XXL Nutrition

Breaking News Goudse meisjes gestenigd!

-1 voor religion of peace

wat hebben de dames zelf gedaan om die jongens kwaad te maken?

Jongens dit is maar die 2% die het verpest voor de rest van de 98% goeie.

Hij blijft goed :roflol:
Gelukkig, moesten ze allemaal zo zijn, moesten wij ook in een BMW rijden en naar de moskee.
Die 2% gewoon afmaken. Idem met wit tuig. Tuig moet eruit.

Nah, dacht het niet... moet je eens proberen in Marokko, stenen gooien naar dames of ze uitschelden op straat, het vuur wordt je letterlijk aan de schenen gelegd door de agenten. De politie treedt daar niet al te gering op.

Ontopic: Ik vind een flinke straf voor deze jongens zeker op zijn plaats, daarnaast een portie 'goede manieren' bijgeleerd krijgen van de ouders.
Laten we die afkomst in dit geval dan even vergeten (hoewel dit voor Irakezen, Iranezen e.a. wel geldt) het gaat dan in dit geval meer om een gedrag dat ze opgepikt hebben van TV, of de slechte omgeving waarin ze opgroeiden. Ook de ouders hebben hier dus weer een zware verantwoordelijkheid.

wat een waardeloos land is dit ook eigenlijk!
vanwege de zo "belangrijke"multi culturele samenleving wordt gewoon alles getollereerd.
Waarom stoppen ze die k*t berbers niet in een lekke boot terug!
Het onderhouden van dat tuig kost klauwen met geld,geld wat beter kan worden gebruikt voor de autochtone medemens.

Echt afschieten die gasten. Gouda is al jaren klote, maar het wordt steeds erger.

idd kom zelf uit omg gouda en het is er iedere keer raak afgelopen koninginnenacht ook weer zat gezeik gehad met die knoflookboeren :mad:
reden van zachte aanpak is volgens mij omdat de nederlandse burgemeester van gouda een marrokaanse vrouw heeft :rolleyes: dat is dan een inkoppertje natuurlijk ;)

idd kom zelf uit omg gouda en het is er iedere keer raak afgelopen koninginnenacht ook weer zat gezeik gehad met die knoflookboeren :mad:
reden van zachte aanpak is volgens mij omdat de nederlandse burgemeester van gouda een marrokaanse vrouw heeft :rolleyes: dat is dan een inkoppertje natuurlijk ;)
Wie met de hond slaapt... :roflol:

j/k;)

Meteen op het vliegtuig zetten die handel.

hoezo overdreven?
waar staat dat die schapen neukers het recht hebben om willekeurige mensen uit te schelden of te bedreigen?

Nergens.

Maar dit is geen steniging, dus om dit zo te noemen is natuurlijk overdreven. Dit klinkt meer als een willekeurig relletje waarvan er dagelijks tientallen zijn.

Nergens.

Maar dit is geen steniging, dus om dit zo te noemen is natuurlijk overdreven. Dit klinkt meer als een willekeurig relletje waarvan er dagelijks tientallen zijn.

Dat dit dagelijks door marokkanen word gedaan is al te zot voor woorden. Mensen vinden het bijna al normaal.

Nekschot voor allemaal! :D

Nergens.

nah jah het doel van een steniging is een niet al te plezante dood,
vaak is niet de 1e steen de fatale..
dus dat ze niet dood zijn doet niets af van het feit dat dit gewoon niet kan.
Imo dan hea!

dit!het is dit recht!
vermoeden doet bij mij groeien dat jij ook een marokkaan bent?

zolang zij zonder reden mij uitschelden of bedreigen hou ik mij het recht aanbevolen aan hun die wederdienst te doen toekomen!

Terug
Naar boven