XXL Nutrition

Gremlin: Barbells & Bullsh*t

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Laat je bekken even nakijken, daar komt je beenpijn vandaan waarschijnlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn houding overdag is veranderd, het lijkt mij aannemelijk dat het daar in zit. Ik wil eerst even kijken wat het doet als ik daarop let 😅
Wel superlief dat er gelijk wordt meegedacht 🤗

Reden: Kromme zin
Laatst bewerkt:
Is geen onderdeel, het is een verbijzondering van fysiotherapie. Iemand die dus 4 jaar heeft doorgeleerd bovenop de basis fysiotherapie opleiding.

Mijn houding overdag is veranderd, het lijkt mij aannemelijk dat het daar in zit. Ik wil deze weer eerst even kijken wat het doet als ik daarop let 😅
Wel superlief dat er gelijk wordt meegedacht 🤗
Ben dan wel uit de mottenballen gehaald weer, maar ik was altijd de forumtherapeut. :cool:

En sommigen noemen zich ook manueel therapeut maar dat is meestal chiropractor.
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wel van fysiotherapeuten die ten onrechte kraken.

Is geen onderdeel, het is een verbijzondering van fysiotherapie. Iemand die dus 4 jaar heeft doorgeleerd bovenop de basis fysiotherapie opleiding.
Ja vond vreemd daarom. Je raad in je bericht fysiotherapeut af (en chiropractor). En osteopaat aan, terwijl dat ook niet erkend is, dus dacht mss vergist.

Een goede manueel therapeut of osteopaat.
Niet bij een fysiotherapeut of chiropractor a.u.b.

Waar kom je ongeveer vandaan, misschien weet ik dan iemand voor je.

Ja vond vreemd daarom. Je raad in je bericht fysiotherapeut af (en chiropractor). En osteopaat aan, terwijl dat ook niet erkend is, dus dacht mss vergist.
Niet erkend? Om osteopaat te worden moet je ook arts of fysiotherapeut zijn eerst.

Het gaat om de skills, een basis fysiotherapeut heeft de skills niet een bekken goed te beoordelen en te mobiliseren ook al denken ze van wel.

Bron: ben zelf al 25 jaar fysiotherapeut en manueel therapeut.

Osteopathie is geen medisch erkende behandelwijze in de Benelux, net zoals homeopathie, acupunctuur en chiropraxie. Ze wordt meestal door niet-artsen uitgeoefend. In 1997 werd door het Europees Parlement een resolutie aangenomen over de status van de niet-conventionele behandelingswijzen. Dit leidde tot wetenschappelijk onderzoek in opdracht van de Europese Commissie (EU COST B4) dat concludeerde dat niet vastgesteld werd, noch kon worden dat osteopathische behandelingswijzen medisch effectief zijn.[7]

Niet erkend? Om osteopaat te worden moet je ook arts of fysiotherapeut zijn eerst.

Het gaat om de skills, een basis fysiotherapeut heeft de skills niet een bekken goed te beoordelen en te mobiliseren ook al denken ze van wel.

Bron: ben zelf al 25 jaar fysiotherapeut en manueel therapeut.
Dat manueel therapeut dan beste optie is akkoord mee.

Osteopathie is geen medisch erkende behandelwijze in de Benelux, net zoals homeopathie, acupunctuur en chiropraxie. Ze wordt meestal door niet-artsen uitgeoefend. In 1997 werd door het Europees Parlement een resolutie aangenomen over de status van de niet-conventionele behandelingswijzen. Dit leidde tot wetenschappelijk onderzoek in opdracht van de Europese Commissie (EU COST B4) dat concludeerde dat niet vastgesteld werd, noch kon worden dat osteopathische behandelingswijzen medisch effectief zijn.[7]

Dat manueel therapeut dan beste optie is akkoord mee.
Ik ben het ook niet eens met veel osteopathie dingen maar een bekken losmaken kunnen ze wel.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven