MuscleMeat

Gratis de Maximize Intense testen ? - Actie voor de leden van DutchBodyBuilding.com!!

omdat ik de meeste pwo toppers al heb kunnen testen en dat ik voor veel daarvan een non responder ben, noxi pro deed wat het beloofde en ik kan dan testen of deze zich daarmee kan meten/of zelfs beter is

Veel ervaring met verschillende (8) pre workoutproducten, ben zeker op zoek naar weer een leuke vervanger voor mijn huidige (Jack3d) en kan de energie en motivatie boost op het moment zeker gebruiken, daar mijn trainingen de laatste 2 weken al erg slecht gaan. Ook aan de info te zien ideaal omdat ik bezig ben met de cut, dus dan is het zeker meegenomen dat er geen suikers ed inzitten:)

Laatst bewerkt door een moderator:
JA stuur maar op !

Ik zou hem graag testen, heb hier al no xplode staan, maximize v2 heb ik ook geprobeerd en ook crack heb ik een keer gebruikt. Ik zal een goede complete review schrijven.

Ook reageert mijn lichaam heel raar ( last van nieren, lymfeklieren worden groot ) op bepaalde soorten creatine, heb eigenlijk nog geen product geprobeerd met enkel creatinol-o-phosphate.

Edit: En bodybuilding shots

Laatst bewerkt:
Wanneer krijgen de "winnaars" een potje?

Omdat ik hooggeschoold(marketing) ben en zonder al te veel fouten een mooie review kan schrijven. Ook heb ik al veel pwo's uitgeprobeerd. Ik laat me niks aanpraten en kan objectief een mening vormen. Zit momenteel even off pwo dus is het de perfecte moment om het effect optimaal te ervaren. Ik ben ook vaste klant bij b&f shop en zie dus veel toekomst in een nieuwe pwo om te kopen bij jullie.
Ik dank jullie nu alvast voor de medewerking.

Ik zou ook wel eens mee willen doen.

Ik heb No Xplode geprobeerd: dat was voor mij helemaal niets.
Wellicht dat dit wel een goed product voor mij is.

Wat ik heb wat mijn voorgangers hierboven niet hebben? Ik ben een vrouw :D
Toch leuk een een 100% eerlijke, vrouwelijke review te krijgen. :cool:

omdat ik pas 2 pwo heb gebruikt! :D

Messchien dat maximize me dit kan laten doen en dat ik Lightweight baby kan roepe.

Ik wil heel graag meedoen met het testen ervan!

Waarom? Heel simpel.

inmiddels al verschillende Pre-Workouts gebruikt (No Xplode, Hard! en NoxiPro) en kan dus een eerlijke review schrijven:D

En natuurlijk gewoon omdat een GRATIS pot altijd is meegenomen GRRAAAWWW!!

Ik wil heel graag meedoen met het testen ervan!

Waarom? Heel simpel.

inmiddels al verschillende Pre-Workouts gebruikt (No Xplode, Hard! en NoxiPro) en kan dus een eerlijke review schrijven:D

En natuurlijk gewoon omdat een GRATIS pot altijd is meegenomen GRRAAAWWW!!
Tja zo kan ik het ook,
ik heb wat dat betreft een shiat load aan PWO's getest............

Maar jij mag het hebben hoor , je bent nog nieuw :D

Kan wel een 'extra' gebruiken, en denk dat dit product kwa ingredienten aardig in zijn voordeel tast.

Groetjes bartje.

Omdat ik alles al geprobeert heb op het gebied van pre-workouts. Ik gebruik Maximize v2 nu al een hele tijd bij bijna elke work-out en dat is gewoon helemaal geweldig. Zonder crash!

Het is gewoon een vorm van trollen. Als je op zoek bent naar een samsung tv wil je toch ook reviews van onafhankelijke mensen en voel je je genept als later blijkt dat de helft van de reviews door Samsung personeel geschreven is...
Als iemand over een maandje op Maximize Intense googeld komen ze als eerste bij het betreffende topic uit dat blauw staat van BodyEnFit kontlikkerij :rolleyes:. Goeie reclame natuurlijk voor B&F maar ik hou niet van die vorm van marketing

+ 1 zeker mee eens!!!

Nerds! Een leuke actie afzeiken omdat er de kans bestaat dat ze zelf niks gratis krijgen. Leon (of een willekeurig slachtoffer) zou natuurlijk op zaterdagavond de inhoud van de drie potten kunnen gaan verdelen zodat iedereen wat krijgt! :rolleyes:

Maar goed, ik meld me ook wel aan. Waarom? Ik hou niet van bullshit en geef mijn mening zoals die is en niet zoals een andere partij deze misschien graag zou willen hebben. Ben trouwens geen PWO-maagd, maar ook geen sl*t.

Ik zou ook wel eens mee willen doen.

Ik heb No Xplode geprobeerd: dat was voor mij helemaal niets.
Wellicht dat dit wel een goed product voor mij is.

Wat ik heb wat mijn voorgangers hierboven niet hebben? Ik ben een vrouw :D
Toch leuk een een 100% eerlijke, vrouwelijke review te krijgen. :cool:

Nog 2 potten te verdelen dan. :D

-1 zeker niet mee eens.

:trollface:

Serieus man heel die post staat vol met onzin. Ten eerste is het geen trollen, zoek eens de betekenis op van dat woord. Ten tweede schrijft het personeel helemaal geen reviews maar de klant, ten derde is dit gewoon een sample krijgen en vervolgens je mening geven, bestaat al jaren in de handel. De reviewer kan gewoon het product afkraken als hij dat wil en B&F alsnog bedanken voor de actie. Doe niet zo zuur en wees blij dat er zo'n shops zijn die dit willen doen ;)

Ik begin volgende week aan een nieuwe cycle na enkele weken zonder sups te hebben getraind (enkel whey en bcaa na training). Lijkt me een ideale basis om een nieuwe pre workout te proberen. Ik heb er al enkele versleten dus ik kan wel een gefundeerde review posten.
Leuke actie trouwens :thumbs: !

Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel zo'n pot willen hebben ;p.
- Genoeg pwo's geprobeerd.
- Bestel ook bij andere sites (gewoon welke het beste/goedkoopste aanbiedt naar mijn mening).
- En laten we er niet omheen draaien, gratis is gewoon fijn :).

Ik ga het samen met een vriend testen. De ene gebruikt dan de Hard! En de andere gaat voor de sup van Iforce.
We hebben ongeveer dezelfde krachtstats. Dus dit lijkt me een goede test.

Terug
Naar boven