AndroidHealthClinic

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wederom alweer een superactie! Heb de PM verstuurd! :D

Heb jullie natuurlijk ook een PM verstuurd, ben altijd al zeer tevreden over jullie service & kwaliteit, maar deze actie maakt het wel helemaal (over-de) top!!!

Hoop dat jullie mijn PM hebben ontvangen!

Super actiee! :O als het me bevalt koop ik 2potten !

Besteld , dit wil ik voor geen geld missen.
ben benieuwd :D

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Super actiee! :O als het me bevalt koop ik 2potten !

nou , niet overdrijven jongeman !
ga nog wat kuren , haha :D

Nog maar net lid op DBB en ik kan al een leuke actie meepikken :D
PM gestuurd.

voor de zeikerds hier op het forum. ga niet lopen klagen over de samenstelling, probeer het uit en profiteer gewoon van de actie. je kunt daarna pas zeggen wat je ervan vind.

Het gaat niet om wat ik ervan vind. Hij zal zeker wel smaken en wie de suikers en vetten voor lief neemt, koopt vast een fijne eiwit-shake voor de prijs die ze ook bij andere boardsponsors als XXL en Sportfood vragen voor een concentraat.

Het gaat mij om het feit dat Body en Fitshop iedereen een rad voor de ogen probeert te draaien - en de meesten weten niet zo veel van whey en trappen er vrolijk in - door een gewone concentraat te presenteren als de whey-sensatie van de eeuw, alleen maar door er een paar procent hydrolisaat en isolaat in te doen. Toevoegingen waar je dus geen drol aan hebt en die alleen maar bedoeld zijn als verkoopstunt. Zoals het er staat in de productbeschrijving is het een hydrolisaat + isolaat met - oh ja - ook nog wat concentraat. Terwijl het precies andersom is.

Daar kun je luchtig en lacherig over doen, dat kun je gezeik noemen - en dat zal ook wel de reactie zijn dadelijk - maar het is gewoon oplichting. Het is te hopen dat bij de ingrediëntenlijst wel de juiste volgorde wordt aangehouden, anders zou het zowaar een overtreding van de Warenwet zijn.

Maar ja, het is gratis en dan laten we ons als Hollanders graag bij de neus nemen.

Laatst bewerkt:
super! bedankt:D

word m'n eerste whey ervaring :) ben benieuwd

• Topic Starter Topic Starter
Goede actie en moet zeggen dat ze heerlijk smaken. Heb je van B&F net een mailtje gestuurd met een ideetje, misschien kan je er wat mee.

groet,

top actie, hoop dat het bevalt :)

Ik ben zeer benieuwd ! Hopelijk heb ik ze maandag in huis :)

Leuke actie, ben nieuwsgierig! :p

Ik ben zeer benieuwd ! Hopelijk heb ik ze maandag in huis :)

We versturen morgen weer:cool:

---------- Toegevoegd om 00:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:46 ----------

Goede actie en moet zeggen dat ze heerlijk smaken. Heb je van B&F net een mailtje gestuurd met een ideetje, misschien kan je er wat mee.

groet,

Thanks! Goed idee:cool:

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:47 ----------

top actie, hoop dat het bevalt :)

Laat het maar weten:)

---------- Toegevoegd om 00:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

Heb jullie natuurlijk ook een PM verstuurd, ben altijd al zeer tevreden over jullie service & kwaliteit, maar deze actie maakt het wel helemaal (over-de) top!!!

Hoop dat jullie mijn PM hebben ontvangen!

JA, in goede orde:) Als het goed is heb je ook antwoord ontvangen;)

---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:49 ----------

Wederom alweer een superactie! Heb de PM verstuurd! :D

We doen onze best:)

Moet ik via hier een bericht sturen of moet het via bodyenfitshop.nl een bericht sturen?

Alvast bedankt

PM gestuurd, hopelijk is het goed gegaan.
Zal mij benieuwen, ben nog niet bekend met Whey.

Ik kan niet wachten tot de postbode dadelijk is geweest :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven