XXL Nutrition

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dus m'n samples gehad, de smaken vanilla en banaan bevielen mij het meest. :)
Wel even 'n kleine opmerking, met 'n vork in 'n glas/beker lost het iets minder goed op dan wat ik gewend ben van m'n huidige merk. Misschien dat jullie dat kleine puntje van kritiek kunnen verbeteren? :)
ahhaahah vork in een glaasje gast koop een shakebeker problem solved

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dus m'n samples gehad, de smaken vanilla en banaan bevielen mij het meest. :)
Wel even 'n kleine opmerking, met 'n vork in 'n glas/beker lost het iets minder goed op dan wat ik gewend ben van m'n huidige merk. Misschien dat jullie dat kleine puntje van kritiek kunnen verbeteren? :)

Ik vindt de oplosbbarheid perfect in een shaker. Met vork nog niet geprobeerd maar dat gaat nooit echt lekker eigenlijk. Mooi, dat je de smaken lekker vindt. :)

Hey, heb vrijdag besteld maar nog steeds niets ontvangen, zoals ik ookal in mn vorige post zei, wat kunnen jullie hieraan doen?

Ja ik heb ze ook nog niet zullen morgen wel komen dan :)

SHit he, volgens mij heb ik wat vertraging.
Kom nu pas achter deze actie. Heb laatst een paar van powersupplements geprobeerd,
maar ben ook benieuwd naar jullie smaken.

Krijg ze vanzelf wel binnen. Goed bezig ;) !

Super aktie!! :D

Heb net een mail jullie kant op gedaan. Heb je em ontvangen??

Hoop dat jullie er een groene douane sticker op willen plakken zodat mijn werkgever hem door kan sturen naar het buitenland!! (zet maar op die sticker dat er gifts in het pakketje zitten, komt ie altijd over :p)

Ben heel erg benieuwd naar de smaken. Misschien dat dit mijn nieuwe whey wel gaat worden. Ben uitgekeken op die ik nu heb.

Alvast bedankt!!!

Helaas heb ik ook nogsteeds geen pakketje kunnen vinden..

PM nog maar even naam en adres nog een keer als je wilt, dan proberen we het morgen nog een keer;)

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Hetzelfde verhaal hier.. Heb ook nog niets gehad..

Wat zaterdag is verzonden zal morgen komen:cool:

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Ja ik heb ze ook nog niet zullen morgen wel komen dan :)

Yes;)

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

SHit he, volgens mij heb ik wat vertraging.
Kom nu pas achter deze actie. Heb laatst een paar van powersupplements geprobeerd,
maar ben ook benieuwd naar jullie smaken.

Krijg ze vanzelf wel binnen. Goed bezig ;) !

Dank U!;)

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Super aktie!! :D

Heb net een mail jullie kant op gedaan. Heb je em ontvangen??

Hoop dat jullie er een groene douane sticker op willen plakken zodat mijn werkgever hem door kan sturen naar het buitenland!! (zet maar op die sticker dat er gifts in het pakketje zitten, komt ie altijd over :p)

Ben heel erg benieuwd naar de smaken. Misschien dat dit mijn nieuwe whey wel gaat worden. Ben uitgekeken op die ik nu heb.

Alvast bedankt!!!

Geen PM,welk mailadres? (zie ik morgenochtend op kantoor dan weer;))
We hebben geen douanestickers..

Heb alsnog een poging gedaan een bericht via DBB te sturen, hopelijk heb je em nu wel.

Ilco je zei dat mijn samples zaterdag gingen aankomen, nu is t maandag en ik heb nog niets thuis ontvangen :( ga je zo pm'en

Vrijdag verzonden, nog niets gehad. Mss omdat ik in belgie woon?

Heb ze ook net besteld.. Hoor al weer dat Cookie & Cream beestachtig lekker is... Ben benieuwd

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

haha ga trouwens de 19e direct een pot bestellen:D

Heb ze ook net besteld.. Hoor al weer dat Cookie & Cream beestachtig lekker is... Ben benieuwd

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

haha ga trouwens de 19e direct een pot bestellen:D

:thumbs:

Had ze vrijdag besteld maar nog steeds niets binnen gehad :(

Nederland trouwens

Tot nu toe alleen Vanille op: gewoon in water. Echt focking lekker! En kwalitatief natuurlijk fantastisch! Toppie heren, ik denk dat ik mijn volgende whey heb gevonden (al had ik net 2 potten van 2kg Micro Whey van B&F besteld :P)

Die aangekondigde lage prijzen, zijn die blijvend?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven