XXL Nutrition

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Heb ook gratis samples ontvangen desondanks dat de zending voor mij naar Be moest gestuurd worden. Klasse!

Supplementen zijn imo veel beter van smaak dan andere Whey producten (ik kreeg Aaarbei, Banaan, Choco en Vanille-smaak toegezonden). Deze bevalt me echt super moet ik zeggen.
Daarenboven lijkt me de samenstelling toch wel erg netjes en is dit aldus een mooi productje. Volgende keer als m'n emmer op is zal ik misschien toch eens overschakelen naar deze whey...

Grtz,

Ps: Nogmaals bedankt voor deze samples. :-)

:thumbs: Thanks!

samples ontvangen, smaakt erg goed, binnenkort maar eens bestellen

Ik heb de sampels inmiddels op gemaakt, na het trainen een zakje, lekker gemakkelijk. De vanille variant vond ik het lekkerst. De koekje en creme was ook lekker, die smaakte naar eigengebakken zandkoekjes, ik denk wel dat die bij een kilo of meer snel tegen gaat staan. De banaan vond ik persoonlijk niet lekker. Alles mixte goed in een shakebeker zonder rooster. En dronk lekker weg, zelfs met gewoon kraantjeswater. Mooie actie van de B&F shop :lick:

De aardbei wei vond ik ook erg lekker, die vind ik normaal ook niet zolekker.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
samples ontvangen, smaakt erg goed, binnenkort maar eens bestellen

:thumbs: Dank je.

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Ik heb de sampels inmiddels op gemaakt, na het trainen een zakje, lekker gemakkelijk. De vanille variant vond ik het lekkerst. De koekje en creme was ook lekker, die smaakte naar eigengebakken zandkoekjes, ik denk wel dat die bij een kilo of meer snel tegen gaat staan. De banaan vond ik persoonlijk niet lekker. Alles mixte goed in een shakebeker zonder rooster. En dronk lekker weg, zelfs met gewoon kraantjeswater. Mooie actie van de B&F shop :lick:

De aardbei wei vond ik ook erg lekker, die vind ik normaal ook niet zolekker.

De Whey Perfection is echt ons "paradepaardje" op dit moment:)
Elke dag opnieuw zijn de reacties overweldigend. De cookies blijft lekker trouwens!

Ik zeg eerlijk wat ik van het product vind wat betreft de smaak: Alles behalve PERFECTION! Heb gekozen voor de smaak banaan. 4.5 kilo van besteld maar heb er dikke spijt van. Vind ut zo smerig dat ik ut nauwelijks door mijn keel krijg en ut laatste beetje dan ook steeds weg gooi omdat ik er dan zat van ben. Heb al weet ik hoeveel shakes gehad en dit is verruit het ranzigste dat ik ooit gedronken heb qua shakes. Heb ook creatine in huis wat ik dan zelfs met water meng maar dat krijg ik nog een stuk gemakkelijk door mijn keel heen. Ben geen moeiijke drinker maar die banaan smaak van whey perfection raadt ik je echt af. misschien dat de rest wel lekker is, weet ik niet maar dit kan je echt geen whey perfection noemen. Dat wou ik even kwijt! Toch iemand moet ut zeggen!

aan opgelicht ; dus je maakt speciaal een account aan om dit te lullen? Smaken verschillen gewoon he!

Ik zeg eerlijk wat ik van het product vind wat betreft de smaak: Alles behalve PERFECTION! Heb gekozen voor de smaak banaan. 4.5 kilo van besteld maar heb er dikke spijt van. Vind ut zo smerig dat ik ut nauwelijks door mijn keel krijg en ut laatste beetje dan ook steeds weg gooi omdat ik er dan zat van ben. Heb al weet ik hoeveel shakes gehad en dit is verruit het ranzigste dat ik ooit gedronken heb qua shakes. Heb ook creatine in huis wat ik dan zelfs met water meng maar dat krijg ik nog een stuk gemakkelijk door mijn keel heen. Ben geen moeiijke drinker maar die banaan smaak van whey perfection raadt ik je echt af. misschien dat de rest wel lekker is, weet ik niet maar dit kan je echt geen whey perfection noemen. Dat wou ik even kwijt! Toch iemand moet ut zeggen!
Ga je nou klagen over de smaken op een topic waar je gratis samples kan krijgen.. Je zult het wel jammer vinden dat je geen gebruik hebt gemaakt van deze actie dan? :eek:
Ik vond de banaan erg lekker, misschien dat je de rest kan verpatsen aan een dbb lid die banaan wel lekker vond?

opgelicht rot eens eind op , 1e post en meteen al een negative, jou doel is bf zwart maken go screw ur self

Nou ik vond banaan, berry blast, en cookies de allerlekkerste!:D

Vanille vond ik ranzig..

Whey perfection FTW

banaan was wel lekker ja! aardbei was ook wel goed te doen alleen sowieso niet ehct mijn smaak, en cookie cream en vanilla waren beide veel te zoet naar mijn mening! maarja het is maar waar je van houdt he!
Overall toch wel een dikke 8 voor de smaak!:thumbs:

Nou ik vond banaan, berry blast, en cookies de allerlekkerste!:D

Vanille vond ik ranzig..

Whey perfection FTW

banaan was wel lekker ja! aardbei was ook wel goed te doen alleen sowieso niet ehct mijn smaak, en cookie cream en vanilla waren beide veel te zoet naar mijn mening! maarja het is maar waar je van houdt he!
Overall toch wel een dikke 8 voor de smaak!:thumbs:

Grappig he die dat smaak zo verschilt he!
Zo vond ik banaan en aardbei wel lekker.
Die berry blast was mij te zuur :p
Mijn vriendin vond de chocolade, cookies and cream, en very berry het lekkerst. :rolleyes:

Jullie praten ook maar wat met elkaar mee. Ut is helemaal niet dat dat ik ut wil verpesten ofzo. Zat me gewoon dwars omdat wat er belooft word qua smaak na mijn mening niet word nagekomen. Ik bedoel: banaan is mijn lievelingssmaak om het zo maar te zeggen en dan krijg je banaan met een vreemde koeksmaak als nasmaakje erachteraan en die banaan proeft niet eens zo erg naar banaan. Nou als ze het dan de lekkerste shake noemen zou het wel logisch wezen als ut dan minimaal voor IEDEREEN te drinken was, niet? En ja heb mijn account speciaal aangemaakt om dit te zeggen. Heb bij body en fitshop ook mammooth 2500 gekocht en dat mag je pas een lekkere shake noemen en ben er 5 kilo van aangekomen dus is goed spul. Veder heb ik de total muscle solution (creatine) ook gekocht bij bodyenfitshop en ben ik ook wel over te spreken. kan wel iets beter maar ik kan wel iets makkelijk mijn setjes afmaken en heb wat meer uithoudingsvermogen heb ik ut idee. of ik er van groei laat ik jullie binnenkort wel weten. is dus niet allemaal negatief. En veder heb je mij ook niets over whey perfection horen zeggen. zitten hele goeie stoffen in en bijna het dubbele als wat in mammoth 2500 alleen zit in mammoth veel meer suiker (is natuurlijk ook bedoelt om aan te komen) en nog wat andere stoffen die in whey dan weer niet zitten.

Geef alleen mijn mening en als dat hier niet kan moet deze topic gewoon gesloten worden. En de reden dat ik die whey perfection gekocht heb zonder sample is omdat ik zulke positieve berichten over de smaak in deze topics heb gehoord dat ut mij onmogelijk leek dat ik ut njiet te zuipen vind, aangezien ik een best wel makkelijke drinker ben. Dus nu mijn mening hier staat en dus ook de eerste mening die in dit topic staat van iemand die ut niet lekker vind gaat nu misschien iedereen wel eerst een sample proberen voor de zekerheid. Alleen maar mooi toch, krijg je ook geen misverstanden Etc.

Lul niet gozer, je representeert waarschijnlijk 0,001% van de bevolking die de shake niet lekker vind. Dan moet je niet praten over oplichting terwijl je gewoon samples hebt kunnen bestellen.

Dat wij het allemaal wel lekker vinden, en jij niet, kunnen wij niks aan doen idioot.

jinkazama1, Wat lul jij er nou weer onnozel in om dan? ik geef mijn MENING toch of niet dan! Ut lijkt wel of mag je hier alleen maar positieve berichten plaatsen en doe je dat niet dan komen kontlikkers zoals jouw even zeggen hoe het zit. Laat iedereen zijn mening uitten en ben je het er niet mee eens, hou dan gewoon je bek.

jinkazama1, Wat lul jij er nou weer onnozel in om dan? ik geef mijn MENING toch of niet dan! Ut lijkt wel of mag je hier alleen maar positieve berichten plaatsen en doe je dat niet dan komen kontlikkers zoals jouw even zeggen hoe het zit. Laat iedereen zijn mening uitten en ben je het er niet mee eens, hou dan gewoon je bek.

Jou mening is poep, omdat jij het niet lekker vind mag het geen whey Perfection heten? Laat me niet lachen kerel. Je mag best vermelden dat je het niet lekker vind, doe het dan op een normale manier.

En je naam zegt genoeg over jou intenties. Een mening geven en jezelf in het hokje opgelicht plaatsen is een wereld van verschil.

Ik uit ut misschien wat verkeerd, kan kloppen en ja mijn naam gaat misschien ook iets te ver want ja mijn naam heb ik snel gekozen alleen hier maar voor. had iets anders gekund, geef ik toe mja komt omdat het ochtend was, ben ik wat anders dan anders en kan ik niet zoveel hebben haha. Maar toch, als ik 1 op de miljoen ben volgens jou die het niet te zuipen vind hoe kan het dan dat mijn vriendenkring ut ook niet te zuipen viind? Is dat dan ook puur toeval?

Ik uit ut misschien wat verkeerd, kan kloppen en ja mijn naam gaat misschien ook iets te ver want ja mijn naam heb ik snel gekozen alleen hier maar voor. had iets anders gekund, geef ik toe mja komt omdat het ochtend was, ben ik wat anders dan anders en kan ik niet zoveel hebben haha. Maar toch, als ik 1 op de miljoen ben volgens jou die het niet te zuipen vind hoe kan het dan dat mijn vriendenkring ut ook niet te zuipen viind? Is dat dan ook puur toeval?

Geen idee, maar je geeft zelf toe dat je een beetje overdreven gereageerd hebt. Dan vind ik het al prima, is jou mening natuurlijk. Als het maar een beetje normaal overgebracht word.

vandaag laatste samples achterover gegoten, ik ben een eerlijk mens deze vielen me een beetje tegen :) no offence hoor heb nog geen enkele lekkere shake gevonden ooit :D ben een vrij 'moeilijk' iemand, (gebruik daarom momenteel de natural vn powersupplements)

maar 1 ding moet ik wel zeggen: de textuur vn deze whey is wel een pak beter dan die de meeste, zeer zeer fijn en goed mengend, breng eens een smaakloze uit en ik probeer hem zeker!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven