- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb een opmerking over jullie BCAA's deze,
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/body-fit-sportsnutrition/pure-muscle-bcaas
Het probleem met deze BCAA is dat het echt totaal niet mengt, toch koop ik het steeds weer omdat de prijs en kwaliteit/verhouding verder gewoon goed is.
Zelfs na heel lang schudden drijft de schep BCAA nog vrolijk op het oppervlak !
Dit heb je hoogstwaarschijnlijk vaker moeten aanhoren/lezen want het is bij elke pot weer raak, beetje jammer![]()
Zo heb je wel het meest en zuivere BCAA's voor absoluut de beste prijs
Maar ik weet wat je bedoelt.
Ik los het zelf trouwens vaak op in WMS en heb er dan weinig tot geen last van. ( mengen in een shaker).Ik meng het uiteraad ook in een shakebeker, helpt niet en om nu een ander product erbij te aanschaffen zodat het mengt, lijkt me niet de bedoeling.
Maar ik los het tegenwoordig op door de dosis meteen door te slikken met een slok water.
Mond open, scoop erin, glaswater....jammer dat er niks aan te doen valt verder.

Tot nu toe alleen Vanille op: gewoon in water. Echt focking lekker! En kwalitatief natuurlijk fantastisch! Toppie heren, ik denk dat ik mijn volgende whey heb gevonden (al had ik net 2 potten van 2kg Micro Whey van B&F besteld)
Die aangekondigde lage prijzen, zijn die blijvend?

Als je het vandaag niet hebt dan stuur ik je ze na..