MuscleMeat

LUUS Back on track

• Topic Starter Topic Starter
Hi allemaal!

Ik weet niet zo goed of ik alvast een contest log zal openen of niet. Ik zit natuurlijk al in een lichte cut, en als ik het nu alvast open is dat mooi meegenomen. Wat vinden jullie?

Net lekker getraind. Wonderen zijn de wereld nog niet uit, ben momenteel cardio aan het doen. Vriend is nog niet klaar met z'n training, en vind dat ik die tijd dan wel mooi kan benutten op de loopband.

Verder gaat alles wel oké. Alles wordt weer wat 'stabieler' in het leven. Moet alleen zeggen dat ik sommige dingen wel liever anders had gezien momenteel. Om even met de deur in huis te vallen, ik heb vorige week hulp gezocht via de huisarts. Zij heeft best snel een doorverwijzing geregeld, alleen had ik wel gehoopt dat het allemaal wat sneller kon. Allereerst moet ik naar een 'praktijkondersteuner' aka 'psycholoog'. Ik alles op tafel gegooid bij mijn werk, het erover gehad, met een goed gevoel gebeld naar de praktijk. Conclusie. In april pas plek. Wait whut? Maar de psycholoog zou anders wel contact met mij opnemen (was afgesproken vandaag) om te kijken of 't eerder kon. Je raadt het al, niets gehoord. Wait whut (again).
Dus het idee dat ik er morgen weer zelf achteraan moet maakt me een beetje moedeloos. Vond het al heel wat om naar de huisarts te stappen.
Maar goed, we zullen zien. To be continued.

Dit weekend lekker naar m'n hometown. Vader jarig, escape room geregeld met een high wine/beer. Lang geleden sinds ik m'n ouders heb gezien. Kijk er iig erg naar uit.

Fijne avond allemaal!

Ik zou gewoon een log starten :)

Goed dat je hulp hebt gezocht. En ja helaas maar waar het duurt vaak 1-2 maanden voordat je uberhaupt ergens wat terughoort met zoiets .... :(
Zeker als je de eerste stap hebt gezet is dat echt een domper. Maar ik hoop voor je dat je wel doorzet. Erachteraan blijven zitten hoor. Het is voor jezelf en je bent t waard!!

Lekker genieten van t weekend en zwaai maar effe als je mijn hometown passeert :D

Of je nu hier ligt of in een contest log, veel verschil maakt dat niet toch? Dus als je zeker bent dat je wil deelnemen aan de contest: openen die handel!
Alleen goed overwegen of het de juiste keuze is als je je mentaal niet top voelt ;).

Helaas duurt het altijd lang als je dergelijke hulp nodig hebt, dat is in België niet anders. Tenzij je heel diep zit, maar dat is niet het geval hoop ik!

Knap dat je die stap hebt gezet. Wachttijden bij een psycholoog zijn overal, soms wel 3 maanden voor zeer dringende gevallen. Echt bizar.

Ben benieuwd naar je contest log!

Knap dat je hulp hebt gezocht! Soms kan je via een arbo arts eerder hulp krijgen. Dat zou je bij je werkgever kunnen informeren. ( Mocht dit überhaupt mogelijk voor je zijn, aangezien ik je situatie wbt je werk niet ken)

• Like
Waarderingen: Bubs
Nou... dit is dan alweer een hele tijd geleden. En er is een hele hoop gebeurd. En ik ben ook 10kg aangekomen... hahaha.

Iets met 2025 new year new me. Ik twijfel om weer opnieuw te gaan loggen. Is toch wel leuk om terug te lezen.... zijn er nog wat oude bekenden hier?

Welkom terug:)

Welcome back 🎉🎉

Dank je wel! 😊
Thanks jij ook!!

Net weer even naar de sportschool geweest, maar heel eerlijk gezegd doe ik maar wat haha... ik wil het heel graag weer serieus oppakken, maar naar de gym zelf gaan was zelfs alweer een hele stap. Vandaag zelfs in de losse gewichten zone gekomen. Moet eerlijk zeggen dat ik me na 5 minuten wel weer thuis voelde haha.
Ik zit een beetje naar mn oude schema's te kijken maar ik weet gewoon even niet wat ik wil. Ja 10kg afvallen, 5min kunnen rennen en weer fit worden.

Morgen maar eens een schema in elkaar zetten... en een planning maken. 4x per week trainen? FB? Split? 5x5? Wat wil ik!

Is het trouwens handig om een nieuw dagboekje te openen, of zal ik hier gewoon weer lekker verder gaan?

De escape room was leuk trouwens en ik loop nogsteeds bij de psycholoog. Noem t ook wel de sportschool voor mijn mental health:p

Hiïi luus!
Welkom terug! Long time no hear!

Je kan ook je lognaam aanpassen. Gewoon lekker doorknallen!💪

Terug
Naar boven