Fitness Seller

gratis cocaïne en xtc

maar je gaat toch ook niet zomaar een lijn cocaine snuiven wie weet is het versneden of heel iets anders

Je kan er gewoon aan ruiken en dan ruik je of het coke is, dus als er waspoeder ligt of ritalin dan zal je er snel genoeg achter komen, maar je weet niet wat er doorheen kan zitten.

Je kan er gewoon aan ruiken en dan ruik je of het coke is, dus als er waspoeder ligt of ritalin dan zal je er snel genoeg achter komen, maar je weet niet wat er doorheen kan zitten.

goh rilatine is nog niet zo schadelijk hoor ivm wat er allemaal anders tussen kan zitten

zorgt ook voor een stijging van je adrenaline, serotonine en dopamine net als coke, vandaar dat het ook wel de cocaine des pauvres (voor de armen) genoemd wordt

LANG LEVE FARMACOLOGIE :D

goh rilatine is nog niet zo schadelijk hoor ivm wat er allemaal anders tussen kan zitten

zorgt ook voor een stijging van je adrenaline, serotonine en dopamine net als coke, vandaar dat het ook wel de cocaine des pauvres (voor de armen) genoemd wordt

LANG LEVE FARMACOLOGIE :D

Ok maar Ritalin is toch meer te vergelijken met speed dan met coke.

• Topic Starter Topic Starter
fok, loopt dit topic nu nog steeds ???

trakteert er iemand misschien ? :D

Laat die drugstypes maar lekker uit mijn buurt blijven.

nope^^ :D

ohw , ik bedoel eigenlijk ja:roflol: Gebruik zelf 0.niks en ben er nog trots op ook. (Dus "er is idd iets mis" als je het zo wil stellen) :D

Drugs is allemaal waardeloos !
- waarom drugs gebruiken terwijl je zonder drugs ook los kan gaan?
vaak zeggen mensen jaaah die avond had ik een pil gehad of jaah toen was ik dronken toen ik die chick pakte ofzo ik vind dat het een grote bull is. Want het is jouwn lichaam met jouwn beslissingen die de acties maken dus eigenlijk heb je drugs niet nodig maar gewoon een beetje lef !

Drugs is gevaarlijke shit, voor je het weet geeft zon knakker je troep en lig je als je geluk hebt binnen een paar uur in het ziekenhuis met een hartstilstand of een vergifteging. Geloof me, Bin there !

Waarschijnlijk word ik nu zwaar afgekraakt maar **** it Drugs is GROTE TROEP!! CHEMISCHE KK BENDE
* softdrugs ook maar in veel mindere mate!

Heb zelf nooit gebruikt en zal het ook nooit doen!

Respect voor mensen die iets van hun leven maken zonder drugs. Ben vooralsnog niet van plan te gaan gebruiken en niets wat mij van gedachten zal veranderen. Types die dat niet kunnen respecteren kunnen beter uit mijn buurt blijven.

Respect voor mensen die iets van hun leven maken zonder drugs. Ben vooralsnog niet van plan te gaan gebruiken en niets wat mij van gedachten zal veranderen. Types die dat niet kunnen respecteren kunnen beter uit mijn buurt blijven.

tuurlijk, mensen moeten zelf beslissen wat ze doen zonder anderen daarmee lastig te vallen

Ik gebruikte vroeger in England veel harddrugs(coke,xtc,paddo's...), moet zeggen dat die tijd ontzettend gaaf was, tot ik een keer op een warme zomeravond bijna de pijp uit was gegaan door teveel coke met een zware ketster(joint) afterwards, sindsdien heb ik nooit meer hardddrugs gebruikt.
Jointjes daarentegen rook ik nog wel regelmatig, meestal na het werk ff chillen in het bos, gewoon lekker. :thumbs:

Ik gebruikte vroeger in England veel harddrugs(coke,xtc,paddo's...), moet zeggen dat die tijd ontzettend gaaf was, tot ik een keer op een warme zomeravond bijna de pijp uit was gegaan door teveel coke met een zware ketster(joint) afterwards, sindsdien heb ik nooit meer hardddrugs gebruikt.
Jointjes daarentegen rook ik nog wel regelmatig, meestal na het werk ff chillen in het bos, gewoon lekker. :thumbs:

absoluut, ik smoor tegenwoordig als ik rondloop in Leuven... beestig om al die mooie gebouwen en dronken mensen te zien :D

Terug
Naar boven