mooie actie ga ik zeker ook mee van proberen te genieten
Dat zal wel lukken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie actie ga ik zeker ook mee van proberen te genieten

Donderdag besteld, vrijdags in huis. Vandaag de eerste sample (Vanille) naar binnen gewerkt, smaakt goed!
Dank je!net de strawberry genomen, en vergeleken met wat ik al jaren neem is dit ****ing lekker.
smaakt net als een echte milkshake. good stuff !

Je hebt het over een paar gram fruitsuiker per 100 gram of misschien 1 gram per shake...is bijna niets. Dat lijkt mij een stuk beter als aspartaam of cyclamaat als zoetstof die veel merken gebruiken en dus juist een pluspunt. De exacte formule geven we niet weg maar elke whey bestaat grotendeels uit Concentraat. De Whey Perfection bevat echter wel degelijk Isolaat en Hydrolisaat en bevat echt geen milligram minder eiwit als bijvoorbeeld 's werelds meest gevraagde en schreeuwend dure Gold Standard Whey van Optimum Nutrition, en dan is ook de smaak en de prijs nog eens een stuk beter.
De smaken zijn inderdaad heerlijk. Dank je, voor het compliment![]()

Dit zijn producten waar je in Nederland vaak echt de hoofdprijs voor betaald. Wij brengen een 100% vergelijkbaar product, ook nog eens met een betere smaak en een betere prijs...
Ik kan echt niet kiezen tussen de cookie, chocolade en aardbeien
Allemaal heel lekker met melk heb ook met water geprobeerd maar dat viel zwaar tegen.
Ik zal spoedig een pot bestellen!![]()
Het is moeilijk kiezen
sweet, aangekomen.
ga ze van het weekend zeker eens proberen

Super dat jullie ook versturen naar belgië! Ik heb zelfs 2 enveloppen gekregen![]()

de choco en berryblast vond ik iets minder van smaak.
De vanille en Aardbei waren erg lekker.
Ik heb ze wel met melk gepakt, want je whey moet wel lekker zijn als je ook nos ether gebruikt.
Ik vond ze in 1ste instantie wel erg zoet. heb er meer melk bij gegooid dan op de verpakking staat..
Ik moet zowiezo mijn complimenten over de vanille geven... de 1ste niet chemische vanille shake die ik heb gedronken...
goed bezig... potje vanille zit er voor mij wel in..

GTFO sjimpie
Lekkere shake, vond berryblast echt super. Lekker voor in de zomer man.
Zo zie je maar weer B&F dat de whey een groot succes is en er misschien concurrenten zijn die het als een ware bedreiging zien!
Succes betekent natuurlijk heel veel waardering, maar ook veel jaloezie en haat jammer genoeg.
KEEP UP THE GOOD WORK!

In water is 250 ml vocht zeker voldoende. (neem m'n shakes zelf altijd met water)

Vandaag sampels ontvangen, duurde 3a4 dagen (normaal dus voor Belgie).
Alvast bedankt!
Brieven doen er erg lang over vind ik, dat had ik zeker niet verwacht. Maar goed, je hebt ze