RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.320
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met echt Trappistenbier van La Trappe!

Hij heeft het uitgemaakt?Hoe heb ik hun relatie kapot gemaakt, als hij degene is die foto's en bloemen ging sturen? Zij waren uit elkaar toen er iets ontstond. Ze woonde niet meer samen toen wij gingen daten.
Hij sliep ieder weekend bij mij. Vaak ook door de weeks. En ineens zet hij er een punt achter en krijg ik echt pijnlijke dingen naar mijn hoofd.
Ik laat mijn hart gewoon niet nog een keer breken. Iemand die zo koud kan zijn, tyft maar lekker op.
Donderdag moe, kortademig en gewoon niet helemaal lekker in mijn vel. Ik dacht, de training kan twee kanten op gaan. Soms wordt het dan toch een toptraining. Toch na twee oefeningen gestopt omdat ik draaierig werd.
Walking lunges met db's
24 kilo, 16 stappen, 4 sets
Soort lunges met stang (in het rek)
40 kg, 16hh, 3 sets.
Gisteren niet getraind en iets na 8u gaan slapen
Toch ernstig spierpijn in mijn billen![]()
Thnx. Maar goed geslapen dus ik ga straks even rug doen
Lol, ja dat zal het zijn inderdaad!!🍀 spierpijn zet er altijd wat flinker door als je je ziekjes voelt, soms zelfs al zonder trainen 😆
Uhmmm laat Brownie hier aub buiten en sowieso op een openbaar forum dit bespreken…
Als jij denkt is het goed toch pappaUhmmm laat Brownie hier aub buiten en sowieso op een openbaar forum dit bespreken…
Stel je niet aanUhmmm laat Brownie hier aub buiten en sowieso op een openbaar forum dit bespreken…
Nee. Buikspieren doe ik sowieso te weinig 😅
Zo'n nacht had ik vorige week ook, toen heb ik het klokje rond geslapen.
Beterschap!!Donderdag moe, kortademig en gewoon niet helemaal lekker in mijn vel. Ik dacht, de training kan twee kanten op gaan. Soms wordt het dan toch een toptraining. Toch na twee oefeningen gestopt omdat ik draaierig werd.
Walking lunges met db's
24 kilo, 16 stappen, 4 sets
Soort lunges met stang (in het rek)
40 kg, 16hh, 3 sets.
Gisteren niet getraind en iets na 8u gaan slapen
Toch ernstig spierpijn in mijn billen![]()

Kak, weer vergeten abs te doen

@vntlGisteren alleen vis en kwark gegeten, om in de avond een pizza weg te werken. Ik kan mij zooooo verheugen op een pizza van domino's.... En vervolgens valt het altijd tegen
![]()
Heb je een filmpje van die rows?Gisteren alleen vis en kwark gegeten, om in de avond een pizza weg te werken. Ik kan mij zooooo verheugen op een pizza van domino's.... En vervolgens valt het altijd tegen
Lat pulldown
50k, 8hh | 4 sets
Rows
34kg, 8hh
40kg, 8hh | 4 sets
Lat pulldown, small grip
50kg, 8hh | 4 sets
One arm cable pulldown
30kg, 8hh
40kg, 8hh | 4 sets
Weet de naam niet. Op de knieën voor de cable machine. Krachtverschil, dus begonnen met links.
Lat pushdown
35kg, 8 t ot 10 hh | 4 sets
Kak, weer vergeten abs te doen![]()