- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Wat een geouwehoer altijd van mensen over drugs die zelf nog nooit wat hebben gebruikt, de een doet het wel de ander niet, het is in ieder geval altijd een leuke ervaring, ik vind alcohol net zo schadelijk als drugs, omdat alcohol agressie in mensen omhoog haalt en veel mensen domme dingen doen door alcohol, met drugs is dat veel minder, verder is 't gewoon leuk om te doen op z'n tijd en die bullshit van je kan ook los gaan zonder, tuurlijk, maar qua ervaring is een snuifie nemen op een feest bij iemand thuis gewoon leuk, je hebt hele diepe gesprekken met mensen waar je normaal nooit over zal praten, ipv dat je jezelf helemaal scheel zuipt en niet meer recht kan kijken en iemand op ze bek slaat die per ongeluk op je tenen staat, en kom dan niet met ik wordt niet agressief van alcohol, want dat wordt iedereen ervan, dat zit in de alcohol en de menselijke aard.

Dan ben ik toch echt een uitzondering, ik word héél chill van drinken juist rustiger met de hele tijd een big smile op m'n bekkie, tenzij ik tever heen ben dan word ik gewoon suf.
) opgepakt voor iets terwijl ze straalbezopen waren.
laat staan dat je het van een vuile wc bril moet opsnuiven waar jan en alleman op gekots en gepist heeft