djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dit voorjaar 2 tanktops gekocht; maar ze zaten zo fantastisch dat ik er meteen 2 bij wilde; ik train immers 4-5 x per week en wassen doe ik maar 1x per week .....
Maar de tweede zending bevatte maar 1 tanktop terwijl ik er 2 betaald had; ik heb gebeld en gemaild, geen reactie. Als je je voorraadregistratie goed bijhoudt kun je zo nazien wanneer je een fout hebt gemaakt en mij lijkt dat je dan rechtzet. Zo zit ik tenminste in elkaar. Ik vrees dat ik iedereen moet afraden via de website te kopen, deze sponsor klust bij ten laste van ons!!! Ga naar een winkel voor je tanktop en bestel niet online.
Ik heb dit voorjaar 2 tanktops gekocht; maar ze zaten zo fantastisch dat ik er meteen 2 bij wilde; ik train immers 4-5 x per week en wassen doe ik maar 1x per week .....
Maar de tweede zending bevatte maar 1 tanktop terwijl ik er 2 betaald had; ik heb gebeld en gemaild, geen reactie. Als je je voorraadregistratie goed bijhoudt kun je zo nazien wanneer je een fout hebt gemaakt en mij lijkt dat je dan rechtzet. Zo zit ik tenminste in elkaar. Ik vrees dat ik iedereen moet afraden via de website te kopen, deze sponsor klust bij ten laste van ons!!! Ga naar een winkel voor je tanktop en bestel niet online.

Naja te kort voor mij... Als ik me optrek dan ist inderdaad een buiktruitje
Edit: vind het trouwens wel jammer want is mooi dingetje!
Ik heb normaal van jas XXL en van T-shirts ook maar ik ben inmiddels 10kg afgevallen en er gaat nog wat meer af maar daarna ga ik clean-bulken dus ga ik weer aankomen in spiermassa nu wil ik zo'n GW jas bestellen ( http://www.gorillawear.com/webshop/gorilla-wear-bomber-jacket-p-1227.html ) maar welke maat kan ik dan het beste nemen ..?? vind hem een beetje te duur om het zo op de bonnefooi te doen zeg maar .
Die dunellen tanktop, hoe valt die? Van sommige tanktops kan ik een L hebben, van andere is XXL te klein. Erg lastig, maar aangezien deze tanktops wat duurder zijn dan gemiddeld is het handig om een idee te hebben.
Dat zou echt top zijn, had mezelf nog opgemeten etc maar alsnog valt hij veelte klein
Is de Rib tanktop hetzelfde qua maat? Want dan heb ik zeker een L/XL nodig![]()
Ik heb nu een andere account:
Ik had laatst verteld over die oude boekjes, ik kwam dit logo tegen hoe heette deze eigenlijk? Ik zal die foto's nog uploaden Gr Thierry
![]()

Beste, kunnen jullie iets meer zeggen over mijn bestelling Order #41144?
heb 2 weken geleden geld overgeschreven, maar mijn online status staat nog altijd op : afwachting betaling/waiting for.
Heb de bankgegevens nog eens gecheckt en die zijn correct.
Groeten
Beste GW ik wacht nogsteeds op bericht..... We zijn nu al 10 dagen verder![]()
Beste meneer Gorilla Wear, ik wacht nu 12 dagen op mijn bestelling. Krijg helaas ook niemand te pakken als ik bel! Wat te doen? MVG, Cyc
Vandaag hebben we je tevergeefs getracht je telefonisch te bereiken.
Hallo Cyc,Beste meneer Gorilla Wear, ik wacht nu 12 dagen op mijn bestelling. Krijg helaas ook niemand te pakken als ik bel! Wat te doen? MVG, Cyc
wanneer komen deze weer binnen in maat medium ?
http://www.gorillawear.com/webshop/gorilla-wear-stamina-rib-tank-top-p-3959.html
GW, wordt 't een winkel in in het mooie 074? Woon vlakbij de locatie, zag al een bord hangen hehe.
haha de borden zijn inderdaad net vorige week opgehangen.
nee dat word geen winkel (er zit uiteraard wel een GW dealer in Hengelo ov, www.fitwinkel-hengelo.nl )
dat is ons nieuwe magazijn voor Europa!!de kantoren op de hoek is ons HQ :-)
Je ziet aan de 6 dockstations dat we wat van plan zijn de aankomende tijd :-)
mvrgr
Barry

Hoi Repsie,Ik heb onlangs een tanktop maatje M gekocht maar deze is me wel 2 maten te klein. Flink balen dus.
Nu zit ik dus met een te kleine tanktop die ik niet pas.
Terug brengen kan ook niet meer
Het gaat om deze tanktop ---> http://www.gorillawear.com/webshop/gorilla-wear-gwear-rib-tanktop-grey-p-4569.html
Eind vorige week binnen gekregen en 2x gedragen.
Iemand interesse want ik kan hier niet veel mee.
Was nota bene nog een verjaardags cadeau ook, erg jammer!