XXL Nutrition

Gratis de Maximize Intense testen ? - Actie voor de leden van DutchBodyBuilding.com!!

Waarom? Omdat het de laatste tijd allemaal niet meezit en ik gewoon weer als een gemotiveerde stier oud ijzer wil verplaatsen!

Ik wil me hierbij aanmelden, voor een serieuze uitgebreiden review moet je bij mij zijn. :)

Ik denk dat ik hier een hele goede review over kan schrijven omdat ik wel veel ervaringen heb met verschillende pre workouts zoals no xplode, rage, superpump 250 etc. Ik wil deze graag een keer proberen. Vond de dexaprine van Iforce net iets te heftig, ben benieuwd hoe dit product is.

Ik ben al een aardige reeks PWO'tjes bijlangs geweest, Noxipro, maximize V2, Andraulic state,Jack3d Noxplode en 1MR. Ik ben echter ook een arme student en heb al een tijdje geen PWO gebruikt, omdat dit niet meer in mijn budget past. Ik kan doormiddel van deze actie weer fris gaan stuiteren in de sportschool en dit alleen doormiddel van een goede objectieve review te schrijven. Lijkt mij een prima deal!

Hey Leon,

Hierbij wil ik mij graag kandidaat stellen voor het schrijven van een review. Ik heb nog nooit een preworkout gebruikt, dus ik ben erg benieuwd naar dit product. Ik train 3 keer per week, en ik wil met alle plezier een logje bijhouden met de vorderingen en of veranderingen die ik merk in mijn trainingen.
Ik zit momenteel in de cut, dus dit product lijkt goed aan te sluiten bij mijn huidige schema.
Het lijkt me ook vooral leuk om dit een keer te proberen, dus ik hoop dat jullie mij hiervoor kiezen en beloof jullie een uitgebreide review!

Wat maakt het nou echt uit? Je geeft toch gewoon je eerlijke mening en ervaring met het product en niet standaard een 10 omdat je het gratis krijgt?!
Ik zie het probleem ook niet zo. Hoewel de reviewer een gratis pot krijgt, is het geen huismerk. B&F kan dat merk net zo goed laten vallen als het tegen blijkt te vallen bij de leden die het proberen.

Dit is gewoon een kans om een product te testen, net zoals ik ook nog reviews ga doen van de sponsoren, zelfs van hun huismerken. Wil dat daarom zeggen dat ik niet objectief kan zijn? Natuurlijk niet, als iets minder is dan zal ik dat juist aangeven zodat de sponsoren hun formule of hun productassortiment kunnen verbeteren. En zolang lezers op voorhand weten dat het product gratis gekregen is, is alles duidelijk. Degene die zo'n review dan serieus willen nemen kunnen dat doen, en degene die zo'n review niet serieus willen nemen kunnen dat ook.

Waarom?

Ik in het verleden al diverse PWO producten heb getest. Dus ik ben instaat om een goede revieuw over het product te schrijven.
Ik nog zeker wel 6 weken moet cutte, dus ik kan het testen of het daadwerkelijk wel zoveel energie afgeeft die ik nodig hebt voor het cutte.
Ik al een lange tijd een vaste klant ben.

Omdat ik regelmatig fitness (5 a 6 keer in de week) en regelmatig gebruik maak van diverse pre-workout producten van B&F. Daarnaast ben ik ook gevoelig voor het effect van pre-workout supplementen. Het is bij mij niet van "of het werkt wel, of niet". De sterkte verschilt per artikel. Niks is hetzelfde. Daarom denk ik dat ik een geschikte kandidaat ben. Als ik uiteindelijk wordt gekozen als een van de testers zal ik uiteraard een log op dit forum bijhouden waarbij ik dagelijks nauwkeurig uitleg wat er met je gebeurd en hoe dat impact heeft op jou en je training.

PS: Ik heb laatst bij jullie eiwit pannenkoeken mix besteld en ik heb er van genoten! :D

Omdat ik niet geloof in PWO dus overtuig me maar!

Verder zag ik eerder al staan over samples, dit lijkt mij een beter idee zodat je 100 reviews krijgt. Dan kan je daar een lijn optrekken.

Jullie reactie was dat die er niet zijn maar dan maak je ze toch gewoon? of kan dat niet vanwege wetgeving e.d.

Omdat de trainingen de laatste tijd wat slechter gaan en wel weer een goede boost kan gebruiken! Daarnaast ben ik goed in het onder woorden brengen van mijn gevoelens, gedachtes en ervaringen, hetgeen belangrijk is bij het schrijven van een goede en bruikbare review.

Lijkt me zeer leuk om dit te mogen testen en daarna een eerlijke uitgebreiden revieuw te mogen schrijven over het product.Verder heb ik veel ervaring met supps en voeding en kan een heel duidelijk beeld schetsen van het product doet.

zou graag nog eens een review schrijven, maar ik denk dat alleen mijn mening over de smaak van het product relevant gaat zijn :p
heb enkel nog meer maximize v2 gebruik (review staat ergens in jullie topic) dus ik heb vrij weinig ervaring met PWO's.

al dan niet zou ik het wel leuk vinden om te winnen, maar ik vrees dat er andere zijn met meer kennis over PWO's!

Omdat ik al jarenlang trouwe klant ben bij jullie en al verschillende positieve reviews voor jullie geschreven heb!

Daarnaast heb ik ook al meer dan 25 pre-workout boosters gebruikt, ik kan dus perfect vergelijken. Ik heb ook de Maximize V2 al gebruikt, dus ik kan niet alleen de vergelijking maken met andere pre workout boosters maar ook met de voorganger van Maximize intense.

De PWO's die ik al getest heb:

Unleash V3
Maximize V2
Noxipro
Jack3d
Star!
Hard!
Noxivol
Gameday
pre workout power
RPM
BSN No xplode1&2
Crack 1&2&3
Nox Pump
Kevin Levrone's PWO
Hyper FX
1 MR
VolcaNO
WTF
Superpump 250
Superpump max
N.O. 370
Rush
Craze
Animal rage

Voorbeelden van reviews:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...in-pack-body-and-fit-sports-nutrition-298613/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...n-stack-body-and-fit-sports-nutrition-295493/

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: X.
Omdat ik al heel wat pwo's heb getest waaronder noxi,game day en de hemavol. En ook omdat ik nog nooit een gratis pot heb gewonnen terwijl ik heel wat geld per maand bij jullie besteed:p

Ik zal ook eens een poging wagen.

Ik hal meerdere keren een pwo uitgeprobeerd via samples van jullie of van vrienden, jammer genoeg heb ik altijd meer nodig dan de sample mij geeft wil ik het effect goed merken. Als ik een hele pot zou kunnen uitproberen, dan kan ik een mooie review schrijven voor de mensen die pwos jammer genoeg goed kunnen verdragen.

Ook ik heb de Maximize v2 uitgeprobeerd en ik ben nog bezig met hun dexaprine dus ik kan dan meteen een goede beoordeling geven over het merk zelf.

Omdat ik het met Daster mee eens ben,dit is een beetje TE, wat mensen maar niet zeggen voor een 30 euro product :eek: Als B&F een :booty: had, dan zat ie allang helemaal onder jullie slijm :lol:

Waarom ik het beste een review over dit product kan schrijven?
Omdat ik het liefst dag en nacht in de sportschool zou willen verblijven en de liefde met menig preworkout zou willen bedrijven.
Ik wil graag Maximum Intense, zo werk ik aan m'n pens en verruim ik tevens mijn krachtgrens, het liefst gratis, maar ik post dit nu maar snel voor dat het te laat is.

Waarom zou ik een goede candidaat zijn?
Ik ben een arme student (:D),
Ik ben doordeweeks 11 uur per dag kwijt aan kantoorwerk en ben 's avonds erg vaak uitgeput.
Ik ben momenteel op zoek naar een betaalbare pre workout boosters voor die momenten waar ik echt de energie en discipline niet heb.

Dus?
Ik denk dat ik vanwege mijn leefstijl een zeer goede candidaat ben om het te testen onder verschillende omstandigheden. vermoeidheid, normaal, gedemotiveerd, gestresst, etc. Zeg maar, de momenten waarop het zou moeten presteren.

Ik kan een goede objectieve en doeltreffende review schrijven met verschillende testomstandigheden en er uitgebreid op in gaan.

Ik kan oordelen of het doet wat het moet doen en ben niet verzadigd door andere pre-workout boosters.

Ook heb ik een homegym, wat de objectiviteit vergroot door niet beïnvloed te worden door mijn omgeving (Slechte gymmuziek, irritante gymmensen, apparaten en free weights die bezet zijn).

Laatst bewerkt:
Ik ga niet veel slijmen maar zal hier wel een kleine opsomming geven:D

Hier gaan we dan:
- Al vele pré-workouts gebruikt! (Noxi, jack3D, maximize v2, no explode, 1MR, BF-shots, ...)
- Ik reageer op de meeste pré-workouts zo goed als niet (vb. 3 schepjes noxi + 3schepjes jack --> zo goed als niets)
- Ik zit momenteel in mijn cut en de trainingen zijn dus heel zwaar/vermoeiend (lage hoeveelheid aan koolhydraten)
- Ook kom ik heel objectief uit de hoek! (zelfs al zijn jullie mijn vaste supleverancier )

Conclusie: Als jullie pre-workout bij mij aanslaat is er een goeie kans dat jullie de personen waarbij een pré-workout vaak niet aanslaat over de streep halen.

Terug
Naar boven