- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had wel beter van jou verwacht.
Hoezo?
New York pizza is toch veel beter.
Waar laat ik dat nakijken? Ik heb eigenlijk nooit klachten 😅Laat je bekken even nakijken, daar komt je beenpijn vandaan waarschijnlijk.
Een goede manueel therapeut of osteopaat.Waar laat ik dat nakijken? Ik heb eigenlijk nooit klachten 😅
Fysiotherapeut bedoel je? Manuele therapie is onderdeel.Een goede manueel therapeut of osteopaat.
Niet bij een fysiotherapeut of chiropractor a.u.b.
Waar kom je ongeveer vandaan, misschien weet ik dan iemand voor je.
Dat dacht ik ook.Fysiotherapeut bedoel je? Manuele therapie is onderdeel.
Manuele therapie - Wikipedia
nl.m.wikipedia.org
Osteopaat of chiropractor best niet.
Osteopathie - Wikipedia
nl.m.wikipedia.org
En sommigen noemen zich ook manueel therapeut (zonder erkende opleiding) maar dat is dan meestal chiropractor.
Ben dan wel uit de mottenballen gehaald weer, maar ik was altijd de forumtherapeut.Mijn houding overdag is veranderd, het lijkt mij aannemelijk dat het daar in zit. Ik wil deze weer eerst even kijken wat het doet als ik daarop let 😅
Wel superlief dat er gelijk wordt meegedacht 🤗

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wel van fysiotherapeuten die ten onrechte kraken.En sommigen noemen zich ook manueel therapeut maar dat is meestal chiropractor.
Kijk, dat is goed om te weten!Ben dan wel uit de mottenballen gehaald weer, maar ik was altijd de forumtherapeut.![]()
Ja vond vreemd daarom. Je raad in je bericht fysiotherapeut af (en chiropractor). En osteopaat aan, terwijl dat ook niet erkend is, dus dacht mss vergist.Is geen onderdeel, het is een verbijzondering van fysiotherapie. Iemand die dus 4 jaar heeft doorgeleerd bovenop de basis fysiotherapie opleiding.
Een goede manueel therapeut of osteopaat.
Niet bij een fysiotherapeut of chiropractor a.u.b.
Waar kom je ongeveer vandaan, misschien weet ik dan iemand voor je.
Niet erkend? Om osteopaat te worden moet je ook arts of fysiotherapeut zijn eerst.Ja vond vreemd daarom. Je raad in je bericht fysiotherapeut af (en chiropractor). En osteopaat aan, terwijl dat ook niet erkend is, dus dacht mss vergist.
Dat manueel therapeut dan beste optie is akkoord mee.Niet erkend? Om osteopaat te worden moet je ook arts of fysiotherapeut zijn eerst.
Het gaat om de skills, een basis fysiotherapeut heeft de skills niet een bekken goed te beoordelen en te mobiliseren ook al denken ze van wel.
Bron: ben zelf al 25 jaar fysiotherapeut en manueel therapeut.
Ik ben het ook niet eens met veel osteopathie dingen maar een bekken losmaken kunnen ze wel.Osteopathie - Wikipedia
nl.m.wikipedia.org
Osteopathie is geen medisch erkende behandelwijze in de Benelux, net zoals homeopathie, acupunctuur en chiropraxie. Ze wordt meestal door niet-artsen uitgeoefend. In 1997 werd door het Europees Parlement een resolutie aangenomen over de status van de niet-conventionele behandelingswijzen. Dit leidde tot wetenschappelijk onderzoek in opdracht van de Europese Commissie (EU COST B4) dat concludeerde dat niet vastgesteld werd, noch kon worden dat osteopathische behandelingswijzen medisch effectief zijn.[7]
Dat manueel therapeut dan beste optie is akkoord mee.
Is manueel therapeut niet gewoon betere keuze dan?Ik ben het ook niet eens met veel osteopathie dingen maar een bekken losmaken kunnen ze wel.
Ja
En wat vind je van chiropraxie?