AndroidHealthClinic

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
top actie :)

Heb de Samples op :lick:

Vond de Wild Berry smaak het lekkerste:D Als me Whey op is wordt het waarschijnlijk de Whey perfection want de whey beviel me goed

Heee Ilco,

Nog steeds geen samples hier :( best wel k*t, check je PM.

grtz

Ik zal whey perfection 100% kopen maar kan ik ook vragen voor andere samples als die me ook bevallen koop ik die ook.

Weer een hele mooie actie, ik doe graag mee!

Ja denk dat we in Belgie wat extra geduld moeten hebben, duidelijk niet van de snelste die mannen van de Post

Strawberry 9
Fresh berry 6
Vanille 8
Cookie & Cream 9,5

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

PS Mijn complimenten voor de prijzen! Blijven die zo of is er nog een kans dat die verhoogt worden?

Wajoo fakking chill, ik ga deze zeker wel proberen! even kijken of die mij ook bevalt:D

Binnen gekregen !

Echt een superactie dit !

Banaan geprobeerd en echt een supersmaak. Mixt ook erg goed. Dit ga ik zeker zeer binnenkort bestellen. Eerst nog even de 3 andere smaken proberen om een keuze te kunnen maken.

Bedankt voor de snelle levering :)

Ze smaken lekker! Bevat wel wat meer vet en lactose dan wat ik gewend ben.

Ik denk er nog ff over na ;)

gister besteld vandaag in huis

bedankt voor de snelle levering

ik ben benieuwd naar de smaken :)

Welke koekjessmaak dan? Ik heb bij de meeste altijd zo'n chemische nasmaak. Net de cookies smaak zat niet bij de samples dus vandaar. Maar wordt denk ik dan toch een cookies en een vanille bestelling.
Dat is het 'm nou juist, ik herken de smaak maar weet hem even niet thuis te brengen naar welk koekje hij nou smaakt :p:(

Ik ben ook best benieuwd, nog nooit een shake gehad. Daarom is dit natuurlijk perfect.

gruwelijk lekker!

OMG ik heb net de Fresh Berry op en wat was die gru-we-lijk lekker!
Alsof er een engeltje over m'n tong pieste:D
De andere smaken waren al heel lekker maar deze krijgt een 10, mijn favoriet.

Jullie hebben me overtuigd zowel qua smaak als qua prijs.
Mijn volgende whey wordt zeker de whey perfection:thumbup:

spijtig dat fresh berry niet tussen mijn samples zat:(

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Dat is het 'm nou juist, ik herken de smaak maar weet hem even niet thuis te brengen naar welk koekje hij nou smaakt :p:(

deed me een beetje denken aan lotus speculoos:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven