AndroidHealthClinic

Grand Theft Auto V

Ik ben juist blij met al die ruimte, kan je tenminste een beetje heen en weer crossen en vliegen. Vond het juist irritand in gta 4 dat je voor 1 missie door 3 drukke steden moest rijden om er te komen en bijna altijd je auto onderweg moest vervangen omdat ie kapot is van de botsingen. Geef mij maar een lange landweg door de woestijn en ik ga lekker rijden op mijn choppertje.

Ook bij gta sa was het zo heerlijk. Lekker rijden en ondertussen de omgeving zien veranderen terwijl je van dorpje naar dorpje rijdt. Het is dat ik niet kan wennen aan die graphics anders was ik nu gta sa aan het spelen ;)

Wat ze wel terug moeten halen zijn die taxi ritjes, ideaal om ergens snel te komen als je net even geen zin hebt om te rijden.

Kan ook in 4!

Wow nice.
Ik vond los santos de vetste stad evar, leuk dat ze net op die stad gaan focussen. En toch nog wat natuur erbij :D
Had dacht ik ook ooit ergens gelezen dat ze in het ontwerp van Los Santos ook veel meer tijd hebben gestoken vergeleken met san fierro en las venturas.

Hoop dat de pirated pc versie snel in aantocht is.

• Topic Starter Topic Starter
meme.php?image=by_zombiedj_3.jpg

Jammer dat ie niet net nu uitkwam nu ik zeeen van tijd heb. Bij de nieuwe gta ga ik me netjes gedragen ipv meteen iedereen neer te schieten en kapot te maken. Ik dood alleen nog maar ivm met missies.

Jammer dat ie niet net nu uitkwam nu ik zeeen van tijd heb. Bij de nieuwe gta ga ik me netjes gedragen ipv meteen iedereen neer te schieten en kapot te maken. Ik dood alleen nog maar ivm met missies.
Stop anders ook voor alle stoplichten :rolleyes:

Ik ga meteen wat mensen vermoorden, dan heb je tenminste een paar tientjes op zak.

Zit een beetje tussen Rob P + jimbooo en de rest in. Ik ben sowieso geen gamer (alleen UT99 op pc) en GTA is eigenlijk de enige console game die me enthousiast maakt. Nog steeds heb ik geen 1 van de games uitgespeeld ofzo. Bij 4 liep ik toch wel vast op 35%. Als een bepaalde missie met 5x niet lukt haak ik al snel af. Dan is een beetje door de stad crossen en cops killen nog leuk voor wat uurtjes. Maar idd. Dat heb ik dan in principe ook wel snel gezien.

Welke GTA was dat dat je op een gegeven moment bende's had die territoria hadden die je kon veroveren? Dan zag je op de map bv een geel gebied en een groen gebied etc. Dat vond ik wel echt epic. Proberen zo veel mogelijk gebied te veroveren. Die versie heb ik echt veel gespeeld en dan gewoon met je guns rond lopen en gebied veroveren.

nvmd zie al dat het PS3/XBOX360 is.

Damn dit gaat echt epic worden op XBOXone/PS4

Allemaal al genoeg gezien. Moet dikke gameplay inzitten anders is de lol er zo af. 2 x vliegen in vliegtuigje is leuk maar de derde keer ken je het al wel.
Dan wil je niet weten hoe vaak ik doel loos heb zitten rondvliegen en op de snelweg van Las Venturas rondjes heb zitten rijden.
Ja want de vergelijking van de map van San Andreas en die van GTA V is ook goed. GTA V heeft een gedetailleerde grote map dat trouwens alleen Los Santos is + buiten omgevingen als Mt Chilliad en county's enz. San Andreas was 1/3 woestijn crap + Las Venturas (Las Vegas) en San Fierro (San Fransisco). Los Santos is nu dus huuuuuuuge en zoveel te verkennen!
Moest ook groot zijn, anders kon je met de vliegtuigen geen kant uit en de dessert is een makkelijke opvulling voor rockstar ;)
Wow nice.
Ik vond los santos de vetste stad evar, leuk dat ze net op die stad gaan focussen. En toch nog wat natuur erbij :D
Had dacht ik ook ooit ergens gelezen dat ze in het ontwerp van Los Santos ook veel meer tijd hebben gestoken vergeleken met san fierro en las venturas.
Las Venturas was helemaal mijn ding!

Typisch pc-nerds: komt er na 5 lange jaren eindelijk weer een nieuwe GTA uit, gaan ze janken dat de grassprietjes niet scherp genoeg zijn. :roflol:
Dit

Terug
Naar boven