AndroidHealthClinic

LUUS Back on track (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

giphy (3).gif
 
Dank julliewel allemaal, super lief:heart:.

Vroeg sander even een foto te maken van mijn rug, ik weet niet hoe maar ik voelde gewoon dat het voller is :windup:.
AirBrush_20191211220534.jpg



Morgen eerste dag niet tracken. Ben benieuwd. VRETEN EN SUUPEN OP HET BEDRIJFSFEEST.
Morgen overdag eerst volproppen met eiwitten, dan zit dat iig goed.
 
Nice back, en taille
 
goals!
 
Bedrijfsfeestje was eh... Bijzonder :roflol:. Wat een geweldige collega's heb ik zeg. Heb me kapot gelachen.

In de tussentijd niet veel veranderd. Vreet wat meer, train wat zwaarder en we gaan gewoon lekker door.
Laatste tijd nogal last net onder m'n rechter schouderblad. Vreemde steken... Vandaag naar de sportmasseur geweest. Wat fijn die trigger points :o. Bij 1 trigger point voelde ik ook weer de pijn die ik normaal in m'n schouder heb. Was weer even tandenbijten. Mooi paars is niet lelijk, ik hoop dat het meevalt aangezien ik wel gewoon een jurkje aan wil met kerst en mijn delt ziet er nogal toegetakeld uit :roflol:.

Morgen begint het vreetfeest. En ja ik ga eten en drinken wat ik wil. Je wordt niet dik tussen kerst en oud&nieuw. Alleen tussen oud&nieuw en kerst.

Ik wens iedereen een geweldig vreetfeest en alvast een heel gezond en gainvol 2020. HOUDOE! :peachy:
 
bump, hoe gaat het hier? :D

Hoi!

Met mij gaat het goed, en met jou? :eyebrow:.

Ik zit nu weer even in een wat rustigere periode. Het werd me de afgelopen tijd te veel. Kon mijn gedachtes niet meer uit zetten, en geen rust in mijn kont krijgen. Maar tegelijkertijd was ik gewoon echt ontzettend vermoeid en zat ik even in een hele grote dip.
Elke dag nog wel een struggle, maar ik probeer er echt alles aan te doen om me beter te voelen. Neem tegenwoordig elke avond voor het slapen valdispert, ik mediteer voordat ik naar bed ga en sinds vandaag prep ik mijn avondeten voor trainingsdagen, zodat ik op het werk kan eten en gelijk door kan naar de sportschool.
Eten tracken doe ik niet tot nauwelijks. Eigenlijk sinds december al niet meer. Ik weet nu ongeveer wel wat ik binnen moet krijgen. En eigenlijk gaat dat best lekker. Ik daal nog steeds in vetpercentage. Het is minimaal maar voor nu even voldoende:
Screenshot_20200123_190540.jpg


Vanaf 01-02-2019 weer beginnen met droog trainen. Doel: week van 21-06-2019 op 18%.
Ik ga daarna op vakantie, en als ik de zomer door kom met max 2% extra dan ben ik zeer tevreden. Vervolg doel: stabiel op 20% blijven.

Meer weet ik eigenlijk even niet te vertellen, dus mocht iemand vragen hebben, brand los. Mijn hoofd is leeg na een lange dag werken en sporten.
Doei :peachy:
 
mooie progressie! ga je dan vanaf februari weer voeding tracken?
 
Heb ik wat gemist?
Het juiste gaatje ;)

:haha:

mooie progressie! ga je dan vanaf februari weer voeding tracken?

Ja! Vanaf februari weer serieus tracken, alles weer strikt wegen etc etc. Ben wel heel erg benieuwd hoe ik er uit zie onder de 20%.
Als ik begin zal ik wel even een 'voor' foto maken en hier posten. Misschien wel leuk om wekelijks progressie foto's te plaatsen.

Dit weekend niet wezen trainen. Volgende week maar even inhalen. Een ongelofelijk zuip weekend achter de rug, welke totaal niet gepland was. #reunitedwithallmybestfriends
Dus nu heb ik een kater. En honger. Dus ik eet me vandaag helemaal suf.

Moet zeggen dat ik zelf heel veel zin heb om te gaan sporten,maar ik zie dubbel en lopen is moeilijk.
Vanavond weer terug naar huis rijden, en weer voorbereiden op een drukke week. Even ultra gezond eten om goed voorbereid de nieuwjaarsborrel in te gaan aanstaande vrijdag.

:peachy:
 
Goedemorgen :eyebrow:

Gister op het werk gegeten en meteen door gegaan naar de sportschool. Ben erachter dat ik dat het chilleste vind. Vroeg in de ochtend trainen vind ik kut, en in de avond na het eten kom ik in tijd nood. Dus dan maar meteen uit werk!

De training: (ik had haast want had daarna nog een afspraak).

Lat pull down
45kgx15-12-10

Arnold press
6kgx12-12-12

Elevated kettlebell RDL
20kgx12-12-12-12

Bent over rear delt raise
9kgx15-15-15

B stance hip thrust (in glute trainer)
Wat een kut apparaat
20kgx15
10kgx15-15

DB bench press
10kgx10-10-10-10

Vanavond wat meer tijd om te trainen, dit was een beetje een meeehh training..

Houdoe:peachy:
 
Voor of gelijk na het werk is inderdaad het best. Eens je op de bank gaat zitten, of klusjes gaat doen, is het over :D
 
Voor of gelijk na het werk is inderdaad het best. Eens je op de bank gaat zitten, of klusjes gaat doen, is het over :D

Dat valt bij mij nog wel mee. Maar als ik rond 18:00 thuis kom moet ik eerst nog koken. Vervolgens nog eten en wachten op m'n vriend. We gaan dan meestal pas rond 8 uur naar de gym, en zijn er dan pas rond half 9. Ivm de drukte ben ik dan meestal pas tussen 10 en half 11 thuis en dan moet ik nog pre bed eten en de volgende dag er weer vroeg uit. Krijg ik stress van:(
 
goe bezig! hoe vaak train je nou in de week?
 
Dat valt bij mij nog wel mee. Maar als ik rond 18:00 thuis kom moet ik eerst nog koken. Vervolgens nog eten en wachten op m'n vriend. We gaan dan meestal pas rond 8 uur naar de gym, en zijn er dan pas rond half 9. Ivm de drukte ben ik dan meestal pas tussen 10 en half 11 thuis en dan moet ik nog pre bed eten en de volgende dag er weer vroeg uit. Krijg ik stress van:(

Drukke dagen dan ja. Gewoon standaard in de ochtend gaan?
 
Hoi allemaal :wave:,

Zondagochtend half 9 en ik ben al wakker na carnaval. Moet ook zeggen dat ik gister om half 10 op de bank in slaap gevallen ben terwijl er nog vrienden waren.. Haha.
Maar het was zeer geslaagd. Meegedaan aan een bierpong toernooi. Onbeperkt bier drinken en gratis eten voor €25,- van 15:00 tot 20:00. Maar toen was ik ook echt wel klaar.
Gister was een dag die ik dacht wel in toom te kunnen houden, helaas.
Het begon netjes met Kwark, whey, een banaan en wat Hagelslag.
Daarna een barbell reep.
Onder een ontruiming en keihard werken 2 broodjes ei gegeten en 1 krentenbol.
Vervolgens voor carnaval een hele broccoli naar binnen gewerkt.

En toen ging het is. Geen idee hoeveel alcohol naar binnen gegoten is.
Een frikadel
Kaassoufle
2 witte broodjes met ei

Kapsalon.

En daar gaaaaaat mijn eerste week op cut.
Hele week netjes aan de 2100kcal gezeten en vervolgens alles weer weggegooid :roflol:.
En dit is ook de reden waarom ik bij de laatste check up 2% vet aangekomen ben. I love food and I can't stop eating.

Maar goed! Ik wil een summer body, en hier ga ik weer hard mee aan de slag. Geen cheats meer, geen dikzakgedrag meer, geen smoesjes, gewoon gaan.
We pakken nog even door op 2100 kcal. Volgende check up staat over 3 weken gepland en ik wil dan eigenlijk wel minimaal weer 1% vet weg hebben.
Dus daar gaan we voor. En ik ga alles weer lekker loggen. Inclusief trainingen, dus tot straks :peachy:

goe bezig! hoe vaak train je nou in de week?

4 keer per week fullbody :) is de laatste tijd wat minder geweest, maar deze week weer 4 keer.

Drukke dagen dan ja. Gewoon standaard in de ochtend gaan?

Ik heb in de ochtend geen kracht en ik merk dat ik dan op m'n werk inkak.
 
welkom terug! we zitten op ongeveer evenveel kcal :D
 
Back
Naar boven