Fitness Seller

Graag advies op mijn training/voedingsschema

ErikGG

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
99kg
Vetpercentage
22%
Olla people!

Mijn naam is Erik,

Ik ben al een tijd bezig met afvallen. Eind mei 2015 was een begin van een nieuwe start, een begin voor een nieuwe ik. Ik woog op dat moment 118.5 kg.. Op dat moment schrok ik zelf van dat bizar hoge getal voor iemand van 22 jaar en 1.82m. Het was in feite een big fucking slap in the face.. op dit moment heb ik besloten mijn leven een positieve draai te geven en te te stoppen met mijn fastfoodverslaving. Zo moelijk was het niet.. Ik ben normaal gaan eten en liters water per dag gaan drinken. Samen met een non-energy fatburner was dit voor mij een goede oplossing tot gewichtsverlies. Met veel musclegain en ook veel fatloss weeg ik met mijn mesomorph een 99kg.

Ik heb een lange weg gehad maar die weg die nog voor mij ligt is toch echt nog een stukje langer. Ik train nu 5-6 keer per week en hoor graag tips en advies over mijn training/voeding. Mijn doel is zo ripped mogelijk te worden zonder te bulky te zijn. Ik train graag en eigenlijk alleen met de fitness apparaten in plaats van losse gewichten.

Mijn training:

Ik sport 5/6 keer per week

Mijn warmup voor Krachttraining:

- 10 minuten fietsen ( fatburning programma // Hoge intensiteit )

Maximaal 2 minuten rust

- 10 minuten roeien ( stand 9 van 10 // Hoge intensiteit )

Maximaal 2 minuten rust

Buikspierkwartier =)!!

ik ga liggen op de mat met een 10 kilo medicijnbal in mijn handen die ik boven mij core houd.

- 15 crunches opwaarts + 15 Links schuin crunch + 15 rechts schuin crunch

Maximaal 30 seconden rust

- 15 crunches opwaarts + 15 Links schuin crunch + 15 rechts schuin crunch

Maximaal 30 seconden rust

Etc Etc.. ;)

Dit doe ik net zo lang totdat mijn complete buik is verzuurd.

Maximaal 2 minuten rust

dan ga ik liggen op mijn rug met mijn onder mijn rug en doe ik de bekende buikspieroefening voor de onderste buikspieren.

Dit doe ik weer totdat verzuring plaatsvind.

Maximaal 2 minuten rust

Miijn Krachttraining

Oefening 1 ( bv: chest press )

-12 reps ( set 1 )

Maximaal 20 seconden rust

-
12 reps ( set 2 )

-12 reps ( set 3)

Maximaal 2 minuten rust

Oefening 2 ( bv: incline chestpress )

12 reps ( set 1 )

-
12 reps ( set 2 )

-12 reps ( set 3)

Maximaal 2 minuten rust

Oefening 3 ( bv: Pulldown )

You Get the picture ;P.

Ik combineer graag rug en chest naast arm en been op andere dagen. BUIK ALTIJD

Mijn Aftersweatburner

Na mijn krachttraining Neem ik maximaal 5 minuten pauze en spring ik op het roeiapparaat om mezelf kapot te roeien.. duurt vaak 10 minuutjes als je als een beest gaat roeien.. oowja Ik drink tijdens mijn workout zon anderhalve liter waterlekker zweten.

Klaaar..

Supplementenlijst..

-Muscletech Hydroxycut Hardcore elite ( 2 p/d )
- Bpi Best Bcaa ( 1 shake p/d )
- Raspberry ketones body en fit HM (2 p/d )
- groene thee (Puridans pride) ( 2x2 p/d )
- smart protein body en fit ( 2 shakes p/d )
- SportMultivitamin body en fit ( 1 p/d )

Voeding..

Ik ontbijt sochtends met zon smarproteinshake / smiddags ook. Als ik flauw word neem ik wel eens een Oerknack waldcorn met pindakaas Calve met stukjes noot maar dat gebeurt vooral savonds haha.. savonds eet ik wat de pot schaft.. altijd verschillend.

Ik drink zon 4 tot 5 liter water op een dag.

PLease oh please comment :P

Je leeft op 2 shakes en een bordje eten in de avond? Lees hier de startersguide eens door want je hebt nog een hoop te leren wat betreft voeding en trainen. Reken je onderhoudsbehoefte (TDEE) uit en maak een voedingsschema waarmee je 300-500kcal minder eet dan dat. Begin aan een goed trainingsschema zoals Stronglifts 5x5 en focus je ook daar op in plaats van op cardio. Elke dag zoveel buik trainen is ook niet nodig, gaat je niet helpen om af te vallen dus is tijd die je beter kan besteden aan trainen/slapen/tv kijken.

Succes!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven