MuscleMeat

Breaking News Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog nooit een pre-workout geprobeerd dus ik ben wel benieuwd naar Noxipro. Ik heb je een PM gestuurd.

Ik ben ook op zoek naar creatine en vroeg me af of jullie bij de B&F shop 100% zuivere creatine verkopen zonder dihydrotriazine en dicyandiamide?
Op de sportschool zei iemand tegen me dat creatine niet 100% zuiver verkrijgbaar is en heb dit ook om deze reden nooit geprobeerd.

Zelfde vraag als hiervoor : Mag er (opnieuw) een sample aangevraagd worden voor de nieuwe smaak ? Of hebben jullie hier überhaupt samples van ? Ben aan het denken om een potje te bestellen maar zou graag die Grape wel eens willen proeven !

Van Crack kreeg ik een betere pump, maar niet veel energie/kracht. Van NoxiPro kreeg ik niet echt een pump, maar enorm veel energie en kracht. Gewoon beetje AAKG/L-Arginine bijkopen!

Thx voor de tip! Wou je karma geven maar kan niet :( :p

ok, tweede keer op noxipro getraind en had weer die tintelingen in me gezicht but who gives a **** ;) de training ging goed vooruit net als de vorige keer :)

mijn overall mening over noxipro en alle PWO for that matter: leuk extraatje dat je af en toe kunt gebruiken om een knalle training te hebben! ( maar ik zou er geen gewoonte van maken, als je zelf de motivatie niet kunt opbrengen om voluit te gaan moet je imo niet trainen ;) )

Ik heb vorige week de sample geprobeerd.
Zaterdag een pot besteld samen met nog enkele dingen en vandaag werd het al geleverd, in België!
Supersnelle service van B&F!:)

Vanwege de sponsor-voorwaarden mag er maar één extra topic open zijn naast de sticky (voor de duur van één maand), verdere vragen over NoxiPro samples zullen vanaf heden dus via de sticky moeten gebeuren :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven