AndroidHealthClinic

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog even de final review heb ze alle 4 geproeft

banaan: zeer aangename banaan smaak lekker mild 8/10

chocola: zelden zon goede whey gehad die ook daadwerkelijk naar chocola smaakt en dat de melk niet meer overheerst zelfs met de aanbevolen dosis melk. 9/10

strawberry: Ik hou totaal niet van aardbeie wheys maar deze was toch redelijk. 7/10

Cookies and cream: Zeer goede smaak wel een klein bitter nasmaakje maar niet storend 7,5/10

Btw allemaal wat dikker dan normale wheys en daar hou ik van :)

Thnx B&F :D

Vanmiddag nog even vanille getest, vond hem lekker maar toch net iets te zoet. In ieder geval bedankt voor de samples;)

Ik heb vanmorgen de berry geprobeerd en die was echt super lekker, ik drink t trouwens met water en zat echt superlekkere smaak aan, thnxx

heb net de banaan geprobeerd, erg lekker, net een milkshake :d

een zeer goed idee denk dat t zeer zeker de moeite waard is dit eens te proberen

hijs binnen bedankt straks even proberen

dankjewel voor deze actie:D

Binnen gekregen, top top top :)

Morgen eens proberen! Ben benieuwd!

body en fitshop mijn complimenten heb net Strawberry smaak met melk en wat havermout in blender gegooid egt het is overheerlijk dat word zeker een pot bestellen en het is nog goedkoop ook

5 lb/2270 gram (80 shakes!) voor 32,90 euro dat is geen geld

Ok body en fitshop, jullie hebben er sowieso een nieuwe klant bij! Ik heb net die chocolade milkshake whey geprobeerd met een klein beetje water, en OMG wat was die lekker!:D

De vanille vond ik wat minder, maar ik ben sowieso helemaal kapot gegeten op alles wat ook maar met vanille te maken heeft. Moet maar eens een jaar lang geen vanille producten meer eten, misschien dat ik het dan weer waardeer! Vanille krijgt 5,5/10.

Om even terug te komen op de choco, ben normaal helemaal niet van de chocolade whey, in ieder geval niet met water, maar deze was echt goed! Smaakte echt als een glas chocomelk! Lekker lekker lekker, daar gaan we binnekort als mijn voorraad whey op is maar eens een hoeveelheid van bestellen! Deze krijgt de volle 10/10!:D

Top actie! :thumbs:

Laatst bewerkt:
Die chocolade is echt zoo lekker he!!

goede actie, ben benieuwd!

top actie, komt goed uit mijn whey is net op, eens kijken of dit wat is :)

Zowiezo kwa smaak supper! Heb nogal wat verschillende merken gehad. XXl, Bodylab, Powersupplements en die andere sponser, ben even de naam kwijt.

Vind deze het lekkerste, zelfs lekkerder dan de Whey Delicous.

Top gozer!

samples snel binnen gekregen waarvoor dank :)
had nog de mazzel ook dat er 2 enveloppen in mn bus zaten, dus dubbel zoveel samples :D

tot nu toe alleen vanille geproeft, maar smaakt erg lekker en heeft echt wat weg van een milkshake (wel gemixt met melk, weet niet hoe het met water zal smaken)

• Topic Starter Topic Starter
Nog even de final review heb ze alle 4 geproeft

banaan: zeer aangename banaan smaak lekker mild 8/10

chocola: zelden zon goede whey gehad die ook daadwerkelijk naar chocola smaakt en dat de melk niet meer overheerst zelfs met de aanbevolen dosis melk. 9/10

strawberry: Ik hou totaal niet van aardbeie wheys maar deze was toch redelijk. 7/10

Cookies and cream: Zeer goede smaak wel een klein bitter nasmaakje maar niet storend 7,5/10

Btw allemaal wat dikker dan normale wheys en daar hou ik van :)

Thnx B&F :D

Welcome:D

Nice, (mini) review:cool:

---------- Toegevoegd om 08:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:16 ----------

samples snel binnen gekregen waarvoor dank :)
had nog de mazzel ook dat er 2 enveloppen in mn bus zaten, dus dubbel zoveel samples :D

tot nu toe alleen vanille geproeft, maar smaakt erg lekker en heeft echt wat weg van een milkshake (wel gemixt met melk, weet niet hoe het met water zal smaken)

ook al 2:eek: we moeten beter opletten:D

---------- Toegevoegd om 08:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:16 ----------

Zowiezo kwa smaak supper! Heb nogal wat verschillende merken gehad. XXl, Bodylab, Powersupplements en die andere sponser, ben even de naam kwijt.

Vind deze het lekkerste, zelfs lekkerder dan de Whey Delicous.

Top gozer!

:thumbs: Dank je!!! Daar doen we het voor!

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

Ok body en fitshop, jullie hebben er sowieso een nieuwe klant bij! Ik heb net die chocolade milkshake whey geprobeerd met een klein beetje water, en OMG wat was die lekker!:D

De vanille vond ik wat minder, maar ik ben sowieso helemaal kapot gegeten op alles wat ook maar met vanille te maken heeft. Moet maar eens een jaar lang geen vanille producten meer eten, misschien dat ik het dan weer waardeer! Vanille krijgt 5,5/10.

Om even terug te komen op de choco, ben normaal helemaal niet van de chocolade whey, in ieder geval niet met water, maar deze was echt goed! Smaakte echt als een glas chocomelk! Lekker lekker lekker, daar gaan we binnekort als mijn voorraad whey op is maar eens een hoeveelheid van bestellen! Deze krijgt de volle 10/10!:D

Top actie! :thumbs:

Thanks:) Opvallend veel goede reacties op de choco trouwens..

---------- Toegevoegd om 08:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:18 ----------

body en fitshop mijn complimenten heb net Strawberry smaak met melk en wat havermout in blender gegooid egt het is overheerlijk dat word zeker een pot bestellen en het is nog goedkoop ook

5 lb/2270 gram (80 shakes!) voor 32,90 euro dat is geen geld

Ok:)

---------- Toegevoegd om 08:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

Heb ze vrijdag als een van de eerste besteld maar nog steeds niet binnen :(

:D Dat is indaad minder. Wacht vandaag even af en anders stuur ik ze vandaag na;) (ik weet wel zeker dat ze verzonden zijn dus zal vandaag wel goed komen:cool:

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------

Waar moet je pm na toe sturen dan ?

mij:cool:

Prijzen zoals ze horen te zijn! wellicht een nieuwe klant erbij ;)
Net aardbei milkshake met havermoutmeel gehad. hij is echt GOED gewoon.
cookies vond ik persoonlijk minder, dat zou niet mijn voorkeur zijn om structureel te nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven