XXL Nutrition

Grand Theft Auto V

Wat zijn eigenlijk de spec nodig ?!
moet zeker me GTX680 (SLI) weer uit de kast halen ?!

Damn wat een game wordt dit.. Jammer dat de ps4 pas later uitkomt, daardoor nog langer wachten :(

Wat zijn eigenlijk de spec nodig ?!
moet zeker me GTX680 (SLI) weer uit de kast halen ?!

Het is nog niet duidelijk wanneer de PC versie uitkomt. In september komen alleen de XBOX360 en PS3 versies uit. Mocht het spel in de toekomst op de PC uitkomen (neem maar aan van wel), dan lijkt de GTX680 sli me wel ruim voldoende.

Het is nog niet duidelijk wanneer de PC versie uitkomt. In september komen alleen de XBOX360 en PS3 versies uit. Mocht het spel in de toekomst op de PC uitkomen (neem maar aan van wel), dan lijkt de GTX680 sli me wel ruim voldoende.
Ooo dit weer.. dat het zogenaamd nog niet duidelijk is , elk jaar hetzelfde :roflol:
hou ik toch nog wat goeds over van me F@H jaren :o

Damn, textures zien er slecht uit, k*t oude generatie consoles. Ga m zeker wel kopen als ie voor de PC uitkomt

Nice, dit was mijn lievelingsspel vroeger :D

Wauw, beter komt er in 2013/2014 een pc versie uit..

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Yes Yes Yes Ziet er weer errug gruwelijk mooi uit dit word weer unlimited cops killuh!

h**ren NEUKEN................
dan neer knallen geld terug vragen...........

Het kan altijd mooier maar dit is voor mij harstikke mooi. Het is ook een groot spel dus ik denk dat het nogal wat moeite kost om elk vlakje scherp te krijgen?

YYEAAAAAAHHHH!!!!!!!!!!!!!!!! het kind in mij komt weer naar boven als ik dit zo zie. als klein menneke schoot ik al politie neer in GTA 3, die traditie wordt nog steeds voort gezet! kan niet wachten tot september!!

Damn, dat spel ziet er goed uit. Was bang dat het zo lelijk als GTA 4 zou zijn (wat ik wel zou begrijpen, aangezien het zo groot is), maar het ziet er net zo goed uit als Max Payne 3. Awesome!

Terug
Naar boven