Fitness Seller

LUUS Back on track

Bezoekers in dit topic

Oké ik zou gaan trainen vandaag, maar de trap afkomen is al een uitdaging. Onderrug kapot door een ontruiming gister.
Dus dan morgen maar weer trainen. Zal dan ook nog wel rustig zijn ivm carnaval!
 
Ah, zolang je gisteren genoten hebt van je dagje is er geen erg, toch?
Je hebt sowieso al een prachtig figuur en, imo, best een laag vetpercentage.
Dus helemaal niets om je zorgen over te maken!

Goed rusten vandaag, dan kun je morgen vast weer knallen de gym :).
 
Ah, zolang je gisteren genoten hebt van je dagje is er geen erg, toch?
Je hebt sowieso al een prachtig figuur en, imo, best een laag vetpercentage.
Dus helemaal niets om je zorgen over te maken!

Goed rusten vandaag, dan kun je morgen vast weer knallen de gym :).

Lief van je! Maar ben echt niet tevreden met mijn vetpercentage momenteel haha. En inderdaad, heb genoten, maar dat genieten gebeurd de laatste tijd iets teveel hihi.
Wil in de zomer 18% zijn. Zodat ik in de zomer 2% kan aankomen en kan vasthouden (als het lukt hahaha).



En aangezien ik heel veel honger heb vandaag weer wordt het volume voedsel dagje. Inclusief 500 gram Biefstuk voor het avondeten.
 
Ik zit op 2200-2300 kcal. Prima cutkcals:D Dat is weer een voordeel aan lang zijn :p
 
Ik zit op 2200-2300 kcal. Prima cutkcals:D Dat is weer een voordeel aan lang zijn :p

Haha ja heerlijk he. In september was ik aan 't cutten op 1700, hopelijk werkt dit nu ook!
 
Haha ja heerlijk he. In september was ik aan 't cutten op 1700, hopelijk werkt dit nu ook!
Meestal eindig ik mijn cut wel onder de 2k. komt vast goed!!
 
Meestal eindig ik mijn cut wel onder de 2k. komt vast goed!!

Ja ik ook, maar hoog beginnen dan is het dragelijker. En makkelijker vol te houden. We shall see! Tot wanneer ga jij cutten?
 
Oh das goed te doen, en wat is je doel?
Ik moet denk ik door tm juni hihi!
Het plan was een degelijke cut voor de zomer, maar we willen er een kindje bij dus ik heb ervoor gekozen om nu ik nog niet zwanger ben (althans, ik kan pas volgende week testen) een minicut te doen.
 
Hallo allemaal :wave:.

Ik beloof vanaf nu meer te gaan loggen. Voeding gaat goed, trainen wat minder.
In overleg met coach trainingen wat aangepast. Minder oefeningen.

MAAR, afgelopen woensdag wel echt lekker getraind.
Screenshot_20200228_071146.jpg


Gister pizza avond gehad op het werk. Eigen eten geprept en meegenomen. Tering wat rook die pizza lekker.
Vanavond met collega's/vriendinnen meiden avondje. Besloten om van de alcohol af te blijven.
Morgen met schoonzusjes naar het tikibad. Ik wordt daar zo intens gelukkig van. Savonds sushi bestellen en avondje gamen.
Zondag weer lekker sporten, naar de kinderboerderij, en eten bij indopapa van vriend:heart:.

I'm ready for the weeeeekeeeeeend.
 
Hallo!

Gisteravond met vriendinnen is niet doorgegaan. Vandaag tikibad ook niet. Lekker chill dagje gamen. Net cheat meal gegeten, hehe. Vanochtend getraind. Nieuw schema.
Screenshot_20200229_184050.jpg
IMG_20200229_120233_967.jpg
 
Gisteren weer om 21:00 in slaap gevallen op de bank. Klokje rond geslapen en net getraind. Boodschappen gedaan en geitjes gevoerd op de kinderboerderij.
Nu nog even chillen en zometeen naar de schoon fam, rendang & gado gado eten:eating:.

Train:
Screenshot_20200301_134554.jpg


Post workout:
IMG_20200301_133340.jpg


Moet wel zeggen dat ik weer moe ben. Als ik nu op de bank ga liggen ben ik weg. Vrijdag al wezen bloedprikken om te kijken of er een medische oorzaak voor is. :zzz:
Training schema ook al aangepast...

Afijn, morgen weer aan 't werk en in de avond naar de sportmasseur. Voornamelijk delts zitten vast waardoor m'n schouder weer gaat zeuren.
Volgende week weer minimaal 4 keer sporten. 14 maart weer een check up, en hoop dat er vanaf dan wel weer wat daling in vet zit.

Fijne zondag allemaal!
 
Zelf zou ik eigenlijk eerst nog wat bulken om nóg meer booty te gainen :angstig: Nog genoeg tijd tegen de zomer in jouw geval
En goeie armen, heel klein beetje jaloers :emo:

Groetjes,
:peachy:
 
Gisteren weer om 21:00 in slaap gevallen op de bank. Klokje rond geslapen en net getraind. Boodschappen gedaan en geitjes gevoerd op de kinderboerderij.
Nu nog even chillen en zometeen naar de schoon fam, rendang & gado gado eten:eating:.

Train:Bekijk bijlage 481774

Post workout:
Bekijk bijlage 481775

Moet wel zeggen dat ik weer moe ben. Als ik nu op de bank ga liggen ben ik weg. Vrijdag al wezen bloedprikken om te kijken of er een medische oorzaak voor is. :zzz:
Training schema ook al aangepast...

Afijn, morgen weer aan 't werk en in de avond naar de sportmasseur. Voornamelijk delts zitten vast waardoor m'n schouder weer gaat zeuren.
Volgende week weer minimaal 4 keer sporten. 14 maart weer een check up, en hoop dat er vanaf dan wel weer wat daling in vet zit.

Fijne zondag allemaal!
Edit: zie nu pas dat ik de train van gister heb gepost. Haha.
Screenshot_20200301_143451.jpg
 
Back
Naar boven