XXL Nutrition

Breaking News Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Grote kans dat ik ook nog een pot NOXI aanschaf ondanks tevredenheid over PWP. Zie trouwens dat er een prijsverschil is ontstaan met de concurrentie wat betreft NOXI, ten faveure van B&F.

Pre-Workout Power blijft inderdaad een beetje de koning der pre-workouts en terecht want qua kwaliteit in ingredienten kan er niet tegenaan. Al vinden veel mensen de energie en focus van Noxipro ook enorm prettig.:)

Noxipro prijs:
We zijn de officiele importeur voor Nederland en Belgie. Andere leveranciers kopieren:rolleyes: het (omdat het zo populair is:D) en kopen het ergens bij een groothandel. Wij zijn de enige die rechtstreeks bij CTD Labs inkopen. Vandaar de lagere prijs:)

Laatst bewerkt:
Noxipro prijs:
We zijn de officiele importeur voor Nederland en Belgie. Andere leveranciers kopieren:rolleyes: het (omdat het zo populair is:D) en kopen het ergens bij een groothandel. Wij zijn de enige die rechtstreeks bij CTD Labs inkopen. Vandaar de lagere prijs:)

Hehe, sommige XXI_ leveranciers hadden zelfs de lagere prijs van jullie gekopieerd maar kregen het toch zwaar te verduren en konden de prijs niet meer volhouden :D

Dat bewijst ook dat jullie zoveel om de klanten geven en een top service aanbieden dat het gewoon niet te kopieren is ;)

Zit er eigenlijk veel suiker en rot zooi in zo'n PWO? Kan je het ook gewoon gebruiken voor cutten?

Denk dat je te veel in ene hebt genomen, juiste dosering zoeken is volgens mij de oplossing. Ik heb dit ook gehad weliswaar met een ander spulletje en vooral op zware trainingsdagen (deadlift, squat) is teveel echt teveel. Merk je bij overigens PWP geen oppeppend gevoel of merk je dat je kracht niet is wat het geweest was ? Ik merk bij PWP ook weinig qua gevoel maar kracht daarentegen wel.

Merkte bij pwp idd dat ik wel meer kracht had,maar dit was misschien voor een keer of 4 dat ik het gebruikte,daarna merkte ik er niks meer van. Heb nog steeds staan,dus over een tijdje weer is proberen,had al verhoogd naar 2 scoops.

getest en goedgekeurd!

Het gevoel dat ik ervan krijg is eerder 'niet legaal', wat vergelijkbaar MDMA en caffeïne tesamen.

Een echte topper!!

Heb mijn potje al besteld!!

gratis sample aangevraagd op 9 februari,maar niks gekregen

• Topic Starter Topic Starter
Zit er eigenlijk veel suiker en rot zooi in zo'n PWO? Kan je het ook gewoon gebruiken voor cutten?

noxipro bevat helemaal geen suiker:)

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

gratis sample aangevraagd op 9 februari,maar niks gekregen

We krijgen volgende week weer samples in voorraad. Ik laat het weten wanneer. PM mij dan maar even:)

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Een echte topper!!

Heb mijn potje al besteld!!

Noxipro rules!:)

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

getest en goedgekeurd!

Het gevoel dat ik ervan krijg is eerder 'niet legaal', wat vergelijkbaar MDMA en caffeïne tesamen.

Approved!:D

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Hehe, sommige XXI_ leveranciers hadden zelfs de lagere prijs van jullie gekopieerd maar kregen het toch zwaar te verduren en konden de prijs niet meer volhouden :D

Dat bewijst ook dat jullie zoveel om de klanten geven en een top service aanbieden dat het gewoon niet te kopieren is ;)

:thumbs:

Na het mixen krijg ik en ALRI WTF indruk, ziet ruikt en smaakt bijna hetzelfde, zelfde makers?

Al een idee wanneer de nieuwe samples binnen zijn? Wil er graag ook eentje proberen, overweeg ook een potje noxipro.

Ik twijfel tussen de jack3d en noxipro, nog sample proberen en dan hebben jullie een bestelling!

sample was vandaag mee,thx

Vandaag ontvangen en tevens ook genuttigd.
Thx voor de sample.
Ik heb nog niet veel pw booster getest, maar deze was wel leuk.
Lekker op getraint ook.

Sample vandaag gebruikt en heb een goede training achter de rug. Of het echt puur door noxipro was weet ik niet maar ik ga het morgen nog eens proberen en eens zien of het weer zo lekker gaat.
Momenteel krijgt het voordeel van de twijfel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven