AndroidHealthClinic

gozer flipt op mij in de gym

zivanni

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
14%
ik zit bij basic fit (helaas) en ik wilde daar een machine gebruiken om mijn rug te trainen. naast mij stond er nog een andere machine waar 2 schijven van 10kg hingen. meestal laten mensen daar die gewichten achter nadat ze klaar zijn dus ik dacht ik pak die twee schijven van 10kg omdat het dichtbij is en niemand het gebruikt, tenminste dat dacht ik. ik plaats een schijf op mijn machine en dan komt zo een gozer naar me toe van yoo yoyo ik ben hiermee bezig. ik vertel hem dat ik dat niet wist en dat ik dat ook niet kan zien. ik kan me verder niet herinneren wat hij precies zij maar ik dacht ja play cool en ik plaats die schijf gewoon terug.

vandaag nog pak ik twee schijven van 5 kilo van een rek. ik doe rustig een warming up. zegt die zelfde gozer: YO, EY G! heb jij die 5kilo schijven van mij gepakt. ik zeg nee, ik heb het van een rek gepakt.

later zocht ik 16kg dumbells. ik zag gewoon 2 op de grond en vroeg al die mensen in de buurt of ze dit gebruiken. ze zeiden neej gebruik het maar. dus ik pak het en doe rustig een setje en plaatst die dumbells op zo een dumbell rek. dan komt die zelfde gozer vanuit het niets en schreeuwt hij tegen mij zo van "yoyoyoy YOO jij hebt die dumbells van daar gepakt en dan moet je het ook daar terug zetten" (op de grond dus) daarna flipte hij hard en begon hij waarschijnlijk nog te schelden in een andere taal terwijl hij weg liep. ik bleef gewoon rustig andere begonnen te lachen.

ik heb gezien dat hij 2 apparaten tegelijke tijd bezet houd (doet ie vaak). doet hij bv dumbell curl terijl hij tegelijke tijd een machine bezet houd dat zo een beetje aan de andere kant van de gym staat. je ziet ook geen handdoek of flesje water dus je zal denken oh die machine is vrij. pak je die machine eindelijk komt die gozer uit het niets.

een keer was ik bezig met benen trainen (legpress) moest ik ff naar de wc. ik laat mn handoek daar op het apparaat liggen(dan weten mensen dat iemand het nog gebruikt) kom ik terug van de toilet zie ik hem daar staan ;s

Cool story bro.
En nu? Schakel je DBB knokploeg in?

dumbell in zijn gezicht gooien is de enigste oplossing.

didnt-read-lol-dancing-bodybuilder.gif

• Like
Waarderingen: GTO
PB me maar voor hulp.

van wat is dit een lemming?

Basic fit in welke stad?

Zegt ie niet gewoon YOLO?

Op z'n gezicht pompen met een 2.5kg schijf, nooit meer last van m..

we pakken hem wel met onze DBB gang jongens.

srs. een DBB gang lijkt me wel baas.

Dat krijg je als je ecto bent..

Dat is wel heel toevallig want ik zit bij basic fit (helaas) en ik wilde daar een machine gebruiken om mijn rug te trainen. naast mij stond er nog een andere machine waar 2 schijven van 10kg hingen. meestal laten mensen daar die gewichten achter nadat ze klaar zijn dus ik dacht ik pak die twee schijven van 10kg omdat het dichtbij is en niemand het gebruikt, tenminste dat dacht ik. ik plaats een schijf op mijn machine en dan komt zo een gozer naar me toe van yoo yoyo ik ben hiermee bezig. ik vertel hem dat ik dat niet wist en dat ik dat ook niet kan zien. ik kan me verder niet herinneren wat hij precies zij maar ik dacht ja play cool en ik plaats die schijf gewoon terug.

vandaag nog pak ik twee schijven van 5 kilo van een rek. ik doe rustig een warming up. zegt die zelfde gozer: YO, EY G! heb jij die 5kilo schijven van mij gepakt. ik zeg nee, ik heb het van een rek gepakt.

later zocht ik 16kg dumbells. ik zag gewoon 2 op de grond en vroeg al die mensen in de buurt of ze dit gebruiken. ze zeiden neej gebruik het maar. dus ik pak het en doe rustig een setje en plaatst die dumbells op zo een dumbell rek. dan komt die zelfde gozer vanuit het niets en schreeuwt hij tegen mij zo van "yoyoyoy YOO jij hebt die dumbells van daar gepakt en dan moet je het ook daar terug zetten" (op de grond dus) daarna flipte hij hard en begon hij waarschijnlijk nog te schelden in een andere taal terwijl hij weg liep. ik bleef gewoon rustig andere begonnen te lachen.

ik heb gezien dat hij 2 apparaten tegelijke tijd bezet houd (doet ie vaak). doet hij bv dumbell curl terijl hij tegelijke tijd een machine bezet houd dat zo een beetje aan de andere kant van de gym staat. je ziet ook geen handdoek of flesje water dus je zal denken oh die machine is vrij. pak je die machine eindelijk komt die gozer uit het niets.

een keer was ik bezig met benen trainen (legpress) moest ik ff naar de wc. ik laat mn handoek daar op het apparaat liggen(dan weten mensen dat iemand het nog gebruikt) kom ik terug van de toilet zie ik hem daar staan ;s

5 kilo schijf als een frisbee op zijn neus gooien.

Wat wil je nou bereiken door dit op DBB te pleuren?
Ga lekker in je dagboek schrijven!

nvm blijkbaar gaat het hier niet over hanson:mad:

Laatst bewerkt:
basic fit......

Terug
Naar boven