AndroidHealthClinic

Breaking News Gratis NO 370 The Record Breaker! samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jack3d, blijft voor mij de beste pre workout product.

merkte ook weinig alleen laat opgebleven

Tijdens de training merkte ik niks. Had na de training wel meer energie.

Vandaag de sample geprobeerd (en zelfs op een goede nuchtere maag, want 2 uur niets gegeten) maar echt niets gemerkt. Helaas, maar toch mooi die samples. Weet je direct waar je aan toe bent. Van de week maar een NoxiPro'tje aanschaffen :).

Ik voelde niks, vond het ook flink ranzig. Smaakte wat nogal chemisch.
Ik had geen lege maag trouwens.

Zo net op een lege maag genomen, maar helaas voelde ik bij de KT ook niets.
Bij de cardio ging ik wel als een speer! Was niet te stoppen en me hartslag bleef ook
lager dan normaal:).

ik heb de sample gehad(waarvoor mijn dank) en geprobeerd merkte niet veel wel een lekkere training ;maar dat heb ik meestal wel.Nu vind ik het probleem met samples dat je er eentje kunt proberen en eigenlijk weet je dan nog niet veel ;Maar ik vind het zeker wel een goede zaak dat jullie die toch opsturen .

Was lekker spul, maar het deed vrij weinig bij mij:(

Ik heb ook nog niets gekregen, heb pm gestuurd op begindag van actie..
Vorige keer duurde het ook een kleine 2 weken dacht ik, dus misschien dat het alsnog aankomt :D

Bedankt voor de Sample B&F!! Helaas merkte ik weinig extra focus en energie bij dit product. Wel had ik echt een enorme pomp,, deze is een stuk sterker als bij noxipro bijv.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de Sample B&F!! Helaas merkte ik weinig extra focus en energie bij dit product. Wel had ik echt een enorme pomp,, deze is een stuk sterker als bij noxipro bijv.

NO 370 krijgt enorm veel reacties op de pomps merk ik. Dat is een goede zaak:)

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Ik heb ook nog niets gekregen, heb pm gestuurd op begindag van actie..
Vorige keer duurde het ook een kleine 2 weken dacht ik, dus misschien dat het alsnog aankomt :D

Briefpost naar BE komt uiteindelijk altijd aan maar het kan lang duren:rolleyes:

Ik woon niet in belgie ook op een van de eerste dagen gereageert maar helaas.... niets ontvangen

Spieren waren na het trainen keihard en veel dikker dan normaal :p
Verder wel niet echt veel gevoelt :(

Blijkbaar zat ie al in de brievenbus, maar mn ma had em ergens "verstopt" :D

Volgende week ergens proberen!

Ik woon inderdaad in Belgie, dan wacht ik gewoon nog even.
Superactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven