AndroidHealthClinic

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is wel normaal als er op maandag geen post bezorgd wordt hoor...

Ik heb een opmerking over jullie BCAA's deze,

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/body-fit-sportsnutrition/pure-muscle-bcaas

Het probleem met deze BCAA is dat het echt totaal niet mengt, toch koop ik het steeds weer omdat de prijs en kwaliteit/verhouding verder gewoon goed is.

Zelfs na heel lang schudden drijft de schep BCAA nog vrolijk op het oppervlak !
Dit heb je hoogstwaarschijnlijk vaker moeten aanhoren/lezen want het is bij elke pot weer raak, beetje jammer :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een opmerking over jullie BCAA's deze,

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/body-fit-sportsnutrition/pure-muscle-bcaas

Het probleem met deze BCAA is dat het echt totaal niet mengt, toch koop ik het steeds weer omdat de prijs en kwaliteit/verhouding verder gewoon goed is.

Zelfs na heel lang schudden drijft de schep BCAA nog vrolijk op het oppervlak !
Dit heb je hoogstwaarschijnlijk vaker moeten aanhoren/lezen want het is bij elke pot weer raak, beetje jammer :)

Nee, klopt. Hier valt weining aan te doen = eigenschap product. Het heeft verder geen invloed op de werking van het product. Volgens mij kun je wel laten instantiseren waardoor het iets beter oplost maar dan wordt het product weer veel duurder. Lost dan wel iets beter op maar gaat echt niet beter werken. Een afweging... :rolleyes: Zo heb je wel het meest en zuivere BCAA's voor absoluut de beste prijs:cool: Maar ik weet wat je bedoelt.:) Ik los het zelf trouwens vaak op in WMS en heb er dan weinig tot geen last van. ( mengen in een shaker).

Laatst bewerkt:
Ik meng het uiteraad ook in een shakebeker, helpt niet en om nu een ander product erbij te aanschaffen zodat het mengt, lijkt me niet de bedoeling.

Maar ik los het tegenwoordig op door de dosis meteen door te slikken met een slok water.
Mond open, scoop erin, glaswater....jammer dat er niks aan te doen valt verder.

Ik meng het uiteraad ook in een shakebeker, helpt niet en om nu een ander product erbij te aanschaffen zodat het mengt, lijkt me niet de bedoeling.

Maar ik los het tegenwoordig op door de dosis meteen door te slikken met een slok water.
Mond open, scoop erin, glaswater....jammer dat er niks aan te doen valt verder.

Daar heb je gelijk in en zo kan het ook inderdaad:cool:

Gratis samples? count me in!!

Net de fresh berry geprobeerd, mwah mwah smaak is echt niet onaardig maar deze heeft wel ietsje weg van een chemisch smaakje... Maar hij is zeker niet verkeerd!!

Tot nu toe alleen Vanille op: gewoon in water. Echt focking lekker! En kwalitatief natuurlijk fantastisch! Toppie heren, ik denk dat ik mijn volgende whey heb gevonden (al had ik net 2 potten van 2kg Micro Whey van B&F besteld :P)

Die aangekondigde lage prijzen, zijn die blijvend?

Nog maar een keer ;)

nog niets toegekomen, maarja gebeurt wel vaker :)

ik ben benieuwd :rolleyes:

K heb de samples ontvangen:) Ben benieuwd:D

vond die milk en cookies heerlijk :D

Ik mis nog wel eens een post de laatste dagen:D
Excuses!!!!:cool:

De prijzen blijven zo:)

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

nog niets toegekomen, maarja gebeurt wel vaker :)

Geen zorgen;) Als je het vandaag niet hebt dan stuur ik je ze na..
Wanneer had je de PM gezonden?

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

vond die milk en cookies heerlijk :D

:)

Heb em ook binnen, thanks!! dadelijk voor het trainen eens die c&c proberen, hoor er wisselende opmerkingen over :D

PM is verstuurd.
ben wel benieuwd naar de Cookies and Cream.
chocolate milkshake
vanilla en banana <3

PM verstuurd, toffe actie!! Ben benieuwd...

Ik heb 4 smaken mogen ontvangen. Qua smaak staan die in de volgende volgorde bij mij:

Strawberry
Fresh berry
Chocolate
Vanille (was de enige die ik een beetje chemisch vond smaken. Leek heel veel op de vanille lean gainer van powersupplements)

Allen opgelost in +-250 ml halfvolle melk en erg lekker, op de vanille na dan. Die was niet vies, maar ook niet echt lekker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven