AndroidHealthClinic

gratis cocaïne en xtc

MDMA en XTC is een ander verhaal, maar coke kan je gewoon shit doorheen gooien wat je met het blote oog niet kan zien.

Dus jij kan zien wat er in een pil zit? Het is zoals met alle drugs: er is totaal geen controle op de productie ervan. Er zijn gevallen bekend waarbij er varkenstroggen gebruikt werden om ingrediënten te mixen voor XTC pillen en er worden ook allerlei zaken toegevoegd die nutteloos of gevaarlijk zijn.

Ik las BTW deze week nog ergens dat het gebruik van één XTC pil het testosteronghalte één week lang doet dalen en dat is nou juist wat BBers niet willen.

Niettegenstaande kan het mij geen bal schelen dat mensen drugs gebruiken, ik zal de laatste zijn die daarvoor met het vingertje ga zwaaien. Het was trouwens een leuk verhaal van de topicstarter.

Dus jij kan zien wat er in een pil zit? Het is zoals met alle drugs: er is totaal geen controle op de productie ervan. Er zijn gevallen bekend waarbij er varkenstroggen gebruikt werden om ingrediënten te mixen voor XTC pillen en er worden ook allerlei zaken toegevoegd die nutteloos of gevaarlijk zijn.

Ik las BTW deze week nog ergens dat het gebruik van één XTC pil het testosteronghalte één week lang doet dalen en dat is nou juist wat bodybuilders niet willen.

Niettegenstaande kan het mij geen bal schelen dat mensen drugs gebruiken, ik zal de laatste zijn die daarvoor met het vingertje ga zwaaien. Het was trouwens een leuk verhaal van de topicstarter.

Een pil kan ook teringzooi doorheen zitten maar 't gebeurd niet vaak, anders als met coke, met coke kan je ff snel op de wc stoepkrijt erdoorheen gooien en voor de grap aan iemand geven en met een pil kan dat niet, toch zal ik nooit iets van een vreemde aannemen maakt niet uit wat.

Een pil kan ook teringzooi doorheen zitten maar 't gebeurd niet vaak, anders als met coke, met coke kan je ff snel op de wc stoepkrijt erdoorheen gooien en voor de grap aan iemand geven en met een pil kan dat niet, toch zal ik nooit iets van een vreemde aannemen maakt niet uit wat.

dus als een vreemde jou 1000 euro geeft , neem je het niet aan :D

Lsd is niet schadelijk
Alcohol is schadelijk

Lsd is niet verslavend
Alcohol is verslavend

Lsd is illegaal
Alcohol is legaal

LSD:popcorn::clap:is gewoon een feestje:nut:haha zegeltje likken en gaan met die banaan:nanner:zaterdag dan toch eindelijk wou het 2 weken geleden al maar dealer vergeet ze steeds:(. hoeveel ug nam jij de laatste keer ?

geef ook wel eens wat weg!!!

Altijd lachen als iemand ketsdol word van de chrystal Meth terwijl deze denkt dat hij coke krijgt ;)

Ben de man van de weinige woorden!

Be Aware!

I'll Be Back......

toch zal ik nooit iets van een vreemde aannemen maakt niet uit wat.

Zodra je al iets op hebt dan maakt het meestal geeneens meer echt uit. Meestal loopt dit wel goed af, maar soms is het ook een enorme k*t ervaring.

Een jaar of vijf á zes geleden met nieuwjaar bijvoorbeeld. Ik en een vriend van me waren bijna door onze pillen heen, en wilde er nog wat bijregelen voor de zekerheid. Aangezien de meeste op stap waren zijn we toen maar naar een tent gegaan vol met punkers/hardrockers/whatever. Daar bij een jongen een paar pillen gekocht en toen weer vertrokken.

Toen we hier thuis weer waren aangekomen meteen wat gepakt. Ik heb geen idee wat voor pillen het waren, maar zo'n pillen had ik in elk geval nog nooit gehad. Ik en mijn vriend hadden beide steeds het gevoel dat we ons lichaam verlieten, en waren beide helemaal stil, helemaal in trance.

Dat was echt vaag en ook geen relaxt gevoel. Ik vraag me nog steeds af wat voor troep dat was... (Marky ?)

Terug
Naar boven