XXL Nutrition

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Donderdag besteld, vrijdags in huis. Vandaag de eerste sample (Vanille) naar binnen gewerkt, smaakt goed!

net de strawberry genomen, en vergeleken met wat ik al jaren neem is dit ****ing lekker.
smaakt net als een echte milkshake. good stuff !

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan echt niet kiezen tussen de cookie, chocolade en aardbeien :(

Allemaal heel lekker met melk heb ook met water geprobeerd maar dat viel zwaar tegen.

Ik zal spoedig een pot bestellen! :D

dankje

Je hebt het over een paar gram fruitsuiker per 100 gram of misschien 1 gram per shake...is bijna niets. Dat lijkt mij een stuk beter als aspartaam of cyclamaat als zoetstof die veel merken gebruiken en dus juist een pluspunt. De exacte formule geven we niet weg maar elke whey bestaat grotendeels uit Concentraat. De Whey Perfection bevat echter wel degelijk Isolaat en Hydrolisaat en bevat echt geen milligram minder eiwit als bijvoorbeeld 's werelds meest gevraagde en schreeuwend dure Gold Standard Whey van Optimum Nutrition, en dan is ook de smaak en de prijs nog eens een stuk beter.:cool:

De smaken zijn inderdaad heerlijk. Dank je, voor het compliment:)

Je schrijft: ''je hebt het over een paar gram fruitsuiker per 100 gram... is bijna niets.''

Waarom schrijf je dan ook niet: ''het gaat om een paar gram hydrolisaat en isolaat per 100 gram... is bijna niets.''

Want het mag inmiddels duidelijk zijn voor iedereen die niet alleen maar naar de smaak kijkt, dan jullie gewoon de boel zitten te misleiden met die riedel over de perfecte whey met hydrolisaat en isolaat. Bij de productbeschrijving hele verhalen ophangen over die ingrediënten, en wat zit er daarvan in? Inderdaad: ... bijna niets.

Ik kan me voorstellen dat jullie ooit die shop zijn begonnen vanuit een soort idealisme. Wat is daar nog van over als je moedwillig mensen om de tuin zit te leiden? Kun je eigenlijk nog wel goed slapen als je beseft dat je je geld zit te verdienen met misleiding? Gaat je geweten dan niet knagen? Maar ja, misschien zitten jullie wel gewoon zo in mekaar.

Overigens ontwijk je de vraag over de hoeveelheid hydrolisaat en isolaat steeds. Het mag duidelijk zijn waarom. En dan maar hopen dat de bui overwaait en het weer verder kan gaan over hoe heerlijk het toch allemaal smaakt.

:duh:

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat jouw bedoeling is maar ik vind het verder ook prima.
Wij brengen een goede Whey Proteine voor een nette prijs en het enige wat je probeert is het afkraken.:cool:

Onze Whey bevat exact dezelfde waardes en eiwitgehalte als top producten als bijvoorbeeld Elite Wey van Dymatize en Optimum Gold Standard Whey:cool: Dit zijn producten waar je in Nederland vaak echt de hoofdprijs voor betaald. Wij brengen een 100% vergelijkbaar product, ook nog eens met een betere smaak en een betere prijs...

En inderdaad het percentage hydrolisaat en isolaat is niet heel hoog, 5% per deel (maar zeker net zo hoog als bij alle andere grote merken waar je 50,00-60,00 euro voor een gelijkende pot betaalt.

Je hebt 18 posts geplaats waarin je in de helft van de posts ons probeert af te kraken. Waarschijnlijk werk je voor een concurrent maar ik vind het verder prima en reageer niet meer op je nare en insinuerende posts.

Bij deze wil ik je dan ook vriendelijk verzoeken hiermee op te houden.

Laatst bewerkt:

Graag gedaan:)

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Ik kan echt niet kiezen tussen de cookie, chocolade en aardbeien :(

Allemaal heel lekker met melk heb ook met water geprobeerd maar dat viel zwaar tegen.

Ik zal spoedig een pot bestellen! :D

Dank je:D Het is moeilijk kiezen;)

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

sweet, aangekomen.
ga ze van het weekend zeker eens proberen

Nog even wachten dus:D:D

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

Super dat jullie ook versturen naar belgië! Ik heb zelfs 2 enveloppen gekregen :D

Dat is eigenlijk 1 envelop teveel:D
Maar goed, geniet ervan! :zuip:

de choco en berryblast vond ik iets minder van smaak.
De vanille en Aardbei waren erg lekker.
Ik heb ze wel met melk gepakt, want je whey moet wel lekker zijn als je ook nos ether gebruikt.

Ik vond ze in 1ste instantie wel erg zoet. heb er meer melk bij gegooid dan op de verpakking staat..

Ik moet zowiezo mijn complimenten over de vanille geven... de 1ste niet chemische vanille shake die ik heb gedronken...
goed bezig... potje vanille zit er voor mij wel in..

GTFO sjimpie

Lekkere shake, vond berryblast echt super. Lekker voor in de zomer man.

de choco en berryblast vond ik iets minder van smaak.
De vanille en Aardbei waren erg lekker.
Ik heb ze wel met melk gepakt, want je whey moet wel lekker zijn als je ook nos ether gebruikt.

Ik vond ze in 1ste instantie wel erg zoet. heb er meer melk bij gegooid dan op de verpakking staat..

Ik moet zowiezo mijn complimenten over de vanille geven... de 1ste niet chemische vanille shake die ik heb gedronken...
goed bezig... potje vanille zit er voor mij wel in..

OK, dank je:)
Met melk zou het inderdaad kunnen dat je meer vloeistof moet nemen omdat de shake dan voller wordt. Puur naar eigen behoefte, iets meer melk kan nooit kwaad:cool:

In water is 250 ml vocht zeker voldoende. (neem m'n shakes zelf altijd met water)

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

GTFO sjimpie

Lekkere shake, vond berryblast echt super. Lekker voor in de zomer man.

:thumbs:

Zo zie je maar weer B&F dat de whey een groot succes is en er misschien concurrenten zijn die het als een ware bedreiging zien!;)

Succes betekent natuurlijk heel veel waardering, maar ook veel jaloezie en haat jammer genoeg.:rolleyes:

KEEP UP THE GOOD WORK!

Zo zie je maar weer B&F dat de whey een groot succes is en er misschien concurrenten zijn die het als een ware bedreiging zien!;)

Succes betekent natuurlijk heel veel waardering, maar ook veel jaloezie en haat jammer genoeg.:rolleyes:

KEEP UP THE GOOD WORK!

Jullie reacties zijn inderdaad het waar het om gaat en die zijn Super!:cool:

Dank je!!!!:)

Heb 2 samples besteld, ben benieuwd!

Vandaag sampels ontvangen, duurde 3a4 dagen (normaal dus voor Belgie).
Alvast bedankt!

In water is 250 ml vocht zeker voldoende. (neem m'n shakes zelf altijd met water)

ik weet al hoe ik het ga doen: met water in de cut, met melk in de bulk :cool:
zeker een aanrader en pluspunt van whey perfection dat hij ook erg lekker is met water!! De meeste whey's zijn niet lekker met water vind ik persoonlijk :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven