MuscleMeat

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
net de samples binnengekregen, bedankt:cool:

smaakt zeker het best met melk?

Gij leeft blijkbaar ook nog ^^
Hoe gaan die trainingen in Heverlee? Zit je ondertussen al in de powerzaal?

Btw ontopic: nog steeds niets binnen! : ( (al sinds vorige vrijdag PM gestuurd)

vrijdag pm verstuurd, spijtig genoeg nog steeds niet binnen:(
Is er een fout gebeurt of is het onze prachtige belgische postsysteem die weer eens faalt?:D

Vrijdag een PM gestuurd en zaterdag de samples al in huis!
Alleen de strawberry nog proberen. De andere 3 waren erg goed, lossen goed op en smaken ook super. Binnenkort maar een bestelling plaatsen :D

Vrijdag een PM gestuurd en zaterdag de samples al in huis!
Alleen de strawberry nog proberen. De andere 3 waren erg goed, lossen goed op en smaken ook super. Binnenkort maar een bestelling plaatsen :D

:) Dank je. Zijn we blij mee!

Ben zeer benieuwd hoe ze smaken

net even samples besteld , ik ben benieuwd :D

De Banaan en Vanille al getest ... ik moet toegeven: supershake !

Smaak is delicious en lost ook perfect op. Er zit zelfs amper schuim op.
Een hele verbetering tegenover bv jullie Isolate whey

De Banaan en Vanille al getest ... ik moet toegeven: supershake !

Smaak is delicious en lost ook perfect op. Er zit zelfs amper schuim op.
Een hele verbetering tegenover bv jullie Isolate whey

Veel beter kan volgens mij niet;)
Thanks!!:D

ben aangenaam verrast door cookies and cream:heart:

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Hmm, wanneer had je je samples besteld? Ik woon ook in belgie, had ze vrijdag besteld & nog altijd niks gekregen:(

ook vrijdag (smorgens)

Ik heb zelf ook 4 gratis samples mogen ontvangen, waarvoor dank! De Fresh Berry is mijn favoriet, de eerste shake uit het budgetsegment waar ik echt van geniet. Echt heerlijk gewoon! De chocolate en cookies&cream zijn ok maar die smaken zijn nooit echt mijn ding geweest. Verder lossen ze allemaal snel, en zonder al te veel schuim, op en je hoeft niet als een gek te staan schudden uit vrees voor klontvorming.

Zodra m'n huidige pot whey op begint te raken, zal ik zeker weten een emmer Fresh Berry bestellen. Goed bezig B&F!!!

Lucky you.. ik heb nog nix ontvangen, zal wel aan de slakken post liggen.
Ik ga wel ondertussen maar zo'n 10L pot bestellen... en wat andere middeltjes...

ligt idd aan de belgische post hoor.. als je iets besteld bij hun gaat het vééél sneller want dat is via pakketjesdienst maar dit wordt verzonden in witte enveloppe via de post.. en ja de belgische post.... :fire:

ik was trouwens verbaasd hoe fijn dat poeder is!! echt micro-fijn ofzo :D zorgt er mede voor dat het idd supersnel oplost!! :D smaken zijn allemaal 1 voor 1 top!!
die fresh berry gaat echt een topper worden wanneer het warme zomerdagen zijn! dan zorg ik dat het water IJSkoud is en wordt het een superverfrissende shake :D
strawberry is trouwens mijn favoriet :D maar man man moeilijk kiezen hoor zijn allemaal supppeerrrrlekker!!!! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven