XXL Nutrition

Breaking News Gratis NO 370 The Record Breaker! samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nog niet helemaal bekend met de site, maar gewoon naar jullie publieke pagina gaan en daar een berichtje posten met adres? Zou graag de sample in ontvangst nemen!

gr brian

Je moet op de naam van Body en Fitshop klikken en dan in het submenu staat "stuur een privé bericht". Zo kan je de sample aanvragen. :D

Gestuurd.

Mooie actie!
Tot nu toe nog geen pre-workout gevonden die voor mij werkt. Hoop dat deze het voor me gaat doen:D

Zit je echt te wachten op 1000 PM's ?

(maar goed, wie ben ik om je tegen te houden :))

Top actie weer :D

pm verstuurd!

Ook gestuurd. Goede actie inderdaad. :)

Goeie actie :)
PM verstuurd!

Top actie!
Ben benieuwd of het spul goed gaat werken, heb vanmorgen een PM gestuurd, zal het direct posten vanaf ik het getest heb!

pm'ed :)

Pmtje gestuurd.
Had vorige week bestelling geplaatst, nr 193747 . Als het nog niet verwerkt is kan je de sample er anders bij steken hé, scheelt een verzending naar belgie voor jullie.
Hebben jullie nog nieuws over m'n bestelling, omtrent de isolaat aardbei in potten van 900gr?

Bedankt!!!

Bedankt! Ben benieuwd of het wat is!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nog niet helemaal bekend met de site, maar gewoon naar jullie publieke pagina gaan en daar een berichtje posten met adres? Zou graag de sample in ontvangst nemen!

gr brian

Nee, een PM naar mij is voldoende.:)

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Dank je!

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Pmtje gestuurd.
Had vorige week bestelling geplaatst, nr 193747 . Als het nog niet verwerkt is kan je de sample er anders bij steken hé, scheelt een verzending naar belgie voor jullie.
Hebben jullie nog nieuws over m'n bestelling, omtrent de isolaat aardbei in potten van 900gr?

Bedankt!!!

Ik heb vanmorgen gekeken maar kon de bestelling nergens meer vinden. ik denk dat 1 van mijn collegas deze heeft verwerkt. Laat mij maar weten wat je precies hebt gehad morgen en/of het precies goed is:)

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Top actie!
Ben benieuwd of het spul goed gaat werken, heb vanmorgen een PM gestuurd, zal het direct posten vanaf ik het getest heb!

Top! Dank je..

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Zit je echt te wachten op 1000 PM's ?

(maar goed, wie ben ik om je tegen te houden :))

Nee:D

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Ik heb vanmorgen gekeken maar kon de bestelling nergens meer vinden. ik denk dat 1 van mijn collegas deze heeft verwerkt. Laat mij maar weten wat je precies hebt gehad morgen en/of het precies goed is:)

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43

Het kan zijn dat de betaling nog niet doorgekomen is, was per overschrijving vanuit België. Heb nog geen mail gehad dat de bestelling verwerkt is. Maar misschien toch al ingepakt en klaar om te verzenden, zal wel zien wat er toekomt 1 dezer dagen :)
Bedankt om ervoor te kijken!

• Topic Starter Topic Starter
Het kan zijn dat de betaling nog niet doorgekomen is, was per overschrijving vanuit België. Heb nog geen mail gehad dat de bestelling verwerkt is. Maar misschien toch al ingepakt en klaar om te verzenden, zal wel zien wat er toekomt 1 dezer dagen :)
Bedankt om ervoor te kijken!

Ok, ik snapte er al niets van..:D Had bij de backorders gekeken. :rolleyes:

Done, ik plaats ook nog even een order voor een pot TMS
dus misschien makkelijker dat je ze samen kan sturen, scheelt weer een postzegen.

naam: Mike Oerlemans

Done! en ben benieuwd!!

Done Kan niet wachten!
Echt een top actie van julie !

Dankje! Ben benieuwd, heb nu de superpump 250 maar de werking is nihil voor mijn gevoel, kijken of dit wat meer doet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven