Fitness Seller

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Banaan is goedgekeurd ;)

(voor het eerst dat ik een lekkere bananenshake heb gevonden; in het verleden een stuk of vier andere merken banaan gehad en dat was niet echt je-van-het maar deze is echt heerlijk!)

Als er in mijn andere samples nog een lekkere smaak bijzit ga ik zeker twee potten bestellen.

:meal:

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

Ik heb ze ook binne. ga zo mn 1ste shaky proberen...

top actie :):)

Thanks!

PM verstuurd, ben benieuwd naar het vergelijkend warenonderzoek ;)

ik heb ze binnen, ik zal vanavond even een klein reviewtje schrijven over cookies & cream :D

zijn binnen! zelfs 2 enveloppen dus 8 stuks!!!! :D (hoe gelukkig kan je worden van een paar zakjes hehehe)

Probeer vandaag de aardbei en vanillie.. ben zeker benieuwd:D

Ik zou de mijne vandaag krijgen maar ik heb hem nog niet ontvangen... :( hopelijk komt hij straks nog binnen op de post.

Heb net ook ff een PM gezonden
Ik zit momenteel aan de 2e Pot protein revolution van jullie en ben daar ook erg tevreden over, kan het aanbevelen
Lekkere smaak en volgens mij werkt het ook goed

ik heb nog niks binnen is er wat mis snik snik

Ik ook nog niet, maar er is zaterdag geen post hier in België, dusja :P

Die cookies en cream is echt prima moet ik zeggen.
De banaan vind ik niet top maar ligt niet aan body en fit maar ik vind banaan gewoon een smaak die altijd chemisch blijft smaken, bij alle aanbieders van proteine, zelfs in toetjes vind ik dat.

Heb hem nu al binnen. VETTE SHIT. :D

Geile sample verpakkingen trouwens. :)

:cool: Thanks! Verpakkingen zijn ook strak inderdaad. We zijn er maar druk mee;)

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

PM verstuurd, ben benieuwd naar het vergelijkend warenonderzoek ;)

Gezien (ik stuur je zo een antwoord) Versturen we maandag weer. Dinsdag in huis:)

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

ik heb ze binnen, ik zal vanavond even een klein reviewtje schrijven over cookies & cream :D

:thumbs: OK (Ben echt benieuwd!!

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

zijn binnen! zelfs 2 enveloppen dus 8 stuks!!!! :D (hoe gelukkig kan je worden van een paar zakjes hehehe)

Probeer vandaag de aardbei en vanillie.. ben zeker benieuwd:D

Dubbel ingepakt! Geluk:D;)

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Ik zou de mijne vandaag krijgen maar ik heb hem nog niet ontvangen... :( hopelijk komt hij straks nog binnen op de post.

Alles is verzonden komt vast goed. Wacht even tot maandag en laat het mij ander maar weten..

Besteld, ben benieuwd!!

ik heb nog niks binnen is er wat mis snik snik

Alles is verzonden, wacht even tot maandag. Als je niets binnen krijgt dan stuur ik ze voor je na:)

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

Ik ook nog niet, maar er is zaterdag geen post hier in België, dusja :P

Belgie kan inderdaad een dagje langer duren misschien (weet ik eigenlijk ook niet helemaal zeker:cool:

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Heb net ook ff een PM gezonden
Ik zit momenteel aan de 2e Pot protein revolution van jullie en ben daar ook erg tevreden over, kan het aanbevelen
Lekkere smaak en volgens mij werkt het ook goed

Gezien:cool: Versturen we maandag voor je. Deze zal je ook zeker bevallen:)

Ik heb de Whey van alle boardsponsoren gehad, behalve die van B & F.

Lijkt me een mooie gelegenheid om het eens te proberen :thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven