Fitness Seller

Breaking News Gratis NO 370 The Record Breaker! samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom er nu pas bij op dat ik gister deze sample had gebruikt voor m'n workout, niks van gemerkt dus.

Wel even 'n sidenote, ik merkte ook niks van:
No-xplode, no-xplode NT, unleash v2, unleash v3, crack, super charger, B&F pre-workout power, en ik vergeet er vast nog 'n paar... :o

Whey shake dan best een uurtje voor training en dan heb je nog even voor je PWO.

Voel dr niks van. Dus net nog maar een scoop noxi-pro erachteraan genomen om straks te gaan trainen.

Ik kom er nu pas bij op dat ik gister deze sample had gebruikt voor m'n workout, niks van gemerkt dus.

Wel even 'n sidenote, ik merkte ook niks van:
No-xplode, no-xplode NT, unleash v2, unleash v3, crack, super charger, B&F pre-workout power, en ik vergeet er vast nog 'n paar... :o

No Xplode NT werkt wel bij mij (dat was 1 jaar geleden) geen idee of het nu nog werkt. Unleash V3 werkt ook niet en N0 370 ook.

Wat werkt wel bij jou?

Heb toevallig twee samples gekregen :P
Bij 2e sample voelde ik toch wel een extra pump!

Smaakt waanzinnig goed! aardige pomp en focus maar geen overdreven effect.
Zou 10gr. misschien wat weinig zijn of ligt het gewoon aan mij? (reageer op 2,5 scheppen crackV3 ook niet zo gevoelig als ik in sommige reviews lees)
In ieder geval opnieuw een topactie van B&F! :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik merk dat als ik de sample neem na een carbloze maaltijd. Dus om 15.00 carbs, en avondeten low carb (18.00) en dan om 19.00 de sample neem ik als een trein ga. Veel beter dan de eerste keer dat ik het gebruikte.

-Leon

Ik merk dat als ik de sample neem na een carbloze maaltijd. Dus om 15.00 carbs, en avondeten low carb (18.00) en dan om 19.00 de sample neem ik als een trein ga. Veel beter dan de eerste keer dat ik het gebruikte.

-Leon

Hmm raar, het werkte niet bij mij. Ligt misschien aan me lichaam...

Zonet de sample binnen gekregen, ben erg benieuwd!!
Top voor de snelle verzending;)!

B&F, ik heb nog steeds geen sample ontvangen :(
Laat maar, hij is net binnen!

Laatst bewerkt:
niks van gemerkt,

Doe mij maar Pre Workout Power!
die blijft het beste Body en fit! ;)

bedankt voor de sample!

Van de week sample binnen gekregen. binnenkort eens proberen als ik weer aan de crea ga. Misschien is het niet nodig, maar ik vermijd bij mijn creatine-loze fase liever elke supplement waarin crea voorkomt.
Ben benieuwd. In ieder geval weer een leuke actie van Bodyenfitshop!

• Topic Starter Topic Starter
niks van gemerkt,

Doe mij maar Pre Workout Power!
die blijft het beste Body en fit! ;)

Mooi Compliment! Dank je:)

Pre-Workout Power!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

Van de week sample binnen gekregen. binnenkort eens proberen als ik weer aan de crea ga. Misschien is het niet nodig, maar ik vermijd bij mijn creatine-loze fase liever elke supplement waarin crea voorkomt.
Ben benieuwd. In ieder geval weer een leuke actie van Bodyenfitshop![/QUOTE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven