AndroidHealthClinic

gozer flipt op mij in de gym

Heb iets gelijkaardigs meegemaakt in de basic fit waar ik ga (helaas) en ik wilde daar een machine gebruiken om mijn rug te trainen. naast mij stond er nog een andere machine waar 2 schijven van 10kg hingen. meestal laten mensen daar die gewichten achter nadat ze klaar zijn dus ik dacht ik pak die twee schijven van 10kg omdat het dichtbij is en niemand het gebruikt, tenminste dat dacht ik. ik plaats een schijf op mijn machine en dan komt zo een gozer naar me toe van yoo yoyo ik ben hiermee bezig. ik vertel hem dat ik dat niet wist en dat ik dat ook niet kan zien. ik kan me verder niet herinneren wat hij precies zij maar ik dacht ja play cool en ik plaats die schijf gewoon terug.

vandaag nog pak ik twee schijven van 5 kilo van een rek. ik doe rustig een warming up. zegt die zelfde gozer: YO, EY G! heb jij die 5kilo schijven van mij gepakt. ik zeg nee, ik heb het van een rek gepakt.

later zocht ik 16kg dumbells. ik zag gewoon 2 op de grond en vroeg al die mensen in de buurt of ze dit gebruiken. ze zeiden neej gebruik het maar. dus ik pak het en doe rustig een setje en plaatst die dumbells op zo een dumbell rek. dan komt die zelfde gozer vanuit het niets en schreeuwt hij tegen mij zo van "yoyoyoy YOO jij hebt die dumbells van daar gepakt en dan moet je het ook daar terug zetten" (op de grond dus) daarna flipte hij hard en begon hij waarschijnlijk nog te schelden in een andere taal terwijl hij weg liep. ik bleef gewoon rustig andere begonnen te lachen.

ik heb gezien dat hij 2 apparaten tegelijke tijd bezet houd (doet ie vaak). doet hij bv dumbell curl terijl hij tegelijke tijd een machine bezet houd dat zo een beetje aan de andere kant van de gym staat. je ziet ook geen handdoek of flesje water dus je zal denken oh die machine is vrij. pak je die machine eindelijk komt die gozer uit het niets.

een keer was ik bezig met benen trainen (legpress) moest ik ff naar de wc. ik laat mn handoek daar op het apparaat liggen(dan weten mensen dat iemand het nog gebruikt) kom ik terug van de toilet zie ik hem daar staan ;s

Jullie geloven het nooit:

Ik zat een tijdje geleden in de gym te trainen en toen ik even naar de wc ging, zag ik een Nederlandse ecto die mijn schijven van 10 kilo had geript. Ik sprak hem aan met: "yoo yoo, ik ben heirmee bezig". Die jonge bibberde zichtbaar van angst en bood zijn excuses aan. Ik heb besloten om hem te vergeven en zijn kleren dit keer niet mee te nemen.

Gisteren weer een incident met de zelfde tatta. Ik zette 2 schijven op het rek, omdat ik even naar de wc wilde gaan en het niet netjes vond om ze op de grond te laten (iemand kan daarover gaan struikelen). Voordat ik wegging zei ik nog tegen de mensen om mij heen dat deze schijven van mij waren en ik zo terugkom.

Toen ik terugkwam, zag ik diezelfde jongen mijn schijven uit het rek halen en ermee trainde. toen ik hem vroeg of die van mij waren, ontkende hij. Ik wist meteen dat hij niet te vertrouwen was. Dit maakte mij zo kwaad dat ik ging vloeken en schelden en die jongen deed uiteraard alsof hij de onschuldige blanke was en ik de stoute buitenlander.

Ik heb al vaker incidenten met hem gehad, vooral als ik supersetjes doe. Die man steelt altijd mijn apparaten. Ik kan mijn handdoek toch niet door tweeën delen?
Ik ben zo radeloos en gefrustreerd.

Wat moet ik doen?

:roflol:

Jullie geloven het nooit:

Ik zat een tijdje geleden in de gym te trainen en toen ik even naar de wc ging, zag ik een Nederlandse ecto die mijn schijven van 10 kilo had geript. Ik sprak hem aan met: "yoo yoo, ik ben heirmee bezig". Die jonge bibberde zichtbaar van angst en bood zijn excuses aan. Ik heb besloten om hem te vergeven en zijn kleren dit keer niet mee te nemen.

Gisteren weer een incident met de zelfde tatta. Ik zette 2 schijven op het rek, omdat ik even naar de wc wilde gaan en het niet netjes vond om ze op de grond te laten (iemand kan daarover gaan struikelen). Voordat ik wegging zei ik nog tegen de mensen om mij heen dat deze schijven van mij waren en ik zo terugkom.

Toen ik terugkwam, zag ik diezelfde jongen mijn schijven uit het rek halen en ermee trainde. toen ik hem vroeg of die van mij waren, ontkende hij. Ik wist meteen dat hij niet te vertrouwen was. Dit maakte mij zo kwaad dat ik ging vloeken en schelden en die jongen deed uiteraard alsof hij de onschuldige blanke was en ik de stoute buitenlander.

Ik heb al vaker incidenten met hem gehad, vooral als ik supersetjes doe. Die man steelt altijd mijn apparaten. Ik kan mijn handdoek toch niet door tweeën delen?
Ik ben zo radeloos en gefrustreerd.

Wat moet ik doen?

2 handoeken meenemen... Eigenlijk gewoon een stuk of 12 handdoeken meenemen, op elke handdoek een nummer laten zetten 1 t/m 12, zo kun jij aan het begin van je training overal je handdoek neerleggen, genummerd, zodat iedereen weet welke schijven/machines jij gaat gebruiken en in welke volgorde. Hanteer ook een kaart systeem om bij dumbells en schijven neer te leggen met een groene en rode kant voor wanneer ze vrij zijn om te gebruiken of wanneer je heel even sanitair aan het ontspannen bent en ze daar gewoon moeten blijven liggen.

Je moet ook geen machines voor je rug gebruiken.

Lief dagboek:

Goed Topic, Lekker Druk Ook (Ray Approved)

Kun je verwachten bij zo'n tokkieketen.

Stelletje amateurs zijn jullie!
Kan er nu niemand zijn eiwitscheten plannen? Als ik een stille laat, dan komen alle machines en losse gewichten altijd gelijk vrij. Vooral als ik dan de persoon in kwestie aankijk met een blik van: 'gadver, wat stink jij'!

Vrouwen laten geen scheten.

viegd0.gif

mmm

Laatst bewerkt:
Wat erg ik hoop dat je je er een beetje overheen kan zetten

Potverdomme.

goed gesprek, lekker belangrijk ook.

Hij loopt de hele tijd te ruften die lamme junkie.
Blijf het een leuk filmpje vinden, alleen 2009 had wel gemaild dat ze hun filmpje terug willen maar dat zal de pret niet drukken.

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

goed gesprek, lekker belangrijk ook.

Kan je nog geen karma geven maar komt er aan.

Stelletje amateurs zijn jullie!
Kan er nu niemand zijn eiwitscheten plannen? Als ik een stille laat, dan komen alle machines en losse gewichten altijd gelijk vrij. Vooral als ik dan de persoon in kwestie aankijk met een blik van: 'gadver, wat stink jij'!

Iel

Terug
Naar boven