AndroidHealthClinic

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb toevallig dinsdag een pot whey besteld bij jullie.. Ik kreeg daar de fresh berry burst als sample bij.. Heb hem vandaag geprobeerd.. Echt heerlijk!!:D

Komt niet slecht uit want ik moet binnenkort weer nieuwe whey kopen.
Super actie en bedankt

PM verstuurd!

Ik ben echt heel erg benieuwd ;)

Beter om voor / na de training deze sample te nemen? weet namelijk niet wat ik moet doen, heb ook whey delicious.

Mooie actie

pm is verstuurd, ben heel benieuwd

nice:thumbs:

ff een pm versturen..

voor de zeikerds hier op het forum. ga niet lopen klagen over de samenstelling, probeer het uit en profiteer gewoon van de actie. je kunt daarna pas zeggen wat je ervan vind.

Toffe actie!

Vraagje trouwens, ik gebruik Protein Revolution + PeptoPro als whey (wil nog wel een x micellar caseine bestellen), wat is nu eigenlijk de toegevoegde waarde van Whey Perfection? Ik zie zo 1-2-3 niet in welke situatie dit beter zou moeten zijn dan of PeptoPro of Protein Revolution of micellar caseine.

Ziet er goed uit, samples zijn wel chill, checken welke het lekkerst is ^^

Ideaal om eens andere smaken uit te proberen! Greets

mooie actie, ben benieuwd :)!

• Topic Starter Topic Starter
Vraagje trouwens, ik gebruik Protein Revolution + PeptoPro als whey (wil nog wel een x micellar caseine bestellen), wat is nu eigenlijk de toegevoegde waarde van Whey Perfection? Ik zie zo 1-2-3 niet in welke situatie dit beter zou moeten zijn dan of PeptoPro of Protein Revolution of micellar caseine.

Hierop inderdaad geen toegevoegde waarde:D De keuzes die je hebt gemaakt zijn prima! Whey Perfection is gewoon een goede Whey Proteine voor elk moment. Pepto en Protein Revolution zijn meer specifieke producten voor, voor- en na de training.

Eventjes een PM sturen, erg benieuwd. De naam van de smaken kan wel eens bedriegen maar dat hoop ik natuurlijk niet :D
EDIT: Lees net de lage prijs (54,90 voor 4454 gram), perfect :D Zelfs voor mij betaalbaar :D (25-30 euro p/m voor proteineshakes en dergelijke van mijn ouders dus voor 3 maanden (160 shakes, stel 2 per dag nodig voor aanvulling op de voeding) dan is het dus 3 maanden 75 euro en valt dus prima binnen het budget :D)

Laatst bewerkt:
Eventjes een PM sturen, erg benieuwd. De naam van de smaken kan wel eens bedriegen maar dat hoop ik natuurlijk niet :D
EDIT: Lees net de lage prijs (54,90 voor 4454 gram), perfect :D Zelfs voor mij betaalbaar :D (25-30 euro p/m voor proteineshakes en dergelijke van mijn ouders dus voor 3 maanden (160 shakes, stel 2 per dag nodig voor aanvulling op de voeding) dan is het dus 3 maanden 75 euro en valt dus prima binnen het budget :D)

Laat het maar weten:D

Heb toevallig dinsdag een pot whey besteld bij jullie.. Ik kreeg daar de fresh berry burst als sample bij.. Heb hem vandaag geprobeerd.. Echt heerlijk!!:D

Dank je! Je mag nog best een sample pakje aanvragen via PM, dan kun je de andere smaken ook proberen:)

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Komt niet slecht uit want ik moet binnenkort weer nieuwe whey kopen.
Super actie en bedankt

Als het goed is dan is de Whey Perfection vanaf donderdag leverbaar.:cool:

Goede actie! ben benieuwd naar de smaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven