- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m73
Speel je het op console? Want daarop ziet het er echt afschuwelijk uit vergeleken met de huidige games.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het kan altijd mooier maar dit is voor mij harstikke mooi. Het is ook een groot spel dus ik denk dat het nogal wat moeite kost om elk vlakje scherp te krijgen?

. Ik kan iig niet een jaar wachten op de PC versie ook al ben ik een PC gamert. D:release 2008Speel je het op console? Want daarop ziet het er echt afschuwelijk uit vergeleken met de huidige games.![]()
Wordt gewoon exact hetzelfde als vorige game. Zie nu al shots dat je achter een pc moet gaan zitten en geld investeren dat je hebt verdiend met missies, dikke bullcrap. Verder zal het allemaal hartstikke mooi zijn om rondjes enzo te rijden maar als het weer een half uur duurt van de ene naar de andere kant gaat het snel vervelen allemaal.

Dan laat je hem toch liggen, simpel toch
Ik vind hem zeker vet uitzien, grote fan van de gta reeks en kan al niet wachten.
Nog maar 2 maandjes jongens
Wel mee eens, zo'n overdreven grote map verdoet de gameplay alleen maar dat zie je ook duidelijk terug bij san andreas. Vind vice city nog altijd de leukste GTA ooitWordt gewoon exact hetzelfde als vorige game. Zie nu al shots dat je achter een pc moet gaan zitten en geld investeren dat je hebt verdiend met missies, dikke bullcrap. Verder zal het allemaal hartstikke mooi zijn om rondjes enzo te rijden maar als het weer een half uur duurt van de ene naar de andere kant gaat het snel vervelen allemaal.

Klagen over de grootte van de map in GTA is als zeiken over het feit dat er voetbal in FIFA zit of geweren in Battlefield.
Klagen over de grootte van de map in GTA is als zeiken over het feit dat er voetbal in FIFA zit of geweren in Battlefield.
Wees blij dat je nu een fatsoenlijke open wereld krijgt. En zoals Erwin aangaf, er komt gegarandeerd een quick travel systeem in het spel, waardoor je lange trips even kunt skippen.
Geen zin om naar de overkant van de map te rijden? Vlieg er naar toe, fiets er naar toe, jat een brandweer auto. Je kunt creatief zijn en je altijd goed vermaken. For me, that's GTA!![]()
Allemaal al genoeg gezien. Moet dikke gameplay inzitten anders is de lol er zo af. 2 x vliegen in vliegtuigje is leuk maar de derde keer ken je het al wel.

Wel mee eens, zo'n overdreven grote map verdoet de gameplay alleen maar dat zie je ook duidelijk terug bij san andreas. Vind vice city nog altijd de leukste GTA ooit
Ik hoop alleen dat mijn 20gb HD het red, aangezien de xbox 360 2 discs krijgt. 1 disc om te installeren en de 2de disc laat je erin zitten.