Fitness Seller

gratis cocaïne en xtc

Wat een geouwehoer altijd van mensen over drugs die zelf nog nooit wat hebben gebruikt, de een doet het wel de ander niet, het is in ieder geval altijd een leuke ervaring, ik vind alcohol net zo schadelijk als drugs, omdat alcohol agressie in mensen omhoog haalt en veel mensen domme dingen doen door alcohol, met drugs is dat veel minder, verder is 't gewoon leuk om te doen op z'n tijd en die bullshit van je kan ook los gaan zonder, tuurlijk, maar qua ervaring is een snuifie nemen op een feest bij iemand thuis gewoon leuk, je hebt hele diepe gesprekken met mensen waar je normaal nooit over zal praten, ipv dat je jezelf helemaal scheel zuipt en niet meer recht kan kijken en iemand op ze bek slaat die per ongeluk op je tenen staat, en kom dan niet met ik wordt niet agressief van alcohol, want dat wordt iedereen ervan, dat zit in de alcohol en de menselijke aard.

Wat een geouwehoer altijd van mensen over drugs die zelf nog nooit wat hebben gebruikt, de een doet het wel de ander niet, het is in ieder geval altijd een leuke ervaring, ik vind alcohol net zo schadelijk als drugs, omdat alcohol agressie in mensen omhoog haalt en veel mensen domme dingen doen door alcohol, met drugs is dat veel minder, verder is 't gewoon leuk om te doen op z'n tijd en die bullshit van je kan ook los gaan zonder, tuurlijk, maar qua ervaring is een snuifie nemen op een feest bij iemand thuis gewoon leuk, je hebt hele diepe gesprekken met mensen waar je normaal nooit over zal praten, ipv dat je jezelf helemaal scheel zuipt en niet meer recht kan kijken en iemand op ze bek slaat die per ongeluk op je tenen staat, en kom dan niet met ik wordt niet agressief van alcohol, want dat wordt iedereen ervan, dat zit in de alcohol en de menselijke aard.
:scratch: Dan ben ik toch echt een uitzondering, ik word héél chill van drinken juist rustiger met de hele tijd een big smile op m'n bekkie, tenzij ik tever heen ben dan word ik gewoon suf.

:scratch: Dan ben ik toch echt een uitzondering, ik word héél chill van drinken juist rustiger met de hele tijd een big smile op m'n bekkie, tenzij ik tever heen ben dan word ik gewoon suf.

Ja maar als er iemand in jouw midden is waar je 't niet zo goed mee kan hebben en die loopt je uit te dagen dan wor je sneller agressief ipv dat je em gewoon klemlult, maarja niet iedereen wordt agressief, maar een groot aantal van de mensen wel, elk weekend worden er een hele hoop jongeren (nu lijk ik wel een ouwe lul :P) opgepakt voor iets terwijl ze straalbezopen waren.

Respect voor mensen die iets van hun leven maken zonder drugs. Ben vooralsnog niet van plan te gaan gebruiken en niets wat mij van gedachten zal veranderen. Types die dat niet kunnen respecteren kunnen beter uit mijn buurt blijven.

Lijkt me eerder dat de meesten dat wel kunnen accepteren maar het juist moeilijker lijkt om voor jouw te accepteren dat iemand anders wel gebruikt.
Je vraagt respect, maar toont geen respect tov een gebruiker

nog nooit meegemaakt dat iemand met uitgaan me zo maar 2 dikke lijnen kado gaf..maar ik zou het niet eens vertrouwen, wie weet wat voor vergif je dan voorgeschoteld krijgt? :eek: laat staan dat je het van een vuile wc bril moet opsnuiven waar jan en alleman op gekots en gepist heeft:D

Aardig gekke topickick. Was het zeker waard
van mijn part mag er een slotje op dit oud topic.
fok, loopt dit topic nu nog steeds

trakteert er iemand misschien ?

:roflol: :roflol:

Drugs is gevaarlijke shit, voor je het weet geeft zon knakker je troep en lig je als je geluk hebt binnen een paar uur in het ziekenhuis met een hartstilstand of een vergifteging. Geloof me, Bin there !

Waarschijnlijk word ik nu zwaar afgekraakt maar **** it Drugs is GROTE TROEP!! CHEMISCHE KK BENDE
* softdrugs ook maar in veel mindere mate!

Heb zelf nooit gebruikt en zal het ook nooit doen!

:rolleyes:

En ik gebruik ook geen softdrugs en drink zelfs niet eens, Waarom?
Omdat ik alcohol vies vind en niet hou van dronken zijn, ik wil mezelf in de hand houden en niet als een maniak aan jan en alleman vasthouden en verkk in het gezicht spugen tijdens het praten :P wat heb ik daar een hekel aan, of mensen die denken dat ze alles zijn als ze dronken zijn. kijk en mensen die blowen heb ik geen probs mee want die zijn chill en gaan niet als een malloot aan je jas hangen als ze zelf niet meer kunnen staan. Ben wel een paar keer dronken geweest maar vind het maar niks! Dit is puur mijn mening, my point of view

Herken het verhaal van de topicstarter nog van het scooterforum :P!

Omdat ik alcohol vies vind en niet hou van dronken zijn, ik wil mezelf in de hand houden en niet als een maniak aan jan en alleman vasthouden en verkk in het gezicht spugen tijdens het praten :P wat heb ik daar een hekel aan, of mensen die denken dat ze alles zijn als ze dronken zijn. kijk en mensen die blowen heb ik geen probs mee want die zijn chill en gaan niet als een malloot aan je jas hangen als ze zelf niet meer kunnen staan. Ben wel een paar keer dronken geweest maar vind het maar niks! Dit is puur mijn mening, my point of view

Je drinkt toch nog koffie?

Zelfs geen koffie meer :p

Daarom begrijp ik ook niet dat overal ter wereld softdrugs niet mag, maar jezelf volgieten wel.

Lsd is niet schadelijk
Alcohol is schadelijk

Lsd is niet verslavend
Alcohol is verslavend

Lsd is illegaal
Alcohol is legaal

Lsd is niet schadelijk
Alcohol is schadelijk

Lsd is niet verslavend
Alcohol is verslavend

Lsd is illegaal
Alcohol is legaal

LSD kan je in blijven hangen, je kan para ervan worden, je zit em 12 uur lang te trippen waar je dus ook niks tegen kan doen, dus als de verkeerde dat neemt dan loopt dat niet goed af, en alcohol kan je beetje bij beetje erbij doen en daar heb je een grens, LSD is gewoon effe likken en klaar.

Drugs is allemaal waardeloos !
- waarom drugs gebruiken terwijl je zonder drugs ook los kan gaan?
vaak zeggen mensen jaaah die avond had ik een pil gehad of jaah toen was ik dronken toen ik die chick pakte ofzo ik vind dat het een grote bull is. Want het is jouwn lichaam met jouwn beslissingen die de acties maken dus eigenlijk heb je drugs niet nodig maar gewoon een beetje lef !

Drugs is gevaarlijke shit, voor je het weet geeft zon knakker je troep en lig je als je geluk hebt binnen een paar uur in het ziekenhuis met een hartstilstand of een vergifteging. Geloof me, Bin there !

Waarschijnlijk word ik nu zwaar afgekraakt maar **** it Drugs is GROTE TROEP!! CHEMISCHE KK BENDE
* softdrugs ook maar in veel mindere mate!

Heb zelf nooit gebruikt en zal het ook nooit doen!

Is you high?

Ah, zo...
Moet idd wel klote geweest zijn.
Heeft hij er iets aan over gehouden?

Nee man ikke niet high maar men neef is een keer in het ziekenhuis opgenomen vanwege vervuilde coke, was al weer een tijdje terug maar geloof me is een ervaring die je niet wil meemaken.

Is dat in de tijd geweest dat er iemand Coke met antropine had versneden. En op de markt had gebracht?
Ongeveer 1,5 a 2 jaar geleden geloof ik.

Terug
Naar boven