Had ze ook al binnen 1 dag in huis, en ik moet zeggen dat het idd goed smaakt. Zelfs met water smaakt het nog erg romig!
We zijn met beoordelen inderdaad ook uitgegaan van de smaak in water.
Dat is ook de beste manier.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had ze ook al binnen 1 dag in huis, en ik moet zeggen dat het idd goed smaakt. Zelfs met water smaakt het nog erg romig!

Ik heb ze gister ontvangen, ze werden maandag verstuurd. Dat ging heel erg snel dus.
Ik zal vandaag of morgen me eerste shakie nemen =)
Ik ben benieuwd!

Heb ze alle 4 uitgest, De smaak is te lekker !Zeker de banaan smaak, zou het heel de dag door kunne drinken, als me pot WHEY op is bestel ik meteen een pot bij jullie
![]()
verwacht deze week trouwens jullie Constant Muscle Growth Protein (Micellar Casein)Dank je! De Berry is lekker fris
---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------
Laat je bevindingen maar weten![]()
hopelijk de samples nog bijgekregen 
verwacht deze week trouwens jullie Constant Muscle Growth Protein (Micellar Casein)hopelijk de samples nog bijgekregen
![]()

mengt enorm goed!
Smaakt idd lekker romig met water
Banaan is zalig ( strawberry vond ik net iets te zoet)
Goede prijs/kwaliteit Whey lijkt me
Bedank voor deze geweldige actie

Was van plan binnenkort whey te halen maar wist niet goed welke smaak, dus dit komt perfect uit!
, we krijgen leuke reacties van heel veel mensen. + we hebben een extra personeelslid voor alle Whey Perfection bestellingen
Zozo, de mijne zijn ook al binnen. Super levering!
Net vanille genomen, als m'n eerste whey ooit. Het is best lekker, maar weet niet hoe andere whey's smaken, dus ik kan helaas niet mee discusseren op gebied van smaak. Zeker een aanrader !
Dan heb je met de eerste shake direct de beste Whey!

Heb gister m'n pakketje binnen gehad. En eerlijk is eerlijk. Heel goed te doen. Zeker voor de prijs/kwaliteit verhouding kan ie er heel goed mee door.
En mensen die zeuren over te veel suiker. Ik neem m'n shakes rondom mn training dus die suikers zullen mij in ieder geval een zorg zijn.
Kortom. Eindelijk een goede shake (incl. smaak) voor een schappelijke prijs!
Zelfs perfect in elk dieet.