AndroidHealthClinic

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Heb ze vandaag binnen gekregen en ga ze vanavond meteen proberen, als eerst al een compliment over de mooie sample verpakkingen!

:)

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

Cookies is ook erg lekker :D
Had echt een koekjessmaak :D (moet je wel van houden denk ik?)
Niet verwacht bij een whey shake, dan nog te bedenken dat het gewoon "verantwoord" is wat je drinkt :p
Vanavond nog ééntje proberen, welke eerst: vanilla, choco of strawberry? :)

Choco :klink:

zojuist pb verstuurd!

ben benieuwd!

Cookies is ook erg lekker :D
Had echt een koekjessmaak :D (moet je wel van houden denk ik?)
Niet verwacht bij een whey shake, dan nog te bedenken dat het gewoon "verantwoord" is wat je drinkt :p
Vanavond nog ééntje proberen, welke eerst: vanilla, choco of strawberry? :)

Welke koekjessmaak dan? Ik heb bij de meeste altijd zo'n chemische nasmaak. Net de cookies smaak zat niet bij de samples dus vandaar. Maar wordt denk ik dan toch een cookies en een vanille bestelling.

Vorige week donderdag aangevraagd (belgië), nog niets ontvangen. Zal die verkeerde doos met enveloppen zijn zeker? :) Hoop dat die cookies erbij zit!

zelfs in melk lost het zo op, boven mijn verwachtingen :cool: heb ik straks de staafmixer ook niet meer nodig.

ben benieuwd, was toevallig net tijd voor een nieuwe emmer!

Vorige week donderdag aangevraagd (belgië), nog niets ontvangen. Zal die verkeerde doos met enveloppen zijn zeker? :) Hoop dat die cookies erbij zit!

:dunno: PM mij anders maar even.

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

ben benieuwd, was toevallig net tijd voor een nieuwe emmer!

Morgen in huis;)

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

zelfs in melk lost het zo op, boven mijn verwachtingen :cool: heb ik straks de staafmixer ook niet meer nodig.

Zeker niet, de oplosbaarheid is perfect in een shakebeker.

Bij elke Whey Perfection bestelling zit overigens een GRATIS shakebeker:)

ver boven verwachting! Heb inmiddels banaan en fresh cherry geprobeerd en ze zijn erg lekker. heb ook choco en vanille gekregen, dus die komen later nog even aan de beurt.
Heb normaal altijd aardbei, maar helaas had ik daar geen sample van. Wat kan ik me trouwens voorstellen bij Cookies en Cream waar ik de mensen hierboven steeds over hoor?
Ben bijna aan een nieuwe pot toe, dus even afwegen welke het word.

Heb nu Perfect Protein matrix, maar die is wat smaak betreft veel minder als de perfection.

Ik kreeg vandaag ook de nieuwsbrief weer binnen, ik ben ook weer opzoek naar een nieuwe whey....ben benieuwd naar de smaak, goede actie van B&F

Hier ook nog niets ontvangen, denk dat de Belgische post ze zelf aant testen zijn :s

Zal nog ff moeten wachten om bestelling te plaatsen tot ik wat heb kunnen proefen

Laatst bewerkt:
De belgische post laat idd weer op zich wachten:mad:
Hier ook nog niets gekregen...

Kan ik ze beter met melk of met water mixen? Wat is lekkerder/beter?
Ik ben gewend om gewoon te mengen met melk, maar ik hoorde dat op de verpakking van deze whey alleen wordt vermeld om te mengen met water.

Hopend op een reactie.

Bedankt!

De belgische post laat idd weer op zich wachten:mad:
Hier ook nog niets gekregen...

Ik weet niet wat dat is in Belgie. Maar goed, het is maar niet anders. :cool:

Berichtje voor alle sample bestellers in Belgie;
Wij zorgen dat iedereen uiteindelijk de samples krijgt..ook in Belgie:D

net de samples binnengekregen, bedankt:cool:

smaakt zeker het best met melk?

Kan ik ze beter met melk of met water mixen? Wat is lekkerder/beter?
Ik ben gewend om gewoon te mengen met melk, maar ik hoorde dat op de verpakking van deze whey alleen wordt vermeld om te mengen met water.

Hopend op een reactie.

Bedankt!

Beide is prima, meer persoonlijke voorkeur. Zelf neem ik overdag (wanneer voorhanden) nog wel eens melk. Voor- en na de training altijd in water.

Met melk is altijd nog lekkerder, een echte milkshake:zuip:, al zal de Whey Perfection ook in water je verwachtingen overtreffen:cool:

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

net de samples binnengekregen, bedankt:cool:

smaakt zeker het best met melk?

Water of melk, de smaak is altijd goed:cool:

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

ver boven verwachting! Heb inmiddels banaan en fresh cherry geprobeerd en ze zijn erg lekker. heb ook choco en vanille gekregen, dus die komen later nog even aan de beurt.
Heb normaal altijd aardbei, maar helaas had ik daar geen sample van. Wat kan ik me trouwens voorstellen bij Cookies en Cream waar ik de mensen hierboven steeds over hoor?
Ben bijna aan een nieuwe pot toe, dus even afwegen welke het word.

Heb nu Perfect Protein matrix, maar die is wat smaak betreft veel minder als de perfection.

Smaak laat zich moeilijk uitleggen helaas. Cookies & Cream Milkshake kun je rustig bestellen, bij ons staat ook al een pot open:D

Ik heb ze binnen! Super!

Dit zal mn 1e whey aankoop worden, zijn er betere of moet ik gewoon whey perfection kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven