AndroidHealthClinic

Gratis samples Whey Delicious en Unleash v3!!

Die unleash V3 is de eerste booster die voor mij werkt. Was een fijne training, godsklere. Enige nadeel mijn shake beker ruikt nu nog steeds naar dat spul.

Vanavond Unleash v3 proberen :) Hopelijk beter dan andere pre-workout supps.

Die Sample verplichtte mij tot aanschaffen van de V3, deze werkt voor mij 30% beter als no explode NT, JAcked, Crack ( Gelijk aan de oude Nox pump)

Vandaag die unleash V3 geprobeerd, paars goedje dat volgens mijn vriendin naar kattepis stikt lol.
Shake kwam zo'n wolkje boven uit, zag er vrij chemisch uit.

Effect : 0,0, absoluut niets gevoeld.
Dosering te weinig voor mij ofzo ??? Wss dan ook zeer snelle gewenning.

Toch blij dat ik het heb kunnen testen, alvast bedankt daarvoor.

Zal even mijn bevindingen delen van de Unleash v3.

De smaak, mja gewoon snel wegdrinken en klaar. Lekker is het niet, maar daarvoor drink je het ook niet.

Kreeg gelukkig niet lang zo'n tintelend gevoel in mijn hoofd, toen ik begon aan de training was het al bijna weg.

Ik had deze keer het gevoel dat ik meer uithoudings vermogen had. Waar ik normaal het gevoel krijg dat ik ga failen, haalde ik ze vandaag binnen gevolgd met nog een rep. Ik kon langer mijn maximale spanning volhouden wat dan net die ene rep extra pakt. Misschien is het een placebo effect, volgende week ga ik kijken of ik even goed kan presesteren of beter. Als ik een terugval heb, dan overweeg ik het om het wat langer te gebruiken.

De Whey samples smaakten uitstekend, mengt goed. Niks op aan te merken.

En uiteraard, bedankt voor de samples.

De banaan was lekker, ik vond hem helemaal niet chemisch.

Ik heb ook de samples! speculaas en citroen zijn allebeij lekker! bedankt! voor samples! misschien voor de winter lekker speculaas shakies drinken!

Bedankt voor de samples!

Allereerst dank voor de samples!

Ging erg hard op Unleash, smaak is opzich wel te doen.
Training ging super, meer gewicht/uithoudingsvermogen maar wel flink misselijk aan het eind.
Weet nog niet of het komt door de training of de unleash.

Vond whey speculaas niet heel bijzonder.
Appeltaart vanavond nog even proberen :D

ik moet eerlijk zijn - unleash v1 heb ik een hele pot van gehad en was er ontzettend enthousiast over - v2 nooit gehad en de sample van v3 dus geprobeerd - weinig effect had het op mij. normaal neem ik 3 a 4 caffeine caps verspreid over een half uur voor de training en daar ga ik toch een stuk harder op.

Vandaag de samples aangekregen :D

Morgen al eens testen :D

Samples gekregen

Unleash vanavond proberen
appeltaart geprobeerd, en moet eerlijk zijn... het smaakte verdomd lekker!

Bedankt voor de ontvangen samples (2 x whey en 1 x unleashv3)! Ik ga ze deze week uitproberen. Ik gebruik op dit moment als pre workout Amped van Met-Rx waar ik prima op train en ik ben benieuwd naar het effect van unleashv3. Zal mijn ervaring posten.

Vandaag aangekomen en ik moet zeggen: die Whey Delicious zijn ECHT WEL DELICIOUS!

Vandaag vanille was lekker! Deze avond is cocos proberen. Was ook mijn eerste shake-ervaring en ik weet al welke ik moet kiezen :D

Vandaag mijn eerste shake whey delicious genomen. De vanille smaak. Hij was echt zo zalig. Heel romig ik had hem gemaakt met 450 ml melk en het
smaakte heerlijk. :D

nog steeds niks hier...:p minder dit...

Net mijn Unleash V3 uitgetest ; meer energie + langer kunnen trainen + meer gewicht + heel erg veel gezweet !

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

nog steeds niks hier...:p minder dit...

Heb je de geheime code wel opgestuurd ?

Net mijn Unleash V3 uitgetest ; meer energie + langer kunnen trainen + meer gewicht + heel erg veel gezweet !

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Heb je de geheime code wel opgestuurd ?

:p ja zelfs dat nog...

Ben ik echt weer de enige die na 2 weken nogsteeds niets heeft gehad? :)

Terug
Naar boven