AndroidHealthClinic

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Potverdomme wat lekker man, kan bijna niet gezond zijn :eek:

Ik verwacht ze morgen:) Ben benieuwd..

Cookies is heeeeeeerlijk :)

Ik heb ze gister ontvangen, ze werden maandag verstuurd. Dat ging heel erg snel dus.
Ik zal vandaag of morgen me eerste shakie nemen =)

Ik ben benieuwd!

Ik heb ze gister ontvangen, ze werden maandag verstuurd. Dat ging heel erg snel dus.
Ik zal vandaag of morgen me eerste shakie nemen =)

Ik ben benieuwd!

Je beste shake ooit:cool:

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

Cookies en Fresh Berry zijn mijn persoonlijke favorieten.
(wel twee heel verschillende smaken)
Vanmorgen de Cookies gehad en straks nog een bekertje Fresh Berry:D

Heb ze alle 4 uitgest, De smaak is te lekker ! :D Zeker de banaan smaak, zou het heel de dag door kunne drinken, als me pot WHEY op is bestel ik meteen een pot bij jullie;)

mengt enorm goed!
Smaakt idd lekker romig met water
Banaan is zalig ( strawberry vond ik net iets te zoet)

Goede prijs/kwaliteit Whey lijkt me :thumbs:

Bedank voor deze geweldige actie

Was van plan binnenkort whey te halen maar wist niet goed welke smaak, dus dit komt perfect uit!

mengt enorm goed!
Smaakt idd lekker romig met water
Banaan is zalig ( strawberry vond ik net iets te zoet)

Goede prijs/kwaliteit Whey lijkt me :thumbs:

Bedank voor deze geweldige actie

Graag gedaan:)

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Was van plan binnenkort whey te halen maar wist niet goed welke smaak, dus dit komt perfect uit!

Dank je:), we krijgen leuke reacties van heel veel mensen. + we hebben een extra personeelslid voor alle Whey Perfection bestellingen:eek:

Zozo, de mijne zijn ook al binnen. Super levering :D !
Net vanille genomen, als m'n eerste whey ooit. Het is best lekker, maar weet niet hoe andere whey's smaken, dus ik kan helaas niet mee discusseren op gebied van smaak. Zeker een aanrader !

Zozo, de mijne zijn ook al binnen. Super levering :D !
Net vanille genomen, als m'n eerste whey ooit. Het is best lekker, maar weet niet hoe andere whey's smaken, dus ik kan helaas niet mee discusseren op gebied van smaak. Zeker een aanrader !

:D Dan heb je met de eerste shake direct de beste Whey!:cool:

Thanks!;)

heb ze vandaag ontvagen na zowat een week ongeduldig wachten!!
maar het ziet er naar uit dat ze geweldig smaken

Super actie!!
enkel spijtig dat ik cookies niet heb, heb dit nog nooit geproefd en weet dus niet hoe dit smaakt, maar men kan niet alles hebben eh

Heb gister m'n pakketje binnen gehad. En eerlijk is eerlijk. Heel goed te doen. Zeker voor de prijs/kwaliteit verhouding kan ie er heel goed mee door.

En mensen die zeuren over te veel suiker. Ik neem m'n shakes rondom mn training dus die suikers zullen mij in ieder geval een zorg zijn.

Kortom. Eindelijk een goede shake (incl. smaak) voor een schappelijke prijs!

Heb gister m'n pakketje binnen gehad. En eerlijk is eerlijk. Heel goed te doen. Zeker voor de prijs/kwaliteit verhouding kan ie er heel goed mee door.

En mensen die zeuren over te veel suiker. Ik neem m'n shakes rondom mn training dus die suikers zullen mij in ieder geval een zorg zijn.

Kortom. Eindelijk een goede shake (incl. smaak) voor een schappelijke prijs!

Elke shake bevat 2,5 gram koolhydraten, er zijn weinig shakes die minder bevatten dus daarover geen zorgen:) Zelfs perfect in elk dieet.

Qua kwaliteit-prijs-smaak is er geen betere keuze:cool:

Dank je:)

Goede smaak, goede dikte, drinkt lekker weg.
Was de eerste keer dat ik een cookies en cream dronk, ben niet weg van die smaak maar dat ligt niet aan jullie.
De vanille smaakt in ieder geval erg goed, niet te zoet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven