zaken in orde brengen. Heeft niet zoveel zin om hier een tirade te posten lijkt me, zeker als je al snel kan zien dat problemen ook wel opgelost worden als je ze vriendelijk neerzet.

Ik heb normaal van jas XXL en van T-shirts ook maar ik ben inmiddels 10kg afgevallen en er gaat nog wat meer af maar daarna ga ik clean-bulken dus ga ik weer aankomen in spiermassa nu wil ik zo'n GW jas bestellen ( http://www.gorillawear.com/webshop/gorilla-wear-bomber-jacket-p-1227.html ) maar welke maat kan ik dan het beste nemen ..?? vind hem een beetje te duur om het zo op de bonnefooi te doen zeg maar .

tank top te klein

Naja te kort voor mij... Als ik me optrek dan ist inderdaad een buiktruitje :o

Edit: vind het trouwens wel jammer want is mooi dingetje :)!

Hallo,

Er wordt druk gewerkt aan een nieuwe maattabel want er worden steeds meer verschillende styles tank tops geproduceerd.
Bijv. de classic tank top valt wijder uit dan de logo stringer tank top.
De laatste is bijv een strakke tank omdat er ook veel vraag was naar dit soort tanks.

Zoals ik het kan beoordelen ben jij 1.86m en dan zou een M veel te klein moeten zijn.
wanneer jij M hebt hoe lang is dan iemand die XXXL heeft :-)

Onze excuses voor de late reactie.

Dit komt door de onverwacht enorme drukte maar daar is nu een oplossing voor gevonden.

Met vriendelijke groet,
Barry
Gorilla Wear

Ik heb normaal van jas XXL en van T-shirts ook maar ik ben inmiddels 10kg afgevallen en er gaat nog wat meer af maar daarna ga ik clean-bulken dus ga ik weer aankomen in spiermassa nu wil ik zo'n GW jas bestellen ( http://www.gorillawear.com/webshop/gorilla-wear-bomber-jacket-p-1227.html ) maar welke maat kan ik dan het beste nemen ..?? vind hem een beetje te duur om het zo op de bonnefooi te doen zeg maar .

Een XL zou goed moeten passen.

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 08:25 ----------

Die dunellen tanktop, hoe valt die? Van sommige tanktops kan ik een L hebben, van andere is XXL te klein. Erg lastig, maar aangezien deze tanktops wat duurder zijn dan gemiddeld is het handig om een idee te hebben.

XL redelijk om het lichaam
XXL iets ruimer.

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 08:26 ----------

Dat zou echt top zijn, had mezelf nog opgemeten etc maar alsnog valt hij veelte klein :(

Is de Rib tanktop hetzelfde qua maat? Want dan heb ik zeker een L/XL nodig :)

van de Rib tank top zou ik inderdaad een XL nemen.

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 08:30 ----------

Ik heb nu een andere account:

Ik had laatst verteld over die oude boekjes, ik kwam dit logo tegen hoe heette deze eigenlijk? Ik zal die foto's nog uploaden Gr Thierry

1z5n3ab.jpg

shut up and fight logo :)
in de laastste 3 jaar heeft Gorilla Wear veel logos gebruikt.
In de toekomst echter zal voornamelijk de Gorilla en de Aap met de armen over elkaar worden gebruikt.

Beste, kunnen jullie iets meer zeggen over mijn bestelling Order #41144?
heb 2 weken geleden geld overgeschreven, maar mijn online status staat nog altijd op : afwachting betaling/waiting for.
Heb de bankgegevens nog eens gecheckt en die zijn correct.
Groeten

Excuses voor de late reactie.
Voor zover wij het zien is de bestelling vorige week verzonden en zal je deze inmiddels hebben ontvangen.
Alvast veel plezier ervan!!!

mvrgr
Barry

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 08:46 ----------

Beste GW ik wacht nogsteeds op bericht..... We zijn nu al 10 dagen verder :mad:

Nogmaals excuses, dit is normaal gesproken niet de gang van zaken bij ons.
Door onze verhuising en vakanties liggen we achter met het beantwoorden van de mail maar vanaf vandaag zij we weer helemaal bij :-)

Je bericht zit in je mailbox, veel bestelplezier haha.

mvrgr
Barry

Barry hartstikke bedankt! Net mailtje van je gehad :)

Je kan mijn bestelling tegemoed zien!

Beste meneer Gorilla Wear, ik wacht nu 12 dagen op mijn bestelling. Krijg helaas ook niemand te pakken als ik bel! Wat te doen? MVG, Cyc

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vandaag hebben we je tevergeefs getracht je telefonisch te bereiken.
We hebben voor de zekerheid de zending maar verzonden en als excuses een presentje toegevoegd.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 21:48 ----------

Beste meneer Gorilla Wear, ik wacht nu 12 dagen op mijn bestelling. Krijg helaas ook niemand te pakken als ik bel! Wat te doen? MVG, Cyc
Hallo Cyc,

wij zijn 2 weken geleden verhuisd (vandaar ook de matige afwikkeling de laatste 2 weken maar we werken dag en nacht om het in te halen) ons nieuwe telefoonnummer is 074-3492741.

Kun je mij je ordernummer of naam doorgeven?

Mvrgr
Barry

GW, wordt 't een winkel in in het mooie 074? Woon vlakbij de locatie, zag al een bord hangen hehe.

Gorilla Wear stamina tank top M wit.

deze wordt pas weer eind augustus verwacht. wellicht dat een van onze dealers deze nog in de winkel heeft hangen.

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 13:25 ----------

GW, wordt 't een winkel in in het mooie 074? Woon vlakbij de locatie, zag al een bord hangen hehe.

haha de borden zijn inderdaad net vorige week opgehangen.
nee dat word geen winkel (er zit uiteraard wel een GW dealer in Hengelo ov, www.fitwinkel-hengelo.nl )
dat is ons nieuwe magazijn voor Europa!!de kantoren op de hoek is ons HQ :-)

Je ziet aan de 6 dockstations dat we wat van plan zijn de aankomende tijd :-)

mvrgr
Barry

haha de borden zijn inderdaad net vorige week opgehangen.
nee dat word geen winkel (er zit uiteraard wel een GW dealer in Hengelo ov, www.fitwinkel-hengelo.nl )
dat is ons nieuwe magazijn voor Europa!!de kantoren op de hoek is ons HQ :-)

Je ziet aan de 6 dockstations dat we wat van plan zijn de aankomende tijd :-)

mvrgr
Barry

Zo zo heel wat van plan dan idd, goed bezig. Woon er echt op een paar minuten vandaan, ben benieuwd! Succes heren Gorilla's!

Tanktop te klein gekocht. :(

Ik heb onlangs een tanktop maatje M gekocht maar deze is me wel 2 maten te klein. Flink balen dus.
Nu zit ik dus met een te kleine tanktop die ik niet pas.
Terug brengen kan ook niet meer ???

Het gaat om deze tanktop ---> http://www.gorillawear.com/webshop/gorilla-wear-gwear-rib-tanktop-grey-p-4569.html

Eind vorige week binnen gekregen en 2x gedragen.
Iemand interesse want ik kan hier niet veel mee.
Was nota bene nog een verjaardags cadeau ook, erg jammer!

• Topic Starter Topic Starter
Vreemd om er twee maten naast te zitten, medium is ook gewoon medium bij GW. Makkelijk na te gaan op de maattabel.

Waarom ook 2x dragen als het twee maten te klein is? 1x passen en je kon hem terugzenden. Beste is om deze te verkopen in de DBB tweedehandssectie zodra je genoeg posts hebt of op MP.

Dat model tanktop is overigens gemaakt om strak rond het lichaam te zitten zonder speling dus een medium gaat kleiner aanvoelen zelfs als je zelf medium hebt. De large is eigenlijk de medium en de extralarge is de large. Als je speling wilt moet je hem dus een maat groter kopen dan je normale kledingmaat.

Ik heb onlangs een tanktop maatje M gekocht maar deze is me wel 2 maten te klein. Flink balen dus.
Nu zit ik dus met een te kleine tanktop die ik niet pas.
Terug brengen kan ook niet meer ???

Het gaat om deze tanktop ---> http://www.gorillawear.com/webshop/gorilla-wear-gwear-rib-tanktop-grey-p-4569.html

Eind vorige week binnen gekregen en 2x gedragen.
Iemand interesse want ik kan hier niet veel mee.
Was nota bene nog een verjaardags cadeau ook, erg jammer!
Hoi Repsie,

Allereerst hartelijk dank voor degene die jou de tank top cadeau heeft gegeven :-)
Jammer dat deze te klein is.
Mail mij maar even rechtstreeks op barry@gorillawear.com en dan komen we er wel uit.

mvrgr
barrry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven