AndroidHealthClinic

Gremlin: Barbells & Bullsh*t

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vooraf een crematie, ze was van mijn leeftijd. Dat gechagrijn van de ex van Brownie die de laatste weken ineens op hetzelfde tijdstip traint, wordt ook een beetje irritant.

Hoe dan ook.

Bb shoulder press
25kg, 7/8 herhalingen, 4 sets

Db side raise
7kg, 8 Reps, 4 sets

Db front
7kg, 8-11 reps, 4 sets

Cable front
7½, 10 reps, 4 sets

Face pull
40 kg, 12 reps
45 kg, 12 reps, 3 sets

Side raise met schijfje van 5
12 reps, 4 sets

Liggend op een bankje, iets voor de voorkant
7kg, 8 reps, 4 sets

Gecondoleerd en veel sterkte dame

Oh, ik kende haar amper hoor. Ik ging puur uit respect voor de nabestaanden. Maar ik ben niet van steen en zoiets laat je toch beseffen dat het zo afgelopen kan zijn 😅
Ze was wel net zo oud als jij, maar iemand van je eigen leeftijd raakt je toch.

Sterkte.

Ik dacht even dat het om dezelfde persoon ging.
Ach, volgens mij is zij echt een hele lieve vrouw en ze heeft het er zichtbaar lastig mee. Vind het vooral zielig voor haar.

Maar iedere dag rond half 7/7u is het hetzelfde: ik zeg hallo, zij blijf stil en kijkt boos. Ik doe mij ding, zij blijf staren met een ontzettend chagrijnige kop. En dat weken lang. En dat terwijl ik hem niet eens meer wil :roflol:

Ach, volgens mij is zij echt een hele lieve vrouw en ze heeft het er zichtbaar lastig mee. Vind het vooral zielig voor haar.

Maar iedere dag rond half 7/7u is het hetzelfde: ik zeg hallo, zij blijf stil en kijkt boos. Ik doe mij ding, zij blijf staren met een ontzettend chagrijnige kop. En dat weken lang. En dat terwijl ik hem niet eens meer wil :roflol:

Oeh intriges die ik nog niet wist.
Ik moet ook in Nederland komen sporten

.
Geen zin in

Laatst bewerkt:
Gast... :roflol: 0 mensenkennis jij

Laatst bewerkt:
Nette train.
Van het geroddel snap ik niets. Ik dacht dat brownie een nickname van een dbb-dame was 🤷‍♀️
Waren er lesbische stelletjes op dbb....:popcorn:

Dus je hebt hun relatie kapot gemaakt om hem als een wegwerpartikel te dumpen?

Daar zou ik ook pissig om worden!

(Geen idee of dat haar invulling van de situatie is.)
Hoe heb ik hun relatie kapot gemaakt, als hij degene is die foto's en bloemen ging sturen? Zij waren uit elkaar toen er iets ontstond. Ze woonde niet meer samen toen wij gingen daten.

Hij sliep ieder weekend bij mij. Vaak ook door de weeks. En ineens zet hij er een punt achter en krijg ik echt pijnlijke dingen naar mijn hoofd.

Ik laat mijn hart gewoon niet nog een keer breken. Iemand die zo koud kan zijn, tyft maar lekker op.

Iedere dag hetzelfde tijdstip boos zijn en kijken dat is ook een vorm van consistent zijn in de gym🤷🏼‍♀️😂

Hoe heb ik hun relatie kapot gemaakt, als hij degene is die foto's en bloemen ging sturen? Zij waren uit elkaar toen er iets ontstond. Ze woonde niet meer samen toen wij gingen daten.

Hij sliep ieder weekend bij mij. Vaak ook door de weeks. En ineens zet hij er een punt achter en krijg ik echt pijnlijke dingen naar mijn hoofd.

Ik laat mijn hart gewoon niet nog een keer breken. Iemand die zo koud kan zijn, tyft maar lekker op.
Ik had die post beter niet kunnen plaatsen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven