MuscleMeat

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben niet zo een grote drinken (drink dan ook veel te weinig als het niet over koffie gaat) en ja 250ml water is veel om in 1 keer uit te drinken plus dat ze me net iets te zoet zijn dus das dubbel wringen hé. qua smaak zitten ze goed alleen mogen ze van mij minder zoet. Met melk nog niet geprobeerd maar denk dat dat nog zwaarder op de maag gaat liggen.
in ieder geval dikke duim voor de oplosbaarheid en de smaak
misschien mogen we in de toekomst ongezoete verwachten? :-p

Die smaak is toch net geweldig :eek:
Probeer hem eens met melk.

Die smaak is toch net geweldig :eek:
Probeer hem eens met melk.
zoals ik al zei, ik vind de smaak zeer goed vooral als je weet dat ik al vrij veel shakes heb geprobeerd maar ze allemaal stuk voor stuk naar 'poeder' proeven en deze niet :D
ik vind ze enkel puur voor mij persoonlijk te zoet

• Topic Starter Topic Starter
zoals ik al zei, ik vind de smaak zeer goed vooral als je weet dat ik al vrij veel shakes heb geprobeerd maar ze allemaal stuk voor stuk naar 'poeder' proeven en deze niet :D
ik vind ze enkel puur voor mij persoonlijk te zoet

Meer water of melk nemen inderdaad, dan kun je dit redelijk bepalen..:cool:

Is de actie nog actief body en fit?
gr

Net de Cookies & Cream besteld. Mijn god wat een smaak zeg! Heerlijk! Pas de tweede sample die ik probeer, maar deze is écht raak!
Zal binnekort even een kleine review geven op de review pagina.

Edit: en natuurlijk de shakebeker van B&F erbij waar ik het spulletje mee in kan vervoeren :D

Laatst bewerkt:
Super actie! ik kijk er al naar uit om die samples te proberen!:p

Gebruik nu al even een grote pot, ben er nog steeds even tevreden over! ;)

Van de week mn bestelling binnen gekregen van de choco. Had deze niet als sample ontvangen, maar reacties waren goed.

En inderdaad smaak is echt uitstekend! Mooie shakebeker erbij en nog een sample, helemaal goed!

• Topic Starter Topic Starter
Van de week mn bestelling binnen gekregen van de choco. Had deze niet als sample ontvangen, maar reacties waren goed.

En inderdaad smaak is echt uitstekend! Mooie shakebeker erbij en nog een sample, helemaal goed!

Thanks

De shakebeker zit er bij elke Whey Perfection bestelling Gratis bij:)

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Ja ik ook! Ben over de helft van 4,5 kilo aardbei en de smaak staat me nog lange niet tegen .. nog steeds lekker! :)

Dank je:)

We hebben het idee dat onderhand half Nederland en Belgie overschakelt op Whey Perfection:) De jongens klagen hier dat ze te hard moeten werken sinds de introductie van Whey Perfection:D

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Net de Cookies & Cream besteld. Mijn god wat een smaak zeg! Heerlijk! Pas de tweede sample die ik probeer, maar deze is écht raak!
Zal binnekort even een kleine review geven op de review pagina.

Edit: en natuurlijk de shakebeker van B&F erbij waar ik het spulletje mee in kan vervoeren :D

Ja, de Cookies is echt heel lekker:zuip:

Review:
Leuk, dat waarderen we zeker:)

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Is de actie nog actief body en fit?
gr

Zeker!:)

Goede actie! Ik ga ze direct bestellen

Ik ga zeker ook even bestellen Ilco.

Check je PM straks maar even ;)

Heb ook gratis samples ontvangen desondanks dat de zending voor mij naar Be moest gestuurd worden. Klasse!

Supplementen zijn imo veel beter van smaak dan andere Whey producten (ik kreeg Aaarbei, Banaan, Choco en Vanille-smaak toegezonden). Deze bevalt me echt super moet ik zeggen.
Daarenboven lijkt me de samenstelling toch wel erg netjes en is dit aldus een mooi productje. Volgende keer als m'n emmer op is zal ik misschien toch eens overschakelen naar deze whey...

Grtz,

Ps: Nogmaals bedankt voor deze samples. :-)

Tijdje geleden de samples binnengekregen, maar nog niet de kans gehad te bedanken. Bij deze!

Whey Perfection samples

De Cookies en Cream lijkt mij ook erg lekker.
Direct bestellen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven