Fitness Seller

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
vrijdag besteld, zaterdag al binnen. top!

bedankt!

nice, ik had vrijdag avond ergens aangevraagd, hopelijk vandaag binnen die samples ^^

de banaan sprong er bij mij wel uit!
Normaal vind ik banaan whey shakes altijd beetje chemische smaak hebben.
Maar deze was echt goed liet zelfs mijn vriendin proeven, (ze wist niet dat dit een whey shake was) en ze dacht serieus dat hij bij de lokale snackbar vandaan kwam haha!
Wel met melk gemixed btw

en de strawberry smaakt met water net als fristi!

samples binnen, nog niet geprobeerd.. reviews zien er goed uit en de prijs zeker!

• Topic Starter Topic Starter
de banaan sprong er bij mij wel uit!
Normaal vind ik banaan whey shakes altijd beetje chemische smaak hebben.
Maar deze was echt goed liet zelfs mijn vriendin proeven, (ze wist niet dat dit een whey shake was) en ze dacht serieus dat hij bij de lokale snackbar vandaan kwam haha!
Wel met melk gemixed btw

en de strawberry smaakt met water net als fristi!

wow:)

---------- Toegevoegd om 10:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

nice, ik had vrijdag avond ergens aangevraagd, hopelijk vandaag binnen die samples ^^

Denk het wel, zou eventueel morgen kunnen worden. (we hebben nogal veel aanvragen gehad:cool:

WOOWWW die chocolade is wel echt lekker, dit is dan wel mijn eerste chocolade die ik drink maar goed...

Ik had net hier de reacties gelezen dat hij naar chocolademelk smaakt... maar toch was ik ietwat sceptisch... GEHEEEEL ONTERECHT dus!!!!!

Wat een lekkere shake zeg!!! :D

Elke morgen een smaak proberen (heb er nog drie, banaan, aardbei en fresh berry) is precies de hoeveelheid die ik smorgens neem dus elke morgen ff een kleine review :)

lekker lekker lekker!!! :D

WOOWWW die chocolade is wel echt lekker, dit is dan wel mijn eerste chocolade die ik drink maar goed...

Ik had net hier de reacties gelezen dat hij naar chocolademelk smaakt... maar toch was ik ietwat sceptisch... GEHEEEEL ONTERECHT dus!!!!!

Wat een lekkere shake zeg!!! :D

Elke morgen een smaak proberen (heb er nog drie, banaan, aardbei en fresh berry) is precies de hoeveelheid die ik smorgens neem dus elke morgen ff een kleine review :)

lekker lekker lekker!!! :D

Dank je! Ook ben benieuwd naar je volgende review:)

smaak is idd erg goed, helaas teveel lactose voor mij.
eigenlijk wel de beste smaak die ik tot nu toe geproefd heb :thumbs:

Heb je een pm gestuurd Ilco

Erg snel in huis en erg lekker, dank je wel! :)

Gegeven paard nooit in de bek kijken. Maar toch even eerlijk, want daar hebbben jullie het meest aan. Cookies en Cream net genomen en niet echt lekker.

Je zou toch maar een hele pot cookies en cream weg moeten werken :S.

Vindt cookies zelf de lekkerste smaak:cool: Zo zie je maar weer:D

Ik ga ze ook ff proberen.

De prijs is zeker weten goed te doen, echt supergoedkoop. Beetje jammer van het relatief hoge KH en vetgehalte, maar als je aan het (clean)bulken bent is dit uiteraard geen probleem. :thumbup:

Ik heb dus m'n samples gehad, de smaken vanilla en banaan bevielen mij het meest. :)
Wel even 'n kleine opmerking, met 'n vork in 'n glas/beker lost het iets minder goed op dan wat ik gewend ben van m'n huidige merk. Misschien dat jullie dat kleine puntje van kritiek kunnen verbeteren? :)

Ik wil het ook dolgraag testen maar volgens mij heb ik wat vertraging :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven