Happylife
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Strawberry 9
Fresh berry 6
Vanille 8
Cookie & Cream 9,5
---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------
PS Mijn complimenten voor de prijzen! Blijven die zo of is er nog een kans dat die verhoogt worden?

OMG ik heb net de Fresh Berry op en wat was die gru-we-lijk lekker!
Alsof er een engeltje over m'n tong pieste
De andere smaken waren al heel lekker maar deze krijgt een 10, mijn favoriet.
Jullie hebben me overtuigd zowel qua smaak als qua prijs.
Mijn volgende whey wordt zeker de whey perfection![]()

dat zou wat zijn, een whey proteine waarvan ik geniet hem te drinken
PM is sent
:-)

Normaliter niet een smaak waar heeeeeeeeeeel veel vraag naar is. Maar ik denk door de sample actie gaat deze smaak ineens opvallen hard
JA, de cookiesNormaliter niet een smaak waar heeeeeeeeeeel veel vraag naar is. Maar ik denk door de sample actie gaat deze smaak ineens opvallen hard
![]()
schitterend aanbod, joepie post count 1, kan ik lekker ook pm'en![]()
...Alle 4 smaken zijn gewoon uitstekend!! ik ga whey perfection aan iedereen raden die een goedkope echt goed smakende en makkelijk oplosbaar shake willen kopen!
Top werk B&F!!
Gisteren de samples binnen en vandaag de rest (o.a. het 10LB perfection potje).
Mijn vriendin vroeg of ik het huis ging verven toen ze die potten zag...
Ik voel me altijd net zo'n klein kind die zijn kadootje ontvangt, als ik mijn poedertjes weer krijg...
Ben benieuwdddd... (ik heb ook gelijk die TMW en Result potje besteld)...

klopt ja, ik had eerst aardbei, dat is meestal mijn favo, maar nu vond ik deze lekkerder. Ze zijn niet zo zoet, dat is een groot voordeel. de meeste shakes zijn veel te zoet, dezen niet

Damn dude, aanmelden voor een paar gratis samples is wel een beetje laag hoor.. !