AndroidHealthClinic

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie op sommige sites gorilla wear staan met de oldschool look, nu staat er alleen dat ze verkrijgbaar zijn in one-size. Hoe groot moet ik me dan voorstellen want draag zelf M-L denk dus dat dit mij vele male te groot is zeker he?

Dit heb ik even nagevraagd bij een collega.
Ja, dat is zeer waarschijnlijk te groot voor je.

De one-size van de oldschool look is iets groter dan L. Zeg maar tussen L en XL.
Let op, daarmee bedoel ik onze L en XL. En die vallen ook groot uit. Kijk even op onze maattabel als je een idee van de afmetingen wilt krijgen.

Ik heb de maattabel maar even in mijn handtekening gezet. Dat maakt verwijzen een stuk makkelijker.

Er zijn trouwens ook oldschool lijnen die wel gewoon verschillende maten hebben.

Nadeel van One size zijn meestal dat langere mensen een soort van naveltruitjes krijgen:D

Nadeel van One size zijn meestal dat langere mensen een soort van naveltruitjes krijgen:D

Dat is het risico wat je loopt bij one-size, maar volgens mij valt het bij Gorilla Wear kleding over het algemeen wel mee.

Alleen de old style rag tops... Tsja...
Ik kan me zo voorstellen dat je die niet aan wilt als je erg lang bent. :cool:

Persoonlijk vind ik zelf de oldschool look altijd ruig uitzien in de sportsschool zeker mannen die al lang bezig zijn met de sport. Dat geeft me motivatie om ook zo te worden. Ik heb een house broek en ragtops. Ik heb zelf de ziekte van crohn dus heb een lange tijd met mijn gezondheid geworsteld. Nu begin ik bij te komen in gewicht en is het mijn doel om breder te worden. De kleding zoals gw vind ik gewoon fijn en laat mij zien waar ik het voor doe. Hopenlijk blijft de collectie groeien.
IIg veel succes. Gr Thierry

Heeft iemand die gorilla sweatshirts al eens gehad?
Hoe traint dat met zweet e.d

Wil er namelijk eentje bestellen, lijkt me echt handig voor tijdens de kuur om geen gezeik te krijgen in de gym van andere malloten haha

Persoonlijk vind ik zelf de oldschool look altijd ruig uitzien in de sportsschool zeker mannen die al lang bezig zijn met de sport. Dat geeft me motivatie om ook zo te worden. Ik heb een house broek en ragtops. Ik heb zelf de ziekte van crohn dus heb een lange tijd met mijn gezondheid geworsteld. Nu begin ik bij te komen in gewicht en is het mijn doel om breder te worden. De kleding zoals gw vind ik gewoon fijn en laat mij zien waar ik het voor doe. Hopenlijk blijft de collectie groeien.
IIg veel succes. Gr Thierry

Dankjewel voor je feedback!
Dit soort dingen vind ik altijd fijn om te horen. Dat geeft ons weer even de bevestiging dat we op de goede weg zitten :)

En respect voor jou dat je er weer stevig tegenaan gaat na een slopende ziekte!

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Heeft iemand die gorilla sweatshirts al eens gehad?
Hoe traint dat met zweet e.d

Wil er namelijk eentje bestellen, lijkt me echt handig voor tijdens de kuur om geen gezeik te krijgen in de gym van andere malloten haha

Ik zou iets kunnen zeggen over hoe goed Gorilla Wear sweatshirts zijn, maar ik denk dat het geloofwaardiger is als iemand anders dat doet ;)

heb die nieuwe geel/zwarte hooded sweater gezien... heel mooi.. 139 euro, nog korting voor DBB leden?

kan het niet zo snel vinden... komen er nog verzendkosten bij?

heb die nieuwe geel/zwarte hooded sweater gezien... heel mooi.. 139 euro, nog korting voor DBB leden?

Nee, helaas niet. We zijn aan het nadenken over een actie voor DBB leden, maar dat wordt in ieder geval geen korting op de nieuwe lijnen.

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

kan het niet zo snel vinden... komen er nog verzendkosten bij?

Binnen Nederland betaal je 4,95 verzendkosten. Die komen er nog bij als je wat bestelt.

Wanneer komt de witte rag top van GW terug in voorraad?

Wanneer komt de witte rag top van GW terug in voorraad?

De classic work-out top en de wacky work-out top hebben dezelfde afmetingen als de rag top. Bedoel je misschien specifieke maten? We hebben op dit moment alleen de grootste maten op voorraad. De kleinere maten hebben we bij besteld, maar dat gaat helaas nog wel een paar weken duren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik bedoel de witte classic work out top... De maat die ik nodig heb ik S/M

Heb toen ik net begon te trainen ook een tanktop gekocht van GW, gewoon even voor me gehouden in de winkel met het idee dat het wel zou passen.
Was boven veel te groot omdat ik (nog) niet echt het gorilla postuur had.
Ben er inmiddels aardig ingegroeid :cool:
Goed spul trouwens, prijs wel waard.

Hebben jullie ook mutsen?
Zoals GaSP ook heeft?

Heb toen ik net begon te trainen ook een tanktop gekocht van GW, gewoon even voor me gehouden in de winkel met het idee dat het wel zou passen.
Was boven veel te groot omdat ik (nog) niet echt het gorilla postuur had.
Ben er inmiddels aardig ingegroeid :cool:
Goed spul trouwens, prijs wel waard.

Dat hoor ik graag :)

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

Hebben jullie ook mutsen?
Zoals GaSP ook heeft?

Wij hebben geen beanies, maar misschien is de seersucker work out cap iets voor jou?
http://www.gorillawear.com/webshop/gorilla-wear-accessoires-c-329.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven