MuscleMeat

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ze eergisteren ontvangen en ze allemaal uitgetest, wat een heerlijke smaken.

Was aangenaam verrast door Fresh Berry, had geen idee wat ik mij daar bij moest bij voor stellen maar deze was echt top.

Verder is de oplosbaarheid ook zeer goed.

Heb direct een paar potten besteld

Denk dat ik zeker lange tijd bij deze Whey ga blijven

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Heb ze eergisteren ontvangen en ze allemaal uitgetest, wat een heerlijke smaken.

Was aangenaam verrast door Fresh Berry, had geen idee wat voor te stellen maar deze was echt top.

Verder is de oplosbaarheid ook zeer goed.

Heb direct een paar potten besteld

Denk dat ik zeker lange tijd bij deze Whey ga blijven

:thumbs: Dank je.

De Berry is inderdaad niet een smaak waar je direct aan denkt.
Hetzelfde geldt voor de Cookies. Al je 100 mensen blind zou laten testen dan denk ik dat dit de smaken zijn die het meest worden gekozen.

Misschien houden we binnenkort wel een kleine enquete waarin de stemmers op dbb een nieuwe smaak mogen bepalen. :cool:
(bv keuze uit drie smaken)

bestelling is al onderweg zie :D (20lb!) cookie en cream, banaan vond ik de lekkerste :D

Goede smaak, goede dikte, drinkt lekker weg.
Was de eerste keer dat ik een cookies en cream dronk, ben niet weg van die smaak maar dat ligt niet aan jullie.
De vanille smaakt in ieder geval erg goed, niet te zoet.

Dan ga je geen enkele cookies variant lekker vinden:D

Vandaag binnen gekregen. Bedankt!

cool :cool: ik kies appel! :cool:
oei.. binnenkort pas... :rolleyes: :p

:D We gaan een voor-selectie maken. We houden dan denk ik 3-4 smaken over waaruit een keuze gemaakt gaat worden.
Misschien is het leuk als de forumleden die keuze maken (?)

De meest gekozen smaak nemen we dan.

Laatst bewerkt:
Cookies & Cream zat niet bij de samples, maar ben op de reacties afgegaan en heb toch een potje besteld, samen met Vanille & Aardbei voor een beetje variatie te hebben ;)

Volgende keer zal er zeker Fresh Berry bij zijn, had al besteld voor ik het kon proeven

Cookies & Cream zat niet bij de samples, maar ben op de reacties afgegaan en heb toch een potje besteld, samen met Vanille & Aardbei voor een beetje variatie te hebben ;)

Volgende keer zal er zeker Fresh Berry bij zijn, had al besteld voor ik het kon proeven

De Cookies zal je 100% bevallen:meal:

Het wordt nog lastig kiezen:D voor je het weet heb je de hele keuken vol staan met potten Whey Perfection;)

Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

deze middag choco en nu aarbij moet zegge echt goede whey!! proficiat b&f!

Dank je:), zo voelt het echt een beetje voor ons. We zijn nog nooit zo druk geweest:D Het lijkt wel of half Nederland aan de Whey perfection wil:cool:

De Cookies zal je 100% bevallen:meal:

Het wordt nog lastig kiezen:D voor je het weet heb je de hele keuken vol staan met potten Whey Perfection;)

Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

Dank je:), zo voelt het echt een beetje voor ons. We zijn nog nooit zo druk geweest:D Het lijkt wel of half Nederland aan de Whey perfection wil:cool:

Vergeet Vlaanderen niet :D

Jammer dat ik net 5 kg gewone whey heb gekocht :D Deze kost evenveel en is echt 10 keer zo lekker!

Vorige week aangevraagd maar denk dat het bij de post fout is gegaan. Ben nog steeds benieuwd naar de nieuwe smaken.

:meal: dit gaat weer smaken!!! Ik vind trouwens al jullie smaken yummi yummi!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven