AndroidHealthClinic

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb em ook binnen.
Heb net de strawberry geprobeerd. Valt me niets tegen. Wat lost dat spul super op!
Heb je geen eens een shake beker voor nodig :P!

Hoop dat de rest ook zo goed bevalt.. !
Goed bezig

• Topic Starter Topic Starter
Heb em ook binnen.
Heb net de strawberry geprobeerd. Valt me niets tegen. Wat lost dat spul super op!
Heb je geen eens een shake beker voor nodig :P!

Hoop dat de rest ook zo goed bevalt.. !
Goed bezig

Dank je, we krijgen veel complimenten.:cool: De andere smaken zullen je zeker ook goed bevallen:zuip:

Met een shaker wordt het wel lekkerder vind ik maar het kan inderdaad zelfs zonder:cool:

Ook maar cijfers dan !

Strawberry Milkshake: 9
Cookies & Cream: 9,5
Bosvruchten: 10
De vierde had me broer van me gekregen ;)

Had ze ook al binnen 1 dag in huis, en ik moet zeggen dat het idd goed smaakt. Zelfs met water smaakt het nog erg romig!

Ik heb ze net binnen gehad:D
ik ga ze vanavond naar me training gelijk proberen !

Cookies & cream:10
Vanille:9.5
Banaan:9
Chocolade:9

Echt heerlijk beste whey ooit gehad.:zuip:
Denk dat dit mijn volgende word.:D

Ik neem aan dat ik deze whey ook gewoon door mijn bakje kwark kan mixen? :D

Heb ze vandaag binnen gekregen. Ga ze vanavond ook al testen :)

Samples vandaag ontvangen, alvast een 10/10 voor de snelle verzending.

Mijn pa heeft de aardbei geprobeerd en die was er zeer tevreden over, heb er zelf stiekem ook van geproefd en was toch een solid 8,5/10

De berries vond ik tot nu toe de beste, heeft een echte lekkere smaak die ik nog niet veel gehad heb met eiwitten. 9/10

Banaan was ook heel lekker, bijna zo lekker als de UP 2.0 Banana & cream maar het scheelt niet veel 8/10

Chocolade is voor morgen.

Had graag de cookies & cream ook geprobeerd maar die zat er niet bij. Alvast zeer tevreden over de smaken en de prijs valt precies ook goed mee, zal na mijn huidige pot eens ééntje aanschaffen.

Ik neem aan dat ik deze whey ook gewoon door mijn bakje kwark kan mixen? :D

Yes:D

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Samples vandaag ontvangen, alvast een 10/10 voor de snelle verzending.

Mijn pa heeft de aardbei geprobeerd en die was er zeer tevreden over, heb er zelf stiekem ook van geproefd en was toch een solid 8,5/10

De berries vond ik tot nu toe de beste, heeft een echte lekkere smaak die ik nog niet veel gehad heb met eiwitten. 9/10

Banaan was ook heel lekker, bijna zo lekker als de UP 2.0 Banana & cream maar het scheelt niet veel 8/10

Chocolade is voor morgen.

Had graag de cookies & cream ook geprobeerd maar die zat er niet bij. Alvast zeer tevreden over de smaken en de prijs valt precies ook goed mee, zal na mijn huidige pot eens ééntje aanschaffen.

Dat is een heel mooi gemiddelde vind ik:)

Thanks!:cool:

Ik vind ze echt heerlijk , ik lust er wel 100 per dag van ! Een gezonde milkshake haha .
Tot nu toe heb ik aardbij en chocolade geprobeerd. Alle bij geef ik ze een 10.

Waarom?
Het lost goed op !
Het smaakt heerlijk !
Goede eiwit verhouding !
Prijs/ kwaliteit verhouding is oke .

Daarom dus gewoon een 10:D

Ik vind ze echt heerlijk , ik lust er wel 100 per dag van ! Een gezonde milkshake haha .
Tot nu toe heb ik aardbij en chocolade geprobeerd. Alle bij geef ik ze een 10.

Waarom?
Het lost goed op !
Het smaakt heerlijk !
Goede eiwit verhouding !
Prijs/ kwaliteit verhouding is oke .

Daarom dus gewoon een 10:D

10 :thumbs:

lekkere whey!!!

en de berry vndg was echt wel lekker!!!

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat jouw bedoeling is maar ik vind het verder ook prima.
Wij brengen een goede Whey Proteine voor een nette prijs en het enige wat je probeert is het afkraken.:cool:

Ik zit die whey helemaal niet af te kraken, je moet goed lezen. Ik zit jullie informatie over die whey af te kraken, want die is misleidend. Hele verhalen over het peperdure hydrolisaat dat erin zit en de zeer hoogwaardige isolaat:

Whey Proteine Hydrolisaat (Whey Peptides!) - maar zeer weinig Whey Proteïnes bevatten Whey Hydrolisaat, wanneer ze dit wel bevatten dan betaal je vaak een zeer hoge (te hoge) prijs. Whey Hydrolisaat bevat Whey Peptides, zeer snel opneembare kortere ketens van aminozuren waardoor je je spieren zeer snel na inname van een shake Whey Perfection al voorziet van de allerbeste spieropbouwende en herstellende aminozuren.

Whey Proteine Isolaat - de Whey Proteine met het hoogste eiwitgehalte. Zeer hoogwaardige Whey Proteine en compleet vrij van vet, koolhydraten en lactose. Whey Isolaat is zeer snel opneembaar en wordt algemeen beschouwd als de meest hoogwaardige vorm van Whey Eiwitten. De volledig intacte samenstelling van Whey Proteine Isolate zorgt ervoor dat de eiwitsynthese in de spieren sterker en sneller wordt gestimuleerd. Micro Filtratie is het productieproces dat ervoor zorgt dat de eiwitten ook nog eens volledig ongedenatureerd, dwz volledig natuurlijk en onbeschadigd zijn (dit is zeer belangrijk!).

En daar tegenover staat een piepklein klein stukje over concentraat. En dat concentraat blijkt er dus, als we je mogen geloven, voor liefst 90% in te zitten en die andere twee voor slechts 5% per stuk. Aan die 5% heb je helemaal niks!! En dat weet je donders goed.

Maar mensen kiezen er wel voor op basis van die hele reclameriedel. Die dus gewoon misleidend is.

Onze Whey bevat exact dezelfde waardes en eiwitgehalte als top producten als bijvoorbeeld Elite Wey van Dymatize en Optimum Gold Standard Whey:cool: Dit zijn producten waar je in Nederland vaak echt de hoofdprijs voor betaald. Wij brengen een 100% vergelijkbaar product, ook nog eens met een betere smaak en een betere prijs...

En inderdaad het percentage hydrolisaat en isolaat is niet heel hoog, 5% per deel (maar zeker net zo hoog als bij alle andere grote merken waar je 50,00-60,00 euro voor een gelijkende pot betaalt.

Dat zal allemaal best, maar is in deze discussie is de smaak, prijs of wat de concurrentie biedt helemaal niet relevant. Het gaat er gewoon om dat je mensen om de tuin leidt.

Je hebt 18 posts geplaats waarin je in de helft van de posts ons probeert af te kraken. Waarschijnlijk werk je voor een concurrent maar ik vind het verder prima en reageer niet meer op je nare en insinuerende posts.

Bij deze wil ik je dan ook vriendelijk verzoeken hiermee op te houden.

Ik heb pas een paar posts geschreven waar ik jullie afkraak, alleen over dit onderwerp. Omdat dat in dit geval volgens mij terecht is. Er zijn ook posts waarin ik jullie verdedigd heb (!), en dat vond je toen vast niet erg. Ik dacht toen nog dat jullie uit het goede hout waren gesneden, maar ik geloof dat ik me heb vergist. Als ik in jullie schoenen stond zou m'n geweten gaan knagen, maar daar hebben jullie schijnbaar geen last van. Jammer.

Die cookies en cream is echt heerlijk door mn brinta ontbijt heen... Net 1 groot vloeibaar koekje dan... Was echt heerlijk.

Daarnaast de chocolade gedronken na mn training, smaakt gewoon naar chocomelk, fantastich.

Good job, B&F!

Die cookies en cream is echt heerlijk door mn brinta ontbijt heen... Net 1 groot vloeibaar koekje dan... Was echt heerlijk.

Daarnaast de chocolade gedronken na mn training, smaakt gewoon naar chocomelk, fantastich.

Good job, B&F!

:thumbs: Dank je, voor het compliment!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven