MastaguyB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ook nog steeds niks mogen ontvangen. Had gelijk ook de eerste dag besteld. Beetje jammer van XXL, want je verwacht toch iedere keer post.

Bij mij ook had al PM gestuurd maar ook niks op terug gekregen. Misschien komt het bij mij dat ik bij de aller eerste actie mee had gedaan maar dat weet ik niet.
Gisteren de unleashV3 geprobeerd. Het was voor mij rug + biceps training. Laatste weken al een beetje minder energie en het gaat allemaal wat moeilijker. Gisteren niet zo. Na 5 minuten voelde ik de energie al en die duurde tot een uur na mijn training. Heb na mijn training zelfs nog mijn ouders geplezierd door in de tuin een boom uit te doen.
Toen het was uitgewerkt voelde ik mij wel een beetje minder. Maar wat maakt het uit. Eén van de eerste keren dat ik een dag na de rug/biceps training spierstijfheid heb aan zowel mijn rug als mijn biceps.
Jammer dat pré WO's zoveel geld kosten, want gatverdamme het ging lekker.
Alleszinds bedankt voor de samples, ook de whey's waren lekker.
Kost toch niet veel? Een biertje in de kroeg is duurder!
Actie is voorbij! We hebben vrijwel geen samples meer
Binnenkort weer een nieuwe actie!

Dat is waar en je zou dus eigenlijk ook met 15 gram (een halve schep) kunnen beginnen? Dan komt het goedkoper uit indien het dan ook zou werken... Ik ga er eens over nadenken. Het probleem is vooral de opeenstapeling van de supplementen. Whey, creatine en nu ook nog eens pré WO's... Begrijp je ? Maar als het zo goed werkt kan het wel lonen natuurlijk.
Same, In het begin besteld nooit iets binne gekregen.
Vandaag de Banaan geprobeerd. Alhoewel deze erg goed rook was het toch een vieze tegenvaller toen ik em opdronk. Een erg chemische smaak waar ik wel even moeite mee had. Wellicht net een verkeerde sample maar dat deed me wel even schrikken.
Morgen even de vanille proberen, kijken hoe of wat...
, en heb heel de training met een opboerend gevoel gezeten. Dit kwam de training helaas niet ten goede... Geen extra energie in ieder geval. Maar ja, ik heb al aardig wat pre-workouts geprobeerd en geen daarvan heb ik ooit 'iets' van gemerkt.Same, In het begin besteld nooit iets binne gekregen.
K*t, wilde ook wel's Whey Delicious/Unleash proberen
lekker optijd inderdaad