XXL Nutrition

Gratis samples Whey Delicious en Unleash v3!!

En ook hier is het binnen, bedankt! Wat ik wel apart vond toen ik de envelop opentrok, dat er zeker 10 gram whey los in zat naast de 3 samples terwijl alle samples gewoon nog dicht waren.. mysterie;)

Vandaag de Banaan geprobeer. Alhoewel deze erg goed rook was het toch een vieze tegenvaller toen ik em opdronk. Een erg chemische smaak waar ik wel even moeite mee had. Wellicht net een verkeerde sample maar dat deed me wel even schrikken.

Morgen even de vanille proberen, kijken hoe of wat...

Binnen, merci! Alhoewel ik citroen/limoen heb gekregen ipv appel, maar ben er zeker niet minder blij om! :D

net de unleash gebruikt, heerlijk. dankje!!!

Heb ze ook binnen, top :thumbs:!

heerlijk meschien als je er een liter water op gooit :P
maarja dat is iedereen voor zich .
Hij doet zn werk goed :D hertcureee
maar tog liever de RPM capsules

heerlijk meschien als je er een liter water op gooit :P
maarja dat is iedereen voor zich .
Hij doet zn werk goed :D hertcureee
maar tog liever de RPM capsules

Als dit een reactie is op mijn post, met heerlijk bedoel ik de training. Maar de smaak is inderdaad niet lekker, dat hoeft ook niet!

toch binnen!!
hartelijk bedankt!

No offence, maar ik heb vorige week woensdag besteld, best wel als een van de eerste, en nog heb ik niets ontvangen? :(

Die unleash v3, erg zoet en bitter tegelijk. Heb het als pre workout gedronken samen met result! Was echt licht in me kop tijdens het trainen maar heb wel dikke pomp in me armen :p.

Ook binnen. De chocolate was goed en banaan echt super! Vandaag de unleash proberen.

Komt gewoon omdat het met de post is, en die zijn nogal traag :p (bij ons in België dan toch).

Heb ze gisteren binnen gekregen, thnx!
Op een dag dat ik moe was, nog een pr op squat gezet met unleash gebruik. :)

nvm

Laatst bewerkt:
appeltaart is lekker :D

Unleash..mooi spul..zeker als je na t trainen nog ff een houseparty wil doen..

ah bale ben net te laat voor die unleash sample:(

Vandaag Unleash V3 genomen. Het zag er paars uit in de shake beker met blauwe stukjes :scratch: De eerste 10 minuten werd ik erg onrustig en dacht ik 'wow, dit gaat wat worden vandaag'. Maar dat viel eigenlijk wel tegen, niet echt enorm veel energie ofso. Trainde wel lekker, maar niet beter als anders. Ben er blijkbaar niet erg gevoelig voor.

Terug
Naar boven