XXL Nutrition

Grand Theft Auto V

• Topic Starter Topic Starter
Ah jizz en ze komen binnenkort met een multiplayer video hoop ik, althans dat was de clue aan het einde.

Dit is eigenlijk de enigste game waar ik nog zin in heb om volledig uit te spelen. Can't wait!!

Haal ze gewoon voor beiden (console en pc), de pc versie zal wel volgend jaar komen. Kan je alvast genieten van de console versie :). Ik kan iig niet een jaar wachten op de PC versie ook al ben ik een PC gamert. D:

GTA1 & Vice City veel gespeeld. Dit keer ga ik mij weer aan de game wagen, want dit ziet er heel gelikt uit_0_

Had nu de tijd om het hele filmpje te bekijken!
Maar t*ring, ze raken de juiste snaar! Wat enorm uitgebreid en uitgestrekt!
Meer de stijl van San Andreas dan GTA 4.
HELE GROTE DIKKE VETTE +1

Mwoahhh vind het er matig uit zien. Heb het inmiddels al wel beejte gezien denk ik.

Ja want jij hebt de game al gespeeld enz.

Ja want jij hebt de game al gespeeld enz.

Wordt gewoon exact hetzelfde als vorige game. Zie nu al shots dat je achter een pc moet gaan zitten en geld investeren dat je hebt verdiend met missies, dikke bullcrap. Verder zal het allemaal hartstikke mooi zijn om rondjes enzo te rijden maar als het weer een half uur duurt van de ene naar de andere kant gaat het snel vervelen allemaal.

Oh boy ik wil al terug een PS3 in huis halen, alleen voor deze game :roflol:

Wordt gewoon exact hetzelfde als vorige game. Zie nu al shots dat je achter een pc moet gaan zitten en geld investeren dat je hebt verdiend met missies, dikke bullcrap. Verder zal het allemaal hartstikke mooi zijn om rondjes enzo te rijden maar als het weer een half uur duurt van de ene naar de andere kant gaat het snel vervelen allemaal.

Dan laat je hem toch liggen, simpel toch :)

Ik vind hem zeker vet uitzien, grote fan van de gta reeks en kan al niet wachten.

Nog maar 2 maandjes jongens

Dan laat je hem toch liggen, simpel toch :)

Ik vind hem zeker vet uitzien, grote fan van de gta reeks en kan al niet wachten.

Nog maar 2 maandjes jongens

Wil jullie ook beetje hoeden voor te veel verwachtingen. Iedereen in dit topic komt bijna klaar. Vorige GTA waren verwachtingen ook torenhoog, heeft het nooit waar kunnen maken. Maar ik laat hem inderdaad wel liggen denk ik.

Wel mee eens, zo'n overdreven grote map verdoet de gameplay alleen maar dat zie je ook duidelijk terug bij san andreas. Vind vice city nog altijd de leukste GTA ooit

Ik ben juist blij met al die ruimte, kan je tenminste een beetje heen en weer crossen en vliegen. Vond het juist irritand in gta 4 dat je voor 1 missie door 3 drukke steden moest rijden om er te komen en bijna altijd je auto onderweg moest vervangen omdat ie kapot is van de botsingen. Geef mij maar een lange landweg door de woestijn en ik ga lekker rijden op mijn choppertje.

Ook bij gta sa was het zo heerlijk. Lekker rijden en ondertussen de omgeving zien veranderen terwijl je van dorpje naar dorpje rijdt. Het is dat ik niet kan wennen aan die graphics anders was ik nu gta sa aan het spelen ;)

Wat ze wel terug moeten halen zijn die taxi ritjes, ideaal om ergens snel te komen als je net even geen zin hebt om te rijden.

Laatst bewerkt:
:roflol: Klagen over de grootte van de map in GTA is als zeiken over het feit dat er voetbal in FIFA zit of geweren in Battlefield.

Wees blij dat je nu een fatsoenlijke open wereld krijgt. En zoals Erwin aangaf, er komt gegarandeerd een quick travel systeem in het spel, waardoor je lange trips even kunt skippen.

Geen zin om naar de overkant van de map te rijden? Vlieg er naar toe, fiets er naar toe, jat een brandweer auto. Je kunt creatief zijn en je altijd goed vermaken. For me, that's GTA! :cool:

Dat wordt in september de stof van me PS3 afblazen en een weekje verlof opnemen.

srs

Ik heb dat gezeur met een nieuwe modem met glasvezel. Sindsdien kan ik gta niet meer online spelen en heb het met tutorials en hulp via internet geprobeerd maar geen succes.

:roflol: Klagen over de grootte van de map in GTA is als zeiken over het feit dat er voetbal in FIFA zit of geweren in Battlefield.

Wees blij dat je nu een fatsoenlijke open wereld krijgt. En zoals Erwin aangaf, er komt gegarandeerd een quick travel systeem in het spel, waardoor je lange trips even kunt skippen.

Geen zin om naar de overkant van de map te rijden? Vlieg er naar toe, fiets er naar toe, jat een brandweer auto. Je kunt creatief zijn en je altijd goed vermaken. For me, that's GTA! :cool:

Allemaal al genoeg gezien. Moet dikke gameplay inzitten anders is de lol er zo af. 2 x vliegen in vliegtuigje is leuk maar de derde keer ken je het al wel.

Wel mee eens, zo'n overdreven grote map verdoet de gameplay alleen maar dat zie je ook duidelijk terug bij san andreas. Vind vice city nog altijd de leukste GTA ooit

Ja want de vergelijking van de map van San Andreas en die van GTA V is ook goed. GTA V heeft een gedetailleerde grote map dat trouwens alleen Los Santos is + buiten omgevingen als Mt Chilliad en county's enz. San Andreas was 1/3 woestijn crap + Las Venturas (Las Vegas) en San Fierro (San Fransisco). Los Santos is nu dus huuuuuuuge en zoveel te verkennen!

Ga je eens inlezen over die game voordat je rare beweringen gaat maken lol.

Naast de storyline heb je dus genoeg tijd om te genieten van omgevingen. Dit komt ook weer terug in GTA online overigens, waar je lekker met je vrienden uren kan verdwalen enz.

Deze game mag overhyped zijn! :) Ik hoop alleen dat mijn 20gb HD het red, aangezien de xbox 360 2 discs krijgt. 1 disc om te installeren en de 2de disc laat je erin zitten.

PS3 krijgt gewoon 1 disc, die moeten alles sws al installeren :P

Terug
Naar boven