Fitness Seller

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super actie!!

Ik ben benieuwd!D:

Heb 3 van de 4 smaken al geprobeerd en ze waren alle 3 ( strawberry, chocolate en vanilla) erg goed van smaak! Ben benieuwd naar de laatste! Dat is de fresh berry :D

• Topic Starter Topic Starter
Wat een zalige actie! bedankt!

Ik heb de mijne nog steeds niet gekregen : (

Zeer snelle levering, had de volgende dag de samples. Super!

Vette actie, beetje late reactie, maar ik ga het nog proberen ;)

Alles snel binnengekregen en uitgeprobeerd. Ik ben om, echt heerlijk is het. Ik heb mijn bestelling al klaar staan zodat ik, als het bij jullie op de site te krijgen is, ik het direct kan bestellen. Wanneer is het te bestellen?

• Topic Starter Topic Starter
Alles snel binnengekregen en uitgeprobeerd. Ik ben om, echt heerlijk is het. Ik heb mijn bestelling al klaar staan zodat ik, als het bij jullie op de site te krijgen is, ik het direct kan bestellen. Wanneer is het te bestellen?

:) Top! :)
We verwachten de Whey Perfection te kunnen leveren vanaf donderdag.

Vandaag al binnen gehad. Heb banaan al geshaked. Lost goed op en het was zeer lekker, morgen vanille proberen :D Ik heb m'n whey gevonden

Vandaag ontvangen. Ik ga morgen testen! Reacties zijn veelbelovend.

Alvast bedankt voor de top actie ;)

ik heb ze alle 4 al geprobeerd ik vond ze alle 4 erg lekker, strawberry stak er wel boven uit kwa smaak. Vanille vind ik zowiezo niks kwa smaak maar die was nog wel te drinken, berry was ook heel erg lekker. Cookies & cream kon iets minder zoet maar was ook goed te drinken.

wel grappig dat er behoorlijk wat mensen toevallig deze week lid zijn geworden :o

Heb ze binnen bazen ! Thanks :)

Ik heb hem ook vandaag binnen:D
Thnx!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven